Eli kävin toissapäivänä (tiistaina) Joensuun keskustan Nordeassa, jossa en ole asiakkaana, mutta jossa on aina ollut hyvä palvelu. Lampsinkin yrityskassalle, jossa oli jälleen eräs mukava nainen. Tällä kertaa tuli hänen kanssaan juteltua setelinhakujeni syistä ja hyvinhän hänkin asiaan suhtautui. Mielenkiinnolla suorastaan.
Noh siinä sitten hetki rupateltiin kun hän sitten yhtäkkiä tokaisi, että "sun harrastukselle tulee hieman hankaluuksia kevään aikana". Olin, että miten niin? "Nordealle on tulossa kevään aikana maksut setelinvaihtoon." Olin että ei voi olla totta!
Hämäännyksissäni en tajunnut ottaa yhtä brosyyriä mukaan ja asia jäi muutenkin auki, mutta kirjoitin asiasta Nordean asiakaspalveluun heti samana iltapäivänä. Asiasta ei ole vieläkään tullut palautetta!
Niinno, millainens se summa onkaan? Ei sen vähempää kuin 1,5€ / vaihtokerta!
Mutta yhtä kaikki. Kertokaa mahdolliset tietonne ja pantatkaa sitä tietoa Nordeoista! Saadaan vähän käsitystä asiasta. Minä ainakin päätin etten siirrä koskaan tiliäni Nordeaan (minun meinaan pitää tehdä pankin vaihto jossakin vaiheessa)! Mutta kyllä on EBT:läisen tie kivikkoinen. Pian ei enää tavallisella pulliaisella ole mitään mahdollisuuksia suuriin syöttömääriin. Ja se on todella harmi.