Loze gebruikers wat moet je ermee!?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Loze gebruikers wat moet je ermee!?
beste medegenoten,
Ik ben een gigantisch fan van jullie aan het worden, en leef helemaal mee met de lotgenoten!!.. maarre wat valt mij op
er zijn heel veel gebruikers die NOG NOOIT een biljet hebben geregistreerd en al ongeveer 2 jaar geleden zich hebben aangemeld. wat is het NUT om deze mensen in de database te houden??? onzuivere info vind ik dat....
graag jullie mening
groet Peter
Ik ben een gigantisch fan van jullie aan het worden, en leef helemaal mee met de lotgenoten!!.. maarre wat valt mij op
er zijn heel veel gebruikers die NOG NOOIT een biljet hebben geregistreerd en al ongeveer 2 jaar geleden zich hebben aangemeld. wat is het NUT om deze mensen in de database te houden??? onzuivere info vind ik dat....
graag jullie mening
groet Peter
Hou ze hier maar toch, onlangs hebben we een nieuwsbrief rondgestuurd (je
kunt hem via een link op de nieuspagina zien), en daardoor zijn veel inactie-
ve gebruikers weer actief geworden. Ook kan het zo zijn dat iemand deze
site vergeten is, en er nu weer terugkomt, en dan is het asociaal om zo'n
account te wissen. En natuurlijk heb je mensen buiten Europa die alleen
eurobiljetten krijgen als ze naar de Eurozone op vakantie gaan, en hebben ze
nog niks ingevoerd omdat ze niks kunnen invoeren. Ik ben bijvoorbeeld
geregistreerd bij www.wheresgeorge.com en www.cashfollow.ch en die sites
onthou ik wel, dus als ik naar de VS of Zwitserland ga, zal ik hier mijn biljet-
ten invoeren. Hou die inactieve gebruikers toch maar in het bestand.
kunt hem via een link op de nieuspagina zien), en daardoor zijn veel inactie-
ve gebruikers weer actief geworden. Ook kan het zo zijn dat iemand deze
site vergeten is, en er nu weer terugkomt, en dan is het asociaal om zo'n
account te wissen. En natuurlijk heb je mensen buiten Europa die alleen
eurobiljetten krijgen als ze naar de Eurozone op vakantie gaan, en hebben ze
nog niks ingevoerd omdat ze niks kunnen invoeren. Ik ben bijvoorbeeld
geregistreerd bij www.wheresgeorge.com en www.cashfollow.ch en die sites
onthou ik wel, dus als ik naar de VS of Zwitserland ga, zal ik hier mijn biljet-
ten invoeren. Hou die inactieve gebruikers toch maar in het bestand.

Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Lekker laten staan die users, kwaad doen ze niet, terwijl ze mogelijk in de toekomst nog eens een biljetje invoeren. Kijk voor de aardigheid ook o.a. even in dit topic, het is namelijk al eens eerder besproken (met dank aan de geweldige zoekfunctie van dit forum
).

- Blueman
- Euro-Master
maar toch blijf ik erbij dat van bv deze persoon er toch zeker 3 verwijderd mogen worden
aangezien toen die dag Eurobilltracker.com problemen had met aanmelden
er zijn uitzonderingen!
Code: Select all
2003-04-06 NL_artic Helmond Netherlands
2003-04-06 articNL Helmond Netherlands
2003-03-19 artic_NL Helmond Netherlands
2003-03-19 artic Helmond Netherlands
er zijn uitzonderingen!
Blue is the color that makes people wild!
Blueman wrote:maar toch blijf ik erbij dat van bv deze persoon er toch zeker 3 verwijderd mogen wordenaangezien toen die dag Eurobilltracker.com problemen had met aanmeldenCode: Select all
2003-04-06 NL_artic Helmond Netherlands 2003-04-06 articNL Helmond Netherlands 2003-03-19 artic_NL Helmond Netherlands 2003-03-19 artic Helmond Netherlands
er zijn uitzonderingen!
Inderdaad, in deze gevallen lijkt het me handig als er dan een paar weggehaald worden, maar dan moet het wel zo zijn dat ze alledrie niks hebben ingevoerd, en dat de vierde user wèl biljetten heeft, waardoor het duidelijk is dat het om dezelfde persoon gaat.
Ook zou er misschien gezocht kunnen worden naar users met hetzelfde e-mailadres. Maar dat lijkt mij niet zo'n goed plan, hoe denken jullie erover?
Het kan voorkomen dat bijvoorbeeld een man en een vrouw één e-mailadres samen hebben maar wel allebei op hun eigen account hun eigen biljetten willen invoeren.
Of kan een e-mailadres hier niet meer dan één keer gebruikt worden? Zoiets staat me wel bij, volgens mij heb ik dat een keer hier gezien.....
PS: Code even aangepast
- emmem
- Euro-Master in Training
Je email adres kan inderdaad niet meer dan één keer gebruikt worden (je logt namelijk met je email adres in).Fons wrote: Ook zou er misschien gezocht kunnen worden naar users met hetzelfde e-mailadres. Maar dat lijkt mij niet zo'n goed plan, hoe denken jullie erover?
Het kan voorkomen dat bijvoorbeeld een man en een vrouw één e-mailadres samen hebben maar wel allebei op hun eigen account hun eigen biljetten willen invoeren.
Of kan een e-mailadres hier niet meer dan één keer gebruikt worden? Zoiets staat me wel bij, volgens mij heb ik dat een keer hier gezien.....
Om op de redenen waarom en lege user aanmaken terug te komen: vroeger was het zo dat je een user nodig had om de statistieken te kunnen bekijken, maar dat is een tijdje geleden veranderd.
Maar er zijn meer redenen om een account te hebben zonder briefjes in te voeren. Om de nieuwsbrief in verschillende talen te ontvangen bijvoorbeeld. Of als je anoniem referers wil ronselen.
Last track:.31-07-2007.:
Dat is al eens eerder gezegd, maar dan komt het over als spam.Ralf wrote:Of alle mensen die niet actief zijn na zoveel dagen een herineringsmail sturen maar dat is misschien veel werk. (en dan misschien de optie dat ze zelf kunnen kiezen dat het verwijderd word)
Dus ik denk dat het niet handig is om dat te doen.
- DrGreenTom
- Euro-Expert
- Benighted
- Euro-Expert in Training
zoals jules het zegt, als ze niet teveel plaats innemen of last bezorgen; mij geen probleem.
Maar zo weten we eigenlijk nooit hoeveel mensen eigenlijk hun biletten ingeven.
Mensen die na ettelijke nieuwsbrieven nog altijd neits hebben ingevoerd mogen van mijn part wel verwijderd worden, andere mensen kunnen toevallig een hit krijgen en weer actief worden.
Maar, zolang ze geen problemen veroorzaken kan het geen kwaad voor mij.
Maar zo weten we eigenlijk nooit hoeveel mensen eigenlijk hun biletten ingeven.
Mensen die na ettelijke nieuwsbrieven nog altijd neits hebben ingevoerd mogen van mijn part wel verwijderd worden, andere mensen kunnen toevallig een hit krijgen en weer actief worden.
Maar, zolang ze geen problemen veroorzaken kan het geen kwaad voor mij.