Hullut setelifanaatikot kokoontuvat taas
- Fundamental
- Euro-Master

Hullut setelifanaatikot kokoontuvat taas
Noh jokos ruvetaan seuraavaa tapaamista järkkäileen? Onko kiinnostusta ?
Mielestäni tuollainen Tukholman miniristeily olisi paras vaihtoehto.. hinnatkaan eivät päätä huimaa. Pitäisi varmaan päättää myös se lähdetäänkö Turusta vai Helsingistä. Ehdotelkaahan ajankohtia.
Mielestäni tuollainen Tukholman miniristeily olisi paras vaihtoehto.. hinnatkaan eivät päätä huimaa. Pitäisi varmaan päättää myös se lähdetäänkö Turusta vai Helsingistä. Ehdotelkaahan ajankohtia.
Last edited by Fundamental on Sun Aug 29, 2004 9:17 am, edited 1 time in total.
- Fundamental
- Euro-Master

- avij
- Forum Moderator

Joo, oma topic tätä varten voisi olla hyvä. Tässäpä tämä, Fundamental saa otsikoida uudelleen tarvittaessa. Periaatepäätös uuden tapaamisen järjestämisestä taitaa jo olla, tapaamispaikka ja -aika on vielä harkinnassa. En nyt osaa vielä sanoa juuta enkä jaata osallistumisestani (riippuu hirveän paljon työkiireistä), mutta periaatteessa tapaaminen kiinnostaa. Olen myös risteilyn kannalla, Tallinna tosin ei hirveän paljon kiinnosta.
Olisiko kenelläkään ehdotuksia alustavasta ajankohdasta?
Kaikille kuitenkin tervetuloa, sekä vanhoille että uusille käyttäjille
Me ollaan mukavia ihmisiä, kai sitä todistaa jo sekin että nyt ollaan kovaa vauhtia järjestämässä toista kansallista EBT-tapaamista, ja kansainvälinenkin tapaaminen oli muutama viikko sitten.
Jos aihe kiinnostaa, ilmaiskaa ajatuksenne vaikka tässä topicissa. Joku varmaan ryhtyy tämän tapahtuman organisoijaksi, eikö?
Kannattaa muuten jo alkaa varastoida viitosia, niillä on sitten tarkoitus maksaa tapaamispäivän ostokset ym. Näin vältytään turhilta moderoitavilta tapaamisosumilta...
Olisiko kenelläkään ehdotuksia alustavasta ajankohdasta?
Selvennykseksi, tässä on siis kyse vain suomalaisten (+ ne ulkomaalaiset jotka silloin sattuvat olemaan paikalla) tapaamisesta. Galleriassa on kuvia koko EBT:n laajuisesta tapaamisesta Brysselistä, kun taas tässä topicissa etsitään seuraajaa Tampereen EBT-tapaamiselle jossa oli siis mukana 9 urheaa suomalaista setelinseuraajaa.imleH wrote:Huomasin vasta kuvien ilmestyttyä galleriaan, että tuommoinen kokoontuminen ulkomaailmassa oli ees ollut... olen vähän hidas![]()
Uskoisin ettei tuosta tarvitse huolestua, itsekin koetan vastaavissa tapahtumissa pärjätä vähemmillä juomisilla.imleH wrote:ps. Jos risteillään, ei kai ole pakko juoda paljon viinaa? Oon aika huono siinä...
Kaikille kuitenkin tervetuloa, sekä vanhoille että uusille käyttäjille
Jos aihe kiinnostaa, ilmaiskaa ajatuksenne vaikka tässä topicissa. Joku varmaan ryhtyy tämän tapahtuman organisoijaksi, eikö?
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
- Fundamental
- Euro-Master

- Mansenplikka
- Euro-Expert in Training

Periaatteellisella tasolla olen kiinnostunut EBT-miitingistä, sitä ei sitten tiiä uskaltaako lähteä karskien miesten kanssa(ilmauksen taustalla tieto edellisen tapaamisen sukupuolijakaumasta) ja vielä laivalle
Todellisuudessa minunkin kohdalla lähtö riippuu niin paljon työajoista, että luvata en uskalla mitään... Mutta kiinnostusta siis olisi
Todellisuudessa minunkin kohdalla lähtö riippuu niin paljon työajoista, että luvata en uskalla mitään... Mutta kiinnostusta siis olisi
Mukaan vaan jos mahdollista. Minun piti viimeksi olla mukana tasoittamassa tuota sukupuolijakaumaa, mutta työ piti kiireisenä.Mansenplikka wrote:Periaatteellisella tasolla olen kiinnostunut EBT-miitingistä, sitä ei sitten tiiä uskaltaako lähteä karskien miesten kanssa(ilmauksen taustalla tieto edellisen tapaamisen sukupuolijakaumasta) ja vielä laivalle![]()
Jos risteily sopii aikatauluihini, niin tulen mukaan. ...vaikka toisaalta, lupasin himmailla tätä harrastustani... ei se ollutkaan niin helppoa kuin luulin...
Jos ja kun tässä nyt joku alkaa tämmöistä reissua organisoimaan, niin näin äkkiä tuli pari mietittävää asiaa mieleen.
Matkan ajankohta eli mennäänkö tämän vai ensi vuoden puolella. Varmaan viikonloppu olisi helpoin monella järjestää itselleen vapaaksi, eli olisiko perjantaina tai lauantaina järjestettävä miniristeily?
Näissä on ongelmana sitten nämä ikävät ikärajat, ainakin siljalla ja vikingillä 23 vuotta turusta lähtevillä risteilyillä viikonloppuisin, tämä saattaa rajoittaa joidenkin halukkaiden mahdollisuutta osallistua. Nuoremmillakin on tietyin edellytyksin mahdollisuus matkaan osallistua, tosin on epäselvää hyväksyvätkö varustamot ebt-harrastajien ryhmää nuoriso- tai muuksi ryhmäksi missä voisi olla nuorempiakin tietty määrä yli 30-vuotiaan valvojan vastuulla, koska emme ole mikään "oikea" urheilu- tai mikään muukaan seura tai yhdistys tai koululuokka tms... tämä ainakin pitäisi selvittää. Toinen vaihtoehto on, että vanhemmat harrastajat "leikkivät" nuorempien setiä, tätejä, enoja tms. Näistä on kuitenkin sitten sovittava hyvissä ajoin etukäteen.
Asiat olisi syytä muutenkin sopia ja hoitaa sitten hyvissä ajoin, varsinkin viikonlopuille voi olla hankala saada vähänkin isommalle ryhmälle paikkoja, ja varsinkin jos on näitä nuorempia jäseniä mukaan lähdössä, laivoilla kun on käsittääkseni aika pienet kiintiöt, mitä ottavat alle ikärajan olevia matkustajia yhteensä lähdölle mukaan.
Liityntäkuljetuksista voisi myös ottaa selvää, opiskelijathan pääsevät muutenkin puoleen hintaan, mutta muut tarvitsevat osallistumistodistuksen laivafirmalta halvemman lipun ostoa varten, joskus onnistui tämän hakeminen itse laivafirman tai matkatoimiston toimistolta varausnumeroa vastaan, viimeksi vikingillä ei näin onnistunut, vaan minun piti matkan varaajana itse lähettää osallistumistodistus muualla asuvalle matkaanlähtijälle. Tietysti kukin voi hoitaa omat laiva ja junalippunsa itsekin, mutta voisi ajatella että ryhmävarauksella ehkä säästävän jonkin verran rahaa? Joskus on saanut ryhmämvarauksia matkatoimistonkin kautta jopa edullisemmin kuin suoraan laivayhtiöltä, myös tämä kannattaa selvittää.
Joka tapauksessa itse olisin innokkaasti lähdössä, ja tarvittaessa toimin mielelläni nuorempien valvojana/sukulaisena jos tarvetta on.
Matkan ajankohta eli mennäänkö tämän vai ensi vuoden puolella. Varmaan viikonloppu olisi helpoin monella järjestää itselleen vapaaksi, eli olisiko perjantaina tai lauantaina järjestettävä miniristeily?
Näissä on ongelmana sitten nämä ikävät ikärajat, ainakin siljalla ja vikingillä 23 vuotta turusta lähtevillä risteilyillä viikonloppuisin, tämä saattaa rajoittaa joidenkin halukkaiden mahdollisuutta osallistua. Nuoremmillakin on tietyin edellytyksin mahdollisuus matkaan osallistua, tosin on epäselvää hyväksyvätkö varustamot ebt-harrastajien ryhmää nuoriso- tai muuksi ryhmäksi missä voisi olla nuorempiakin tietty määrä yli 30-vuotiaan valvojan vastuulla, koska emme ole mikään "oikea" urheilu- tai mikään muukaan seura tai yhdistys tai koululuokka tms... tämä ainakin pitäisi selvittää. Toinen vaihtoehto on, että vanhemmat harrastajat "leikkivät" nuorempien setiä, tätejä, enoja tms. Näistä on kuitenkin sitten sovittava hyvissä ajoin etukäteen.
Asiat olisi syytä muutenkin sopia ja hoitaa sitten hyvissä ajoin, varsinkin viikonlopuille voi olla hankala saada vähänkin isommalle ryhmälle paikkoja, ja varsinkin jos on näitä nuorempia jäseniä mukaan lähdössä, laivoilla kun on käsittääkseni aika pienet kiintiöt, mitä ottavat alle ikärajan olevia matkustajia yhteensä lähdölle mukaan.
Liityntäkuljetuksista voisi myös ottaa selvää, opiskelijathan pääsevät muutenkin puoleen hintaan, mutta muut tarvitsevat osallistumistodistuksen laivafirmalta halvemman lipun ostoa varten, joskus onnistui tämän hakeminen itse laivafirman tai matkatoimiston toimistolta varausnumeroa vastaan, viimeksi vikingillä ei näin onnistunut, vaan minun piti matkan varaajana itse lähettää osallistumistodistus muualla asuvalle matkaanlähtijälle. Tietysti kukin voi hoitaa omat laiva ja junalippunsa itsekin, mutta voisi ajatella että ryhmävarauksella ehkä säästävän jonkin verran rahaa? Joskus on saanut ryhmämvarauksia matkatoimistonkin kautta jopa edullisemmin kuin suoraan laivayhtiöltä, myös tämä kannattaa selvittää.
Joka tapauksessa itse olisin innokkaasti lähdössä, ja tarvittaessa toimin mielelläni nuorempien valvojana/sukulaisena jos tarvetta on.
toisaalta su-to olis halvemmat, jäisi enemmän euroja kirjattavaksi ja ryypättäväksi.SPACE FP wrote:Jos ja kun tässä nyt joku alkaa tämmöistä reissua organisoimaan, niin näin äkkiä tuli pari mietittävää asiaa mieleen.
Juu, tiesin ja ymmärsinavij wrote: Selvennykseksi, tässä on siis kyse vain suomalaisten (+ ne ulkomaalaiset jotka silloin sattuvat olemaan paikalla) tapaamisesta.
Sinne vaan, ollaan sitten kahestaan "karskien" miesten kanssaMansenplikka wrote:sitä ei sitten tiiä uskaltaako lähteä karskien miesten kanssa(ilmauksen taustalla tieto edellisen tapaamisen sukupuolijakaumasta) ja vielä laivalle
No tuostahan se riemu yleensä repeää... Kaikki on ottanut kauheen tosissaan ton heiton. Hei, se oli ihan heitto vaan! Mutta kyllä mä silti olen huono juomaan viinaa...SPACE FP wrote:Eiköhän kukin juo juuri niin paljon tai vähän, että itsellä ja muilla on vielä kivaa? Toivottavasti kukin kohdallaan tietää, paljonko se on...
SPACE FP wrote:
Kyllä varmaan olisi lauantai paras jos ajatellaan, että töistä ja koulusta onnistuisi vapaat... Koulusta tietty voi aina olla pois töistä ei ihan niin helposti
Käsittääkseni eivät vaadi että pitäisi olla seura tms. riittää, kun on tarpeellinen määrä täysikäisiä mukana. Tosin varma en ole....SPACE FP wrote: Näissä on ongelmana sitten nämä ikävät ikärajat, ainakin siljalla ja vikingillä 23 vuotta turusta lähtevillä risteilyillä viikonloppuisin, tämä saattaa rajoittaa joidenkin halukkaiden mahdollisuutta osallistua. Nuoremmillakin on tietyin edellytyksin mahdollisuus matkaan osallistu.Toinen vaihtoehto on, että vanhemmat harrastajat "leikkivät" nuorempien setiä, tätejä, enoja tms. Näistä on kuitenkin sitten sovittava hyvissä ajoin etukäteen.
Mikäli ei onnistu niin sitten jokainen hoitaa itse. Eikai tässä kukaan rupea koko poppoolle postittamaan osanottotodistuksia... Tai miksei jos niin sovitaan.SPACE FP wrote: Liityntäkuljetuksista voisi myös ottaa selvää, opiskelijathan pääsevät muutenkin puoleen hintaan, mutta muut tarvitsevat osallistumistodistuksen laivafirmalta halvemman lipun ostoa varten, joskus onnistui tämän hakeminen itse laivafirman tai matkatoimiston toimistolta varausnumeroa vastaan, viimeksi vikingillä ei näin onnistunut, vaan minun piti matkan varaajana itse lähettää osallistumistodistus muualla asuvalle matkaanlähtijälle.
Sama täällä, jos aika/paikka sopii. Itse kannatan Silja Europaa ja jos tänä vuonna niin joku lauantai marraskuussa tai sunnuntai joka olis halvempi.....SPACE FP wrote: Joka tapauksessa itse olisin innokkaasti lähdössä, ja tarvittaessa toimin mielelläni nuorempien valvojana/sukulaisena jos tarvetta on.