Minunkin kyllä täytyy myöntää että kun aikoinani Fundamentalin kyljessä istuskelin ja katselin sen surffailua foorumissa niin kyllä se pisti miettimään, että onko emppu 112 nainen vaiko mies
Nimimerkki, nainen vaiko mies?
- Venlis
- Euro-Regular in Training

Nimimerkki, nainen vaiko mies?
No niin tässä tämä nyt olis. Tuolla yhdessä topikissa kun meni hassuttelun puolelle tuo asia
ja alettiin miettimään ihmisten nimimerkkejä ja että kumpaa sukupuolta mikäkin nimim. muistuttaa niin laitetaankos tänne ne kaikista "epäilyttävimmät" nimimerkit josta ei ota selkoo... Sitten jossain vaiheessahan asiaan voi tulla selvyyttä kun kyseinen henkilö sattuu topicin löytämään
Minunkin kyllä täytyy myöntää että kun aikoinani Fundamentalin kyljessä istuskelin ja katselin sen surffailua foorumissa niin kyllä se pisti miettimään, että onko emppu 112 nainen vaiko mies
onhan niitä muitakin vastaan tullut mutta ei nyt tuo muisti oikein taas kulje (koska kulkis)...

Ehkä tänne vois vaan jokanen ite kertoa, ettei tarvis hävetä omaa tietämättömyyttään
Ite oletan jokasen olevan mies, kunnes saan toista informaatiota
Nyt luulisin kyllä jo kaikki suomalaiset aktiivifoorumilaiset tytöt ja pojat tietäväni 
Ite oon btw. poika jos joku muu on joskus jotain muuta uskonut
(toivottavasti ei).
Ite oon btw. poika jos joku muu on joskus jotain muuta uskonut
Mieshän minä. Toivottavasti ei ole muuta luultu. "Porukkaani" kuuluu toki toisenkin sukupuolen edustajia, mutta minä (Klazu aka Klaus IRL) olen mies. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- Fundamental
- Euro-Master

Re: Nimimerkki, nainen vaiko mies?
Pidempään mukana olleille tämä on jo selvinnyt joten jos ei muuten niin käyppä vilkaisemassa tuolta härskeimmät tempaukset-topicista.Eiköhän avauduVeRta wrote:
että onko emppu 112 nainen vaiko mies![]()
onhan niitä muitakin vastaan tullut mutta ei nyt tuo muisti oikein taas kulje (koska kulkis)...
Re: Nimimerkki, nainen vaiko mies?
No minä nyt olen mennyt vipuun jokaisen kohdalla. Sen verran huono ihmisvaisto mulla.emppu 112 wrote:klazukin tais mennä vipuun aikanaan jos oikein muistan.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
- MizNiz
- Euro-Expert in Training

Täytyy myöntää kyl et sitä tässäkin muutamissa vähän menny sekasin mut suurimmalta osin oon oikein arvannu.. Viimesin ylläri oli kyl todellakin Bobtail
no sattuuhan sitä paremmissakin piireissä
Emppu112 oli kyl todella selkeä tapaus alusta lähtien mun mielestä (ihme ja kumma minun ihmistuntemuksella).
Niin ja jos joku on epäillyt niin paljastan olevani mies
Emppu112 oli kyl todella selkeä tapaus alusta lähtien mun mielestä (ihme ja kumma minun ihmistuntemuksella).
Niin ja jos joku on epäillyt niin paljastan olevani mies
- Dakkus
- Euro-Master

Mä olen arvannut vain kerran väärin. Ja sekin oli jostain uudesta hyypiöstä. Kai se on sen takia, että mä tunnistan ihmiset avatareista nicknamejen sijaan. Naiset tuntuu valitsevan vähän erinäköisiä avatareja kuin miehet.
Välillä on ollut joitain epävarmempia tapauksia, kuten Ganymede, mutta senkin on kirjoitustyylistä saanut kiinni.
N0W1Kia luulin kyllä mieheksi todella pitkään.
Välillä on ollut joitain epävarmempia tapauksia, kuten Ganymede, mutta senkin on kirjoitustyylistä saanut kiinni.
N0W1Kia luulin kyllä mieheksi todella pitkään.
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
- JiiPee72
- Euro-Master

Minullekin oli yllätys että Bobtail on nainen. Samaten alkuun taisin luulla Airista naiseksi
, mutta kun kävin hänen kotisivulla, niin asia selvisi.
Sen sijaan joidenkin muiden, kuten esim. Nittaxin ja Cinnamonin kohdalla olen vaan jotenkin tiennyt että ovat kauniimpaa sukupuolta.
Samaten Emppu112 oli selvä tapaus.
Sen sijaan joidenkin muiden, kuten esim. Nittaxin ja Cinnamonin kohdalla olen vaan jotenkin tiennyt että ovat kauniimpaa sukupuolta.
JiiPee72 wrote:Minullekin oli yllätys että Bobtail on nainen. Samaten alkuun taisin luulla Airista naiseksi, mutta kun kävin hänen kotisivulla, niin asia selvisi.
Sen sijaan joidenkin muiden, kuten esim. Nittaxin ja Cinnamonin kohdalla olen vaan jotenkin tiennyt että ovat kauniimpaa sukupuolta.![]()
Ite oon kans noi kaikki tienny paitsi Bobtail oli ainut ylläri
- MissTracker
- Euro-Master in Training