Sain pikapankista kaksi 20€ seteliä. Molemmat kirjannut sama käyttäjä vaasassa. Setelit matkasivat 25 päivää ja 199km.
Toisesta osumasta sain mielenkiintoisen ja toisesta tavallisen.
Miksei molemmat ole mielenkiintoisia?
En tunne vaasan käyttajää.
Kaksi osumaa
Todella paljon onnea hienoista osumista! Ja äläkä murehdi. Tuosta toisestakin ehtii vielä hyvin tulla komea tripla joku päivä. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).

