Olen saanut joiltan käyttäjiltä palautetta että foorumin suomenkielisen alueen sisälle tarvittaisiin vielä alafoorumeita erottamaan harrastukseen liittyvä keskustelu, ja "offtopic" jotta harrastukseen liittyvä keskustelu ei jäisi muun keskustelun jalkoihin.
Muutamalla maakohtaisella alueella näyttäisi olevan alafoorumeja esimerkiksi statistiikalle ja luontevinta olisikin varmaan luoda suomenkieliselle alueelle oma alafoorumi jossa kaikki "offtopic" keskustelu käytäisiin, tähän kuitenkin liittyy problematiikkaa muunmuassa sen osalta että mikä lasketaan offtopiciksi ja mikä ei - tämä asia kuitenkin lienee muutoksen toteutessa olevan moderaattoreiden (tällä hetkellä minä) päätettävissä. Luultavasti moderaattorit siis vain siirtäisivät keskustelun offtopicille varatulle alafoorumille jos se heidän tulkinnan mukaan sinne kuuluu.
Offtopicin eriyttäminen omalle alafoorumilleen on kuitenkin sen verran iso muutos ja koskettaa kaikkia suomenkielisen alueen käyttäjiä joten päätin järjestää äänestyksen aiheesta, jos tarpeeksi suuri enemmistö on sitä mieltä että offtopic tulisi siirtää omalle alafoorumilleen tullaan kyseinen muutos tekemään jollain aikataululla. Toivon myös että jos teidän mieleen tulee plussia ja/tai miinuksia offtopicin siirtämisestä omalle alafoorumilleen listaisitte niitä tähän ketjuun
Äänestys on voimassa kolme viikkoa, eli 24.10. asti.





