Balibennie overleden :(

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Steda
Euro-Master
Euro-Master

Balibennie overleden :(

Post by Steda »

Ik kreeg van mijn medeinvoerder een mail dat hij plotseling overleden is.
Ben op zijn facebookpagina gaan kijken en is inderdaad waar.
Ik heb hem verschillende keren ontmoet en ook vaak mee gechat.
Steda zal deze lieve man missen.
Het gaat je goed hierboven. :cry: :cry: :cry: :cry:
erzin
Euro-Expert
Euro-Expert

Re: Balibennie overleden :(

Post by erzin »

dat is even verschieten. ik heb balibennie ook een paar keer gezien op een meeting.

we zullen hem missen.
cornjac
Euro-Master
Euro-Master

Post by cornjac »

Wat een verschrikkelijk nieuws is dit, en zo vlug na het overlijden van zijn moeder.
Ik heb Bennie leren kennen als een zeer aimabel mens en hem meegemaakt op verschillende meetings.
Hij was een zeer betrokken EBT-er, met een goed hart voor ook zijn EBT. We zullen hem erg missen.
Rust zacht Bennie!!!
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

1 keer mogen ontmoeten met andere mensen in het Zwarte Schaap tijdens bijeenkomst in Groningen. Gesprek ging kort over het toenmalige overlijden van Ans. Je gaat hem nu al missen (mocht het nieuws echt waar zijn). Snel vast leggen voor het nageslacht: Interessante hits: 3.465 Aantal ingegeven biljetten: 264.385 Hitratio: 1 : 76,3
Asiamaniac
Euro-Master
Euro-Master

Post by Asiamaniac »

God-hearted, very friendly and a nice guy you simply had to like - this is how I will preserve the memory of our Bennie. May he rest in peace with his beloved mother!
Meine Angst, dass die Autokorrektur einmal etwas Obszönes ausspuckt, wichst täglich.
giberski
Euro-Master
Euro-Master

Post by giberski »

What an awful news. In the beginning of EBT I've had a lot of contact with Bennie (and Elmo on this picture.) We went to meetings, chatted a lot and were planning to do the first EBT-Meeting in Amsterdam. He was a great guy. I still remember one meeting where we were talking about someone who had an avatar with a guy lying on a bycicle-lane and at that moment Bennie decided to do the same. Walked on the street and was lying on the same bybicle picture. We were laughing so loud and we're having so much fun. Such a humouristic guy. A couple of year ago I decided to put EBT a bit on a lower level, so now I'm really sad that I've never really said goodbye to him Bennie, rest in peace, I hope you will also find your mum again.
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

Dit is echt even schrikken. Bennie was echt een man die met iedereen vrienden kon zijn. Hij heeft zich steeds ingezet voor anderen, voor zijn moeder, en ook voor de EBT organisatie. Ik had erop gerekend dat ik je nog eens zou tegenkomen op een meeting in 2015, maar dat kan nu niet meer.

Rust zacht vriend Bennie
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Wat een vreselijk nieuws.

Matthijs en ik hebben in 2009 Balibennie bij ons thuis ontvangen voor de organisatie van de EBT-meeting in Groningen en Matthijs heeft hem op een aantal meetings nog wat vaker ontmoet en zat vaak met hem op de EBT-chat. Zo hebben we Bennie leren kennen als een enthousiaste man vol optimisme.

Bennie was iemand die anderen graag hielp, wat onder andere tot uiting kwam in een enorme inzet voor EBT. Dat hij een decennium lang zijn moeder zo heeft geholpen, laat wel zien hoe goed hij als mens was. Na het jarenlang erg druk te hebben gehad, had hij nu wat meer tijd voor zichzelf verdiend. Het voelt ontzettend oneerlijk dat hij er plotseling niet meer is.

Rust zacht, Bennie. We vergeten je niet.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Dat is een schok!

Ik heb hem leren kennen als een zeer aardige en humoristische man die alles voor anderen zou doen. Ik sluit me helemaal aan bij wat Giberski heeft gepost: wij drieën hebben de meeting in Zwolle georganiseerd. Ook waren we in dat jaar van plan om naar de internationale meeting in Helsinki te gaan, maar door pech aan zijn auto moesten we ieder zelf vervoer regelen. Gelukkig kon hij uiteindelijk toch nog aanwezig zijn, en daar heeft hij, geheel naar zijn avatar van toen, een foto van hem op het fietspad laten maken (zie foto). Eurobilltracker verliest met hem niet alleen een actief lid, maar ook een geweldig mens.

48 jaar is veel te jong om te overlijden... Ik zal je missen, Bennie!

P.S. Is er meer bekend over hoe hij is overleden? En hoe zit het met de uitvaart? Bij het overlijden van Ans is er vanuit EBT een rouwboeket verzorgd.

EDIT: en dan heb ik uitgerekend met hém een hit!
Attachments
Bennie_fietsend.jpg
Bennie_fietsend.jpg (63.8 KiB) Viewed 2053 times
Last edited by Elmo on Sat Jan 10, 2015 3:07 pm, edited 1 time in total.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
philgelico
Euro-Master
Euro-Master
Location: Arras, France - Viriville, France - Lido di Dante, Italy, and anywhere else inside Eurozone.

Post by philgelico »

:cry: :cry: :cry:
Si tu veux voler avec les aigles, éloigne-toi des paons. (proverbe d'origine inconnue)
千里之行 始于足下, proverbe chinois
اتَّكَلْنا منه على خُصٍّ الاتحاد قوة, proverbe arabe
ספר המעשיות: כולל אגדות וסיפורים מתוך קובץ כ"י ישן, proverbe sanskrit
claudio vda
Euro-Master
Euro-Master

Post by claudio vda »

Dit is een zeer trieste nieuw, ik ben diep getroffen en treurig :cry:

Farewell, Bennie :cry:
My statistics on EBTCHECK (Latest update 07.05.2026 )
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk Draijer »

Bennie, rust zacht. :cry:
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Misschien te vroeg dag, maar moet er (net als bij Ans) niet een mededeling over zijn overlijden komen te staan in zijn account.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Jeetje, 48 pas. Wat vreselijk, zo'n vriendelijke vent. Gecondoleerd.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master

Post by sergeantmajoor »

Op de meeting in Breda heb ik balibennie voor het eerst en naar nu blijkt voor het laatst , gezien. maar die ene keer heeft wel indruk gemaakt en ik zie mijn indrukken vertolkt in de bovenstaande opmerkingen.
Ik wens zijn nabestaanden in familie en vriendenkring veel sterkte met het verwerken van zijn verlies.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”