Kaksi osumaa

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Final7
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 23
Joined: Thu Nov 18, 2004 8:22 pm
Location: Harjavalta, Finland

Kaksi osumaa

Post by Final7 »

Sain pikapankista kaksi 20€ seteliä. Molemmat kirjannut sama käyttäjä vaasassa. Setelit matkasivat 25 päivää ja 199km.
Toisesta osumasta sain mielenkiintoisen ja toisesta tavallisen.
Miksei molemmat ole mielenkiintoisia?
En tunne vaasan käyttajää.
User avatar
psych3
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1324
Joined: Tue May 11, 2004 12:58 pm
Location: Finland

Post by psych3 »

Periaatteena on ollut se, että tuollaisissa osumissa vain yksi osuma jätetään mielenkiintoiseksi, ettei osumalista täyty samanlaisista osumista :)
User avatar
Klazu
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7683
Joined: Thu Feb 19, 2004 8:34 pm
Location: Vancouver, Canada

Post by Klazu »

Todella paljon onnea hienoista osumista! Ja äläkä murehdi. Tuosta toisestakin ehtii vielä hyvin tulla komea tripla joku päivä. :wink:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Final7
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 23
Joined: Thu Nov 18, 2004 8:22 pm
Location: Harjavalta, Finland

Post by Final7 »

Klazu wrote:Todella paljon onnea hienoista osumista! Ja äläkä murehdi. Tuosta toisestakin ehtii vielä hyvin tulla komea tripla joku päivä. :wink:
Kiitos
En murehdi ja toivotaan triplaa.
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”