Page 1 of 1

Fake bills ?

Posted: Fri Mar 13, 2020 1:30 pm
by kevertje
Vandaag geld gehaald uit een Rabobank automaat en de 2 x 50 euro is hagelnieuw maar krijg ik niet ingevoerd.
Het biljet blijft rood als ik hem invoer.
Is ie te nieuw ?
50 V012H4 en dan gevolgd door VHXXXXXXXXX

Re: Fake bills ?

Posted: Fri Mar 13, 2020 7:04 pm
by lmviterbo
Sorry daarvoor. Het is inderdaad een nieuwe combinatie. De IT-mensen zullen dat zondag, zo niet eerder, hebben opgelost. (via Google Translate)

Sorry over dat. Het is inderdaad een nieuwe combinatie. De mensen van IT zullen dat hebben bevestigd deze Zondag als niet vroeger. (via Reverso)

Sorry daarvoor. Het is inderdaad een nieuwe combinatie. De IT-mensen zullen dat deze zondag laten repareren, zo niet eerder. (via DeepL)

Sorry daarvoor. Het is inderdaad een nieuwe combinatie. De IT-mensen zullen hebben dat vastgesteld deze zondag, zo niet eerder. (via Bing Translator)

(I hope one of these is in good Dutch :D)

Re: Fake bills ?

Posted: Fri Mar 13, 2020 8:40 pm
by Elmo
The first one is quite good (although the word order is a bit awkward for Dutch)! :D The second is wrong ('bevestigd' is confirmed). So is the third ('laten repareren' is to have [something] repaired; first of all the IT people will fix it themselves instead of having someone else done it for them, and 'repareren' is only used when repairing machinery or hardware, not software or text) and so is the fourth ('vastgesteld' is noticed).

Ontopic: dit is inderdaad een nieuwe combinatie, en het kan best een zeldzame zijn! Waar heb je dit biljet ontvangen?

Re: Fake bills ?

Posted: Sat Mar 14, 2020 10:33 am
by kevertje
Dit was bij de Rabobank pin automaat in Utrecht Vleuterweide (Postcode 3452MB)