HAASTE
HAASTE
Menin tuossa epähuomiossa lupaamaan mahdottomia eli 8239 seteliä järjestelmään juhannukseen mennessä...
Haastankin nyt kaikki normaalisti alle 5000 seteliä kuukaudessa syöttävät mukaan!!!
Nimi vaan tänne ja katsotaan kuka parhaiten pärjää
EDIT: Kun otat haasteen vastaan laita siihen mukaan sen hetkinen setelimääräsi niin katsotaan juhannuksena syöttömäärä
Haastankin nyt kaikki normaalisti alle 5000 seteliä kuukaudessa syöttävät mukaan!!!
Nimi vaan tänne ja katsotaan kuka parhaiten pärjää
EDIT: Kun otat haasteen vastaan laita siihen mukaan sen hetkinen setelimääräsi niin katsotaan juhannuksena syöttömäärä
Last edited by JANI73 on Mon May 30, 2005 10:34 am, edited 1 time in total.
Tän hetkellinen setku määrä on 40077JANI73 wrote:Hyvä! Laita muuten vielä tän hetkinen setelimäärä mukaan niin katsotaan juhannuksena mikä se silloin onNittax wrote:Täällä käsi pystyssä.. katotaan sit mihinkä rahkeet riittää...
EBT on kuin vanha mopo,kun sen vihdoin ja viimein saa käyntiin
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
-huomaatkin ettei siinä ole olenkaan jarruja..
Re: HAASTE
JANI73 wrote:Menin tuossa epähuomiossa lupaamaan mahdottomia eli 8239 seteliä järjestelmään juhannukseen mennessä...
Hieno idea,mutta valitettavasti täytyy laistaa tällä kerralla
Viikonloput ja juhannusviikko menevät mökkeillessä ebt:n ulottumattomissa Tulisi liikaa tasoitusta kun muutenkin olisin tossa porukassa jumbona
Tsemppiä kaikille kisaajille
Ilmoitan ottavani tavoitteeksi saada 500 seteliä täyteen juhannukseen mennessä.
Tällä hetkellä seteleitä 352 syotettynä.
Jani73n pitäisi saada saman verran kahdessa päivässä.
2.6 394 seteliä kirjattuna
Tällä hetkellä seteleitä 352 syotettynä.
Jani73n pitäisi saada saman verran kahdessa päivässä.
2.6 394 seteliä kirjattuna
Last edited by pejole on Thu Jun 02, 2005 4:00 pm, edited 1 time in total.
Eikö täältä muita yllytyshulluja löydy??? Taidan ottaa haasteen vastaan ja yrittää saada 1500 seteliä täyteen. Tämän hetkinen saldoni on 1332. Hieman eri kokoluokkaa kuin Janin tavoite, mutta 168 seteliä olisi uusi kuukausiennätys minulle.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
- Fundamental
- Euro-Master
Kyllä näyttää tämä kesä kaikilla olevan aika kiireistä aikaa... Eikä siinä mitään, pitäähän kesällä muutakin tekemistä olla Mutta henkilökohtaisesti heinäkuussa kyllä pitää kiskoa kuukausiennätys johon tarvitaan huimat 351 seteliä. Eli heinäkuussa tahkotaan ja kesäkuu lomaillaan Mutta antaa palaa vaan kellä aikaa riittää!
- Sport-Mass
- Euro-Master
Eli haaste ei koske minua, koska en normaalisti kirjaa alle 5000 seteliä kuukaudessa .JANI73 wrote:Haastankin nyt kaikki normaalisti alle 5000 seteliä kuukaudessa syöttävät mukaan!!!
- Fundamental
- Euro-Master
Hahahaha tuo on jo aika pahaSport-Mass wrote:Eli haaste ei koske minua, koska en normaalisti kirjaa alle 5000 seteliä kuukaudessa .JANI73 wrote:Haastankin nyt kaikki normaalisti alle 5000 seteliä kuukaudessa syöttävät mukaan!!!
Juu ei koske koska:Sport-Mass wrote:Eli haaste ei koske minua, koska en normaalisti kirjaa alle 5000 seteliä kuukaudessa .JANI73 wrote:Haastankin nyt kaikki normaalisti alle 5000 seteliä kuukaudessa syöttävät mukaan!!!
a) sä oot mun edellä listalla
b ja se oikea syy ) Sua ei tarvii haastaa sä syötät valtavasti muutenkin. Tarkoituksena on kirittää kaikki kirjaamaan innokkaasti seteleitä