Suomi vs. Alankomaat

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
User avatar
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 210
Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Suomi vs. Alankomaat

Post by DJ Frank »

Pian noustaan wetladin ohi seteleiden määrässä! :lol:
Eikä Belgiakaan ole kaukana.....
User avatar
airis
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1422
Joined: Tue Apr 30, 2002 10:54 am
Location: Rovaniemi, Lapland, Finland

Post by airis »

Siltä näyttää. :)

Tulee mieleen edellinen kerta, jolloin Suomi lähes sai Hollannin kiinni.
http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?t=369
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Nyt mennään kyllä rytisemällä ohi :) Ei käy niinkuin viimeksi :)
User avatar
avij
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 6176
Joined: Mon May 27, 2002 10:45 pm
Location: Helsinki Finland
Contact:

Post by avij »

Ne huomasivat meidät jo, nyt vielä loppukiri :wink:
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
User avatar
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 210
Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by DJ Frank »

avij wrote:Ne huomasivat meidät jo, nyt vielä loppukiri :wink:
HEH! Osasto Tampere - käännös.... pankkiin...päin!
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

DJ Frank wrote:
avij wrote:Ne huomasivat meidät jo, nyt vielä loppukiri :wink:
HEH! Osasto Tampere - käännös.... pankkiin...päin!
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Divine
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1020
Joined: Thu Jan 09, 2003 8:41 pm
Location: Tampere, Finland

Post by Divine »

Olenkin tässä pidempään jo seurannut, kumpi maa ylittää ennemmin neljänsadantuhannen kirjatun setelin rajan. Tiukille menee... :twisted:
User avatar
Antti
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 555
Joined: Sat Sep 21, 2002 3:59 pm
Location: Turku, Finland, EU

Post by Antti »

En ole pahemmin tänne foorumille viime kuukausina kirjoitellut, vaikka on tullut seteleitä sentään lisättyä aina silloin tällöin. Sen verran on kuitenkin sisäinen tilastonikkari vaivannut, että viimeisimmän vähän yli kuukauden ajan olen päivittäin kerännyt tilastoja, ja hitaasti, mutta varmasti on Hollantia koko ajan kiinni otettu. Mutta nyt näyttää pahalta, viimeiset pari päivää ero on jopa hiukan kasvanut (viimeisten 24 tunnin aikana on tosin vähän otettu taksin sitä, mitä aikasemmin menetettiin).
Silti nyt näyttää siltä, että jos suomi ottaa hollantia edelleen kiinni samaan tahtiin kuin keskimäärin 16.2.-27.3. niin ohitus tapahtuu 7,2 vuorokauden päästä. Sinnä porkkanaa teille, ketkä ehditte kirjata enemmän seteleitä. :mrgreen:
Unbeaten
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 2
Joined: Sat Mar 27, 2004 2:43 pm

Post by Unbeaten »

Päätin minäkin nyt liittyä mukaan tähän juttuun.

Ja eikun hollannin edelle :D
User avatar
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2172
Joined: Wed Jul 03, 2002 6:57 am
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by Fundamental »

Unbeaten wrote:Päätin minäkin nyt liittyä mukaan tähän juttuun.

Ja eikun hollannin edelle :D
Tervetuloa :)
User avatar
Schaza
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 672
Joined: Wed Jun 04, 2003 11:45 am
Location: Heinola, Finland
Contact:

Post by Schaza »

Unbeaten wrote:Päätin minäkin nyt liittyä mukaan tähän juttuun.

Ja eikun hollannin edelle :D
Tervetuloa, onni olkoon suotuisa. :)
User avatar
DJ Frank
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 210
Joined: Fri Nov 21, 2003 9:30 pm
Location: Tampere, Finland
Contact:

Post by DJ Frank »

No niin, nyt ollaan todella lähellä. Ohi mennään ja pidetään huolta etteivät kiinni saa :D
User avatar
Aaron
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2097
Joined: Wed Apr 09, 2003 2:05 pm
Location: Hämeenlinna / Finland

Post by Aaron »

DJ Frank wrote:No niin, nyt ollaan todella lähellä. Ohi mennään ja pidetään huolta etteivät kiinni saa :D
Kaikkein paras vaihtoehto olisi että he sisuuntuisivat ja aloittaisivat ennennäkemättömän EBT-värväyskampanjan. :)

Pieni maaottelu on aina jees mutta uusien käyttäjien ja setelien saaminen sitäkin hienompaa - siitä riippumatta mistä ne tulevat. 8)
Kedvenc állatam a hörcsög; ha rálépek, szörcsög.
User avatar
SPACE FP
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 156
Joined: Sat Oct 11, 2003 6:56 pm
Location: Tampere

Post by SPACE FP »

Aaron wrote:Pieni maaottelu on aina jees mutta uusien käyttäjien ja setelien saaminen sitäkin hienompaa - siitä riippumatta mistä ne tulevat. 8)
No näin on, tällaisesta kisailusta huolimatta, samalla asiallahan tässä kaikki ollaan, ympäri euroopan, tai paremmin, ympäri maailman.

Paljon vaan seteleitä joka maasta niin kasvavat nuo mahdollisuudet kansainvälisiin osumiinkin.
User avatar
Kalmari
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 345
Joined: Mon Dec 29, 2003 5:35 pm
Location: Eura, Finland
Contact:

Post by Kalmari »

Olen täältä taka-alalta seurannut maaottelua. Ikävää, etten ole parina päivänä päässyt osallistumaan, kun jag har inte pengar. Näin kirjoittaa ruotsia tuleva y-oppilas
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”