De overspoeling van Duitsland
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Milco1983
- Euro-Regular in Training
De overspoeling van Duitsland
Ik zat net even te kijken in het verspreiding gedeelte van EBT en het valt me op dat we langzaam aan door Duitsebiljetten worden overspoeld. Iets wat natuurlijk logisch is.
Het gaat trouwens wel langzamer dan ik had verwacht.
- MM8_NL
- Euro-Master
Re: De overspoeling van Duitsland
Milco dat komt wel overeen met mijn persoonlijke gegevens. 42% is Duits en slechts 35% Nederlands.Milco1983 wrote:Ik zat net even te kijken in het verspreiding gedeelte van EBT en het valt me op dat we langzaam aan door Duitsebiljetten worden overspoeld. Iets wat natuurlijk logisch is.
Krijg op dit moment uit de automaat vele nieuwe biljetten uit Duitsland. Nog kreukvrij en bijna op volgorde qua serienummer.
- MM8_NL
- Euro-Master
Re: De overspoeling van Duitsland
Nog een toevoeging, de Duitse biljetten nieuw uit de automaat zijn meestal van € 10. De nieuwe uit de automaat met de waarde van € 20 zijn veelal uit Italie. Tik er zo weer een paar het EBT-systeem in.Milco1983 wrote:Ik zat net even te kijken in het verspreiding gedeelte van EBT en het valt me op dat we langzaam aan door Duitsebiljetten worden overspoeld. Iets wat natuurlijk logisch is.

- cornjac
- Euro-Master
Ook met de hits gaat het goed met de Belgische als je naar de hitlijst kijkt hebben ze heel regelmatig om de vier hits een Belgische hit.Mooi om te zien die regelmaat en de Finnen en wij fietsen daar tussen door met de hits
Cornjac

Cornjac

Last edited by cornjac on Sun Nov 28, 2004 10:33 am, edited 1 time in total.
- Fonzie
- Euro-Master
Hmmm... bij de term 'Duitse hit' moet ik toch al snel aan Nena en haar 99 Lufballons denken... ik geloof dat ik zo'n Duitse hit in het vervolg maar een Nena'tje ga noemen...
Een Duits-Nederlandse hit wordt dan een Dennie Christiantje... en een Nederlands-Duitse wellicht een Rudi Carrelletje...
Italiaans Nederlandse hit: Marco Borsatootje
Italiaans Belgische hit: Rocco Granata'tje
etc. etc. etc.
Een Duits-Nederlandse hit wordt dan een Dennie Christiantje... en een Nederlands-Duitse wellicht een Rudi Carrelletje...
Italiaans Nederlandse hit: Marco Borsatootje
Italiaans Belgische hit: Rocco Granata'tje
etc. etc. etc.

Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
-
- Euro-Master
- MM8_NL
- Euro-Master
Na iets meer dan 7.000 biljetten is er bij mij in zes maanden tijd weinig veranderd. Hoogstens dat Nederland iets gezakt is. Thans 42,25% D, 33,21% NL (was 35%), en als goede derde niet onze zuiderburen maar Frankrijk met 6,49%. Finland staat bij mij op de laatste plaats met 0,48%.sergeantmajoor wrote:41,0 % Duits,35,4 % Nederlandsis mijn score 0,4 % Fins
ik zal nog wel eens een statistiekje geven bij 5000 biljetten, kijken od f er verschil komt.