Nimimerkki, nainen vaiko mies?

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
Venlis
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Nimimerkki, nainen vaiko mies?

Post by Venlis »

No niin tässä tämä nyt olis. Tuolla yhdessä topikissa kun meni hassuttelun puolelle tuo asia :lol: ja alettiin miettimään ihmisten nimimerkkejä ja että kumpaa sukupuolta mikäkin nimim. muistuttaa niin laitetaankos tänne ne kaikista "epäilyttävimmät" nimimerkit josta ei ota selkoo... Sitten jossain vaiheessahan asiaan voi tulla selvyyttä kun kyseinen henkilö sattuu topicin löytämään :D

Minunkin kyllä täytyy myöntää että kun aikoinani Fundamentalin kyljessä istuskelin ja katselin sen surffailua foorumissa niin kyllä se pisti miettimään, että onko emppu 112 nainen vaiko mies :oops: :wink: onhan niitä muitakin vastaan tullut mutta ei nyt tuo muisti oikein taas kulje (koska kulkis)...
:roll:
psych3
Euro-Master
Euro-Master

Post by psych3 »

Ehkä tänne vois vaan jokanen ite kertoa, ettei tarvis hävetä omaa tietämättömyyttään :D Ite oletan jokasen olevan mies, kunnes saan toista informaatiota :D Nyt luulisin kyllä jo kaikki suomalaiset aktiivifoorumilaiset tytöt ja pojat tietäväni :)

Ite oon btw. poika jos joku muu on joskus jotain muuta uskonut :D (toivottavasti ei).
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Post by Klazu »

Mieshän minä. Toivottavasti ei ole muuta luultu. "Porukkaani" kuuluu toki toisenkin sukupuolen edustajia, mutta minä (Klazu aka Klaus IRL) olen mies. 8)
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
JANI73
Euro-Master
Euro-Master

Post by JANI73 »

Kuinka moni uskoo jos sanon olevani nainen? Niinhän tuo yks testi toisessa topiikissa väittää...

Mutta onneksi testeihin ei aina oo luottamista sillä ei musta naista sais tekemälläkään eikä varmaan kukaan oo edes epäillytkään :lol:
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Jos se nyt jollekin on epäselvä niin nainenhan minä olen.. eikun en mä taidakkaan olla :lol:
Venlis
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Venlis »

Fundamental wrote:Jos se nyt jollekin on epäselvä niin nainenhan minä olen.. eikun en mä taidakkaan olla :lol:

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Olisit nyt mulle voinut ekaks kertoa :wink:

Nainen siis "minäkin" olen :D
Cinnamon
Euro-Master
Euro-Master

Post by Cinnamon »

VeRta wrote: 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Onhan sulla "näppituntuma" :lol:
terveisin yks toinen nainen
emppu
Euro-Master
Euro-Master

Re: Nimimerkki, nainen vaiko mies?

Post by emppu »

VeRta wrote:
että onko emppu 112 nainen vaiko mies :oops: :wink: onhan niitä muitakin vastaan tullut mutta ei nyt tuo muisti oikein taas kulje (koska kulkis)...
:roll:
Pidempään mukana olleille tämä on jo selvinnyt joten jos ei muuten niin käyppä vilkaisemassa tuolta härskeimmät tempaukset-topicista.Eiköhän avaudu :roll: Tosin täytyy myöntää että et ole ainut,klazukin tais mennä vipuun aikanaan jos oikein muistan.Ite oon useampaakin naista pitänyt itsestään selvyytenä(miehenä) viimeisin ylläri oli Bobtail :oops:
Klazu
Euro-Master
Euro-Master

Re: Nimimerkki, nainen vaiko mies?

Post by Klazu »

emppu 112 wrote:klazukin tais mennä vipuun aikanaan jos oikein muistan.
No minä nyt olen mennyt vipuun jokaisen kohdalla. Sen verran huono ihmisvaisto mulla. :mrgreen:
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
MizNiz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by MizNiz »

Täytyy myöntää kyl et sitä tässäkin muutamissa vähän menny sekasin mut suurimmalta osin oon oikein arvannu.. Viimesin ylläri oli kyl todellakin Bobtail :oops: no sattuuhan sitä paremmissakin piireissä :) :D
Emppu112 oli kyl todella selkeä tapaus alusta lähtien mun mielestä (ihme ja kumma minun ihmistuntemuksella).
Niin ja jos joku on epäillyt niin paljastan olevani mies :)
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Mä olen arvannut vain kerran väärin. Ja sekin oli jostain uudesta hyypiöstä. Kai se on sen takia, että mä tunnistan ihmiset avatareista nicknamejen sijaan. Naiset tuntuu valitsevan vähän erinäköisiä avatareja kuin miehet.
Välillä on ollut joitain epävarmempia tapauksia, kuten Ganymede, mutta senkin on kirjoitustyylistä saanut kiinni.
N0W1Kia luulin kyllä mieheksi todella pitkään.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Venlis
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Venlis »

Cinnamon wrote:
VeRta wrote: 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

Onhan sulla "näppituntuma" :lol:
terveisin yks toinen nainen
Sinäpä sen sanoit :wink:
JiiPee72
Euro-Master
Euro-Master

Post by JiiPee72 »

Minullekin oli yllätys että Bobtail on nainen. Samaten alkuun taisin luulla Airista naiseksi :oops: , mutta kun kävin hänen kotisivulla, niin asia selvisi.
Sen sijaan joidenkin muiden, kuten esim. Nittaxin ja Cinnamonin kohdalla olen vaan jotenkin tiennyt että ovat kauniimpaa sukupuolta. :D
Samaten Emppu112 oli selvä tapaus.
psych3
Euro-Master
Euro-Master

Post by psych3 »

JiiPee72 wrote:Minullekin oli yllätys että Bobtail on nainen. Samaten alkuun taisin luulla Airista naiseksi :oops: , mutta kun kävin hänen kotisivulla, niin asia selvisi.
Sen sijaan joidenkin muiden, kuten esim. Nittaxin ja Cinnamonin kohdalla olen vaan jotenkin tiennyt että ovat kauniimpaa sukupuolta. :D
Samaten Emppu112 oli selvä tapaus.

Ite oon kans noi kaikki tienny paitsi Bobtail oli ainut ylläri :) Ja N0W1K tuolta kansainvälisemmältä puolelta oli kans järkytys :D
MissTracker
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by MissTracker »

:o Eikö emppu112 olekaan Kissa? 8O 8O
This is me. What is your excuse?
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”