tollero tahtoo kuvia....

Kerro mielipiteesi ja ehdotuksesi suomeksi

Moderators: Sleijeri, Luumi

Post Reply
amelie.m
Euro-Regular
Euro-Regular

tollero tahtoo kuvia....

Post by amelie.m »

Heh, nyt kun olen vihdoin uskaltautunut tänne keskustelupalstalle mukaan, on minua alkanu himottaan noi kivat kuvat mitä teillä niin monilla on oman nimenne yhteydessä tuossa tekstin vasemmalla puolella...

Ongelma on kuitenkin se etten todellakaan ymmärrä miten sen siihen sais värkättyä... Toivottavasti joku osais selittää sen niin yksinkertaisesti (tarvitaan tod. myös rautalankaa) että minäki tajuaisin.... :oops:

Koittakaa kestää mun kaa mut haluaisin todella laajentaa tätä aktiivisuuttani ja saada mieleiseni kuvan tsemppaamaan itseäni :lol: :lol: :lol:
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

Se kuva tuossa vieressä on nimeltään avatar.

Avaat tuosta ylhäältä Profilen ja sieltä, sivun alalaidasta, löydät avatarin "asennusohjeet". Avatarin voit siis ladata vaikka omalta tietokoneeltasi tai linkittää suoraan nettiin johonkin sopivaan kuvaan.

Avatarin koko ainakin netiketin mukaan ja omalta koneelta ladattuna on 90*90 pikseliä ja maks. 10 kb. Netistä imettynä kuva voi ilmeisesti olla pikkuisen suurempi ainakin pikseleiltään, vrt. Klazun avatar.

Siittä vaan sörssimään omaa kuvaa kasaan, olemme kovasti täällä tykästyneet kissan kuviin :wink:
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

On muuten todella mukavaa amelie.m että olet tullut tänne aktiivisesti juttelemaan :) Sinussa on aivan selvästi todella paljon ebt hekeä ja vaikutat muutenkin kelpo tyypiltä :) Joten oikein paljon tervetuloa vielä kerran :)
amelie.m
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by amelie.m »

:oops: :oops: :oops: kröhm... heikompaa alkais jo nolottaan...

kiitos vaan... :D
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

Sellaista uunituoretta tietoa, että kaikki EBTF:n käyttäjät on nyt asetettu samalle viivalle, eli kaikkien avatarien maksimikoko on nyt 90x90 pikseliä ja kuvan maksimikoko on 10KB. Käytännössä tämä on toteutettu siten, että kaikki avatarit tulevat EBTF:n palvelimelta eikä muualta verkosta suoraan linkittäminen ole enää mahdollista.

Avatarin saa käyttöönsä tuolta Profile-linkin takaa, ja siellä on kaksi mahdollisuutta asettaa avatar-kuva. Jos oman koneesi kovalevyllä on sopiva max 90x90 pikselin kokoinen kuva, sen voi lähettää tänne "Upload Avatar from your machine" toiminnon avulla. Kuvaa ei tarvitse kierrättää oman koneen kautta, vaan EBTF:n voi ohjata noutamaan kuva halutusta verkko-osoitteesta ja tallettamaan se palvelimen levylle. Tämä onnistuu toiminnon "Upload Avatar from a URL" avulla, siihen vain syötetään sopivankokoisen kuvan osoite.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
amelie.m
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by amelie.m »

Mä osasin!!!!!!!!! Kiitos kauheesti jelpistä! :lol: :lol: :lol:
NikkeT
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by NikkeT »

avij wrote:Sellaista uunituoretta tietoa, että kaikki EBTF:n käyttäjät on nyt asetettu samalle viivalle, eli kaikkien avatarien maksimikoko on nyt 90x90 pikseliä ja kuvan maksimikoko on 10KB. Käytännössä tämä on toteutettu siten, että kaikki avatarit tulevat EBTF:n palvelimelta eikä muualta verkosta suoraan linkittäminen ole enää mahdollista.
8O :o :? :( Pitäkää pikkuiset avataarinne :x , mä en ainakaa ala askartelemaan ja pienentelemään mitää kuvia! Tuohon 10KB ei saa mitään hauskoja animated gifs mahtumaan. Seuraavaks varmaan kielletään myös omien hymiöiden käyttö, vai miten on Image
Muutetaan samantien koko foorumi mustavalkoiseksi ettei värejäkään saa käyttää ettei vaan koko systeemi mene nurin. mite sitten punastellaan näin :oops: kun on tehty moka. Nyt sitten olen ilman avataaria. Tosi edistystä, kiitos vaan :x :cry:

EDIT Öh, nykyinen avatar olikin sopivan pieni ja näkyy vielä :oops:
avij
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by avij »

NikkeT wrote: 8O :o :? :( Pitäkää pikkuiset avataarinne :x , mä en ainakaa ala askartelemaan ja pienentelemään mitää kuvia! Tuohon 10KB ei saa mitään hauskoja animated gifs mahtumaan. Seuraavaks varmaan kielletään myös omien hymiöiden käyttö, vai miten on Image
Muutetaan samantien koko foorumi mustavalkoiseksi ettei värejäkään saa käyttää ettei vaan koko systeemi mene nurin. mite sitten punastellaan näin :oops: kun on tehty moka. Nyt sitten olen ilman avataaria. Tosi edistystä, kiitos vaan :x :cry:
:roll:

Tuo sun avatarisi (jonka nyt siirsin uudelleen paikalleen) on leveydeltään 71 pikseliä (alle 90), korkeudeltaan 68 pikseliä (alle 90) ja tiedostokooltaan 7,78KB (alle 10KB). Sinulla ei siis ole minkäänlaista tarvetta pienentää avatariasi, 10 kiloon mahtuu yllättävän paljon tavaraa. Omien hymiöiden käytöstäkin on ollut hieman polemiikkia, mutta niitä saa edelleenkin käyttää kohtuullisuuden rajoissa oman harkintansa mukaisesti. Tässä on ajateltu ensisijaisesti niitä jotka käyttävät foorumia modeemi/gprs/tms yhteydellä, ja lisäksi turhan isot kuvat aiheuttavat ongelmia varsinkin pienempiä resoluutioita käyttäville.

Näissä tunnelmissa onkin hyvä mennä nukkumaan, toivottavasti mielialat ovat huomenna hieman rauhallisempia.
Money makes the world go round. We track how the money goes round the world.
Fundamental
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fundamental »

Hauska tuo amelie.m uusi avatar :)
Dakkus
Euro-Master
Euro-Master

Post by Dakkus »

Fundamental wrote:Hauska tuo amelie.m uusi avatar :)
Jep. Chocobo! Prii-priyy!
:]
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
Apila^
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Apila^ »

NikkeT wrote:Seuraavaks varmaan kielletään myös omien hymiöiden käyttö, vai miten on Image
Jos joku kysyis multa ja sillä vastauksella olisi vaikkapa väliä, niin kielletään heti ja ehdottomasti kaikki s*tanan kiljuvat, hyppivät ja kiemurtelevat "hymiöt". Ne on aika hiton rasittavia tuolla tekstin joukossa, varsinkin jos ja kun ovat liikkuvia sellaisia. Teksti tulee muutenkin liiallisella hymiöiden käytöllä lähes lukukelvottomaksi.
poorboy
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by poorboy »

Täällä oli toinenkin tollero, joka rohkeni imleHin mainion ohjeistuksen myötä räppäämään kuvan avatar-paikalle.

Jos kommentoisi hymiöiden käyttöä niin ehkä semmoinen maltillisuus on paikallaan, että pitää kielen sanojen osuuden sentään merkittävästi suurempana eikä päästä tilannetta lipsahtamaan päinvastaiseksi :)
"It is no great wonder if in long process of time, while fortune takes her course hither and thither, numerous coincidences should spontaneously occur."
Plutarch (50-125)
amelie.m
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by amelie.m »

Fundamental wrote:Hauska tuo amelie.m uusi avatar :)
eiks je? :lol: :lol: :lol: tällanen touhotti mä oon.... pieni mut aina menossa! :twisted:
Poutsi
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Poutsi »

Joku pieni animaatio avatarissa ei mun mielestä haittaa. Mutta nuo signaturessa olevat bannerit, joita muilla foorumeilla näkee, ovat todella ärsyttäviä. Eikö joku jo sellaista yrittänytkin testi-foorumilla? Menee silmät sekaisin kun pitemmän aikaa lukee jotain tämäntyylistä: http://uo.burstfire.net/forums/index.php?showtopic=7546
Dakkus wrote: Jep. Chocobo! Prii-priyy!
:]
*Passes Gysahl Greens* :wink:
Post Reply

Return to “Keskustelua tästä sivustosta ja eurojen seuraamisesta (Suomi)”