Kuten sitä että onko kukaan pistäny merkille mun viesteistä että ne loppuu aina samalla tavalla

Mä sanoin pankissa ensimmäistä kertaa viime kerralla käydessäni että anna vaan ne vanhat kuluneet mulle kun erotteli uusia ja vanhoja toisistaan. Kysyi olenko tosissani kun yleensä ihmiset haluu uusia sileitä. Töissä taas etsin uudet sileät käsiini koska ne on nopeampi kirjata paperille. Ja ne on järjestään juuri noita F/P vitosia kuinka niitä riittääkään noin valtavasti pieneen suomeenaplfi wrote:Harmittaa aina kun tuossa lähikaupan kassakoneissa on sellaiset setelilokerot että niistä näkee aina päällimmäisten seteleiden yläreunojen sarjanumerot, niin aina, siis meinaan aiiiiiina kun olen saamassa vaihtorahana vitosen, niiin päällimmäisenä on joku uuden karhee F/P-vitonen ja kun se kassaneiti ottaa sen siitä antaakseen sen vaihtorahana minulle, niin sen alta paljastuu kulunut X000**** vitonen. Mutta kun ei kehtaa sanoa että en minä sitä uutta F/P-vitosta halua, minä haluan sen seuraavan kuluneen P/X-vitosen, se voisi olla se kauan odotettu kansainvälinen osumaseteli
No siitä nyt puhumattakaan. Täytyy oikein vähän harmitella: Voi voi voi voi aijaijaijaiFundamental wrote:Mun mielestä pahinta noissa tilanteissa on se ettei pääse merkkaan niitä kaikkia monia monia seteleitä siitä kassakoneesta
Joskus siitä on hyötyä, joskus on tokastu vaan että enkä anna, lähetän ne Suomen PankkiinJANI73 wrote:Mä sanoin pankissa ensimmäistä kertaa viime kerralla käydessäni että anna vaan ne vanhat kuluneet mulle kun erotteli uusia ja vanhoja toisistaan. Kysyi olenko tosissani kun yleensä ihmiset haluu uusia sileitä.
No tuolta ainakin löytyy:aplfi wrote:Mikä se oli se sivu missä oli niitä maailman lentokenttien osoitteita
Mitäs nyt oli mielessä?aplfi wrote:Mikä se oli se sivu missä oli niitä maailman lentokenttien osoitteita
Aika hyvä nyrkkisääntö Stadissa on, että bussin päättäri on sillä postinumeroalueella, joka bussilla on numerona.Cake wrote:Entäs sitten onko sellaista karttaa, josta löytyisi Helsingin postinumerot. Käytän itse vain "kotipostinumeroa" kun en oikein tiedä missä kaikki kaupunginosarajat menee.
-Cake
Ahaa, tämä oli tällaiselle landepaukulle ihan uutta tietoa. Joskus olenkin miettinyt, miten hitossa nuo juoksee. Tosin, onko tuo ainoa systeemi mikä määrää numeron vai sovelletaanko jotain muitakin? Vaikea uskoa, että linjoja olisi vain yksi per kaupunginosa...vai?Dakkus wrote:Aika hyvä nyrkkisääntö Stadissa on, että bussin päättäri on sillä postinumeroalueella, joka bussilla on numerona.