Eikä Belgiakaan ole kaukana.....
Suomi vs. Alankomaat
- DJ Frank
- Euro-Regular

- Posts: 210
- Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Suomi vs. Alankomaat
Pian noustaan wetladin ohi seteleiden määrässä!
Eikä Belgiakaan ole kaukana.....
Eikä Belgiakaan ole kaukana.....
- airis
- Euro-Master

- Posts: 1422
- Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
- Location: Rovaniemi, Lapland, Finland
Siltä näyttää.
Tulee mieleen edellinen kerta, jolloin Suomi lähes sai Hollannin kiinni.
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=369
Tulee mieleen edellinen kerta, jolloin Suomi lähes sai Hollannin kiinni.
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=369
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
- avij
- Forum Moderator

- Posts: 6176
- Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
- Location: Helsinki Finland
- Contact:
Ne huomasivat meidät jo, nyt vielä loppukiri 
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
- DJ Frank
- Euro-Regular

- Posts: 210
- Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
HEH! Osasto Tampere - käännös.... pankkiin...päin!avij wrote:Ne huomasivat meidät jo, nyt vielä loppukiri
DJ Frank wrote:HEH! Osasto Tampere - käännös.... pankkiin...päin!avij wrote:Ne huomasivat meidät jo, nyt vielä loppukiri
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
En ole pahemmin tänne foorumille viime kuukausina kirjoitellut, vaikka on tullut seteleitä sentään lisättyä aina silloin tällöin. Sen verran on kuitenkin sisäinen tilastonikkari vaivannut, että viimeisimmän vähän yli kuukauden ajan olen päivittäin kerännyt tilastoja, ja hitaasti, mutta varmasti on Hollantia koko ajan kiinni otettu. Mutta nyt näyttää pahalta, viimeiset pari päivää ero on jopa hiukan kasvanut (viimeisten 24 tunnin aikana on tosin vähän otettu taksin sitä, mitä aikasemmin menetettiin).
Silti nyt näyttää siltä, että jos suomi ottaa hollantia edelleen kiinni samaan tahtiin kuin keskimäärin 16.2.-27.3. niin ohitus tapahtuu 7,2 vuorokauden päästä. Sinnä porkkanaa teille, ketkä ehditte kirjata enemmän seteleitä.
Silti nyt näyttää siltä, että jos suomi ottaa hollantia edelleen kiinni samaan tahtiin kuin keskimäärin 16.2.-27.3. niin ohitus tapahtuu 7,2 vuorokauden päästä. Sinnä porkkanaa teille, ketkä ehditte kirjata enemmän seteleitä.
- Fundamental
- Euro-Master

- Posts: 2172
- Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
- Location: Tampere, Finland
- Contact:
Kaikkein paras vaihtoehto olisi että he sisuuntuisivat ja aloittaisivat ennennäkemättömän EBT-värväyskampanjan.DJ Frank wrote:No niin, nyt ollaan todella lähellä. Ohi mennään ja pidetään huolta etteivät kiinni saa
Pieni maaottelu on aina jees mutta uusien käyttäjien ja setelien saaminen sitäkin hienompaa - siitä riippumatta mistä ne tulevat.
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
No näin on, tällaisesta kisailusta huolimatta, samalla asiallahan tässä kaikki ollaan, ympäri euroopan, tai paremmin, ympäri maailman.Aaron wrote:Pieni maaottelu on aina jees mutta uusien käyttäjien ja setelien saaminen sitäkin hienompaa - siitä riippumatta mistä ne tulevat.
Paljon vaan seteleitä joka maasta niin kasvavat nuo mahdollisuudet kansainvälisiin osumiinkin.


