Vlaamse meeting: 18 december 2005 én mei 2006

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Vlaamse meeting: 18 december 2005 én mei 2006

Post by Mr Euro »

Hey,

Zondagavond 18 december 2005 17u00: Leuven
Vlaamse kerstmeeting Finnish Style

Ter verduidelijking: Meeting Finnish Style is een meeting kort op voorhand georganiseerd en dat bestaat uit enkel gezellig samen zijn en babbelen met collega EBT-ers tijdens een etentje of een drankje. Zo'n meeting duurt dus maar een avondje en niet de ganse dag! In ons geval gaan we eerst nog even over de kerstmarkt wandelen om een beetje kerstsfeer op te snuiven

Details:
We spreken af in de grote hal van het station. Vandaar uit zullen we via de bondgenotenlaan wandelen naar het Ladeuzeplein, alwaar we de kerstmarkt gaan aandoen. Na de wandeling gaan we gezellig een restaurant in om samen te eten en drinken. De restaurantkeuze is nog niet gevallen. (Het zal wellicht één van de volgende restaurants worden: De Appel, Notre Dame of Cleyne Tafel). Er is geen afspraak hoe lang het gaat duren. Iedereen gaat wanneer hij/zij wilt. Voor de meeste is het 's anderdaags werkdag, dus het zal wellicht niet tot na middernacht duren :wink:

Tot nu toe zeker 8 deelnemers aanwezig:
Balibennie
Craco
Groentje
Hoppa+partner
Mr Euro
Redrabbit

Zaterdag in mei 2006 volledige dag : Hasselt
Vlaamse meeting Mr Euro Style
:wink:

Details
Dagprogramma nog te bepalen, maar we zullen zeker de typische hasseltse zaken gaan bekijken, maar thema zal zijn "Hasselt, stad van de smaak"

Tot nu toe zeker 20 deelnemers aanwezig:
Balibennie
Bhoeyb
Boogschuttertje
Bootje
Craco
Davlom30
Exep
Fons
Giberski
Hailtotheking
Hebben en Houden
HNL
LeNNeMaN
Max
Mr Euro
Petje
Prisje
Ralf
Speukes
Wally2cv

Gelieve de data te noteren in jullie agenda én indien je aanwezig kan zijn, dit hier even te posten. Ik hou dan een stand van zaken bij.

Mr Euro
Last edited by Mr Euro on Sun Dec 18, 2005 12:47 pm, edited 10 times in total.
hailtotheking
Euro-Master
Euro-Master

Post by hailtotheking »

Zaterdag 18 december kan ik niet. :cry: :cry:
Ik ben gelukkig dan op vakantie!!! :P :D :P :D

Maar dat dagje in mei zal ik zeker komen.

8) HTTK 8)
http://game.desert-operations.nl/?recru ... d=d29ybGQx" onclick="window.open(this.href);return false; <== klik link en speel/Click and play
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by HNL »

Is het misschien een idee om die eerste meeting een dagje naar voren te halen? Niet alleen omdat ik de 18e niet kan, maar meer ook omdat velen de volgende ochtend vroeg gelijk weer aan de slag moeten. Een zaterdag is dan misschien iets praktischer? Ik ga in ieder geval mijn best doen om die zaterdag in mei vrij te houden!
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

Normaal gezien zou (het weekend van) 18 december geen probleem mogen vormen.
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

HNL wrote:Is het misschien een idee om die eerste meeting een dagje naar voren te halen? Niet alleen omdat ik de 18e niet kan, maar meer ook omdat velen de volgende ochtend vroeg gelijk weer aan de slag moeten. Een zaterdag is dan misschien iets praktischer? Ik ga in ieder geval mijn best doen om die zaterdag in mei vrij te houden!
Dat zal helaas niet lukken. Het was het enige weekend dag dat voor mij lukte in december. Dat is ook meteen één van de nadelen van een Finse Stijlmeeting. Dergelijke meetings zijn van het korte type, laagdrempelig, maar nadelig voor mensen die ver moeten komen. Vandaar dat ik ook een extra inspanning doe om in mei een meeting Mr Euro-Style te organiseren. En jij kent mijn stijl al hé HNL :wink:
HNL (NLI)

Post by HNL (NLI) »

Mr Euro wrote:Dat is ook meteen één van de nadelen van een Finse Stijlmeeting. Dergelijke meetings zijn van het korte type, laagdrempelig, maar nadelig voor mensen die ver moeten komen.
Wel, de afstand is voor mij geen probleem en die meetings in Finse stijl spreken mij wel aan :P . Maar goed als je geen andere mogelijkheid hebt, dan wacht ik wel op die meeting in Mr Euro Style 8) . Bij deze alvast een aanmelding.
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

Mij mag je voor de december-meeting al op de 'zo-goed-als-zeker-lijst' zetten
Max
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Max »

Ik zal mei proberen vrij te houden. Dat zou dan mijn eerste meeting zijn 8)
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master

Post by bhoeyb »

Leuk maar ik zit vanaf de 16e december in Cyprus. Moet ik de eerste Vlaamse meeting missen :evil: .
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Op beide genoemde data kan ik niet :cry: :cry:
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

kan normaal gezien in mei zeker komen , met de bus , er gaat een bus han Hamont naar hasselt en voor 5€ op en af kan je niet met de auto komen.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
redrabbit
Euro-Master
Euro-Master

Post by redrabbit »

wally2cv wrote:kan normaal gezien in mei zeker komen , met de bus , er gaat een bus han Hamont naar hasselt en voor 5€ op en af kan je niet met de auto komen.
Das waar en de tijd in de bus valt nog mee, doe het regelmatig en is ongeveer één uur een een kwartiertje. Vanuit Neerpelt rijdt er trouwens ook een bus naar Leuven op zondag :wink: , nuka dat gaat wel heel lang buszitten worden dan
Speukes
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Speukes »

Damn! Daar had ik echt zin in, een kerstmarkt en dan in Leuven wat gaan drinken. Maar ik moet 1 zondag op 2 werken, en die zondag heb ik natuurlijk prijs :cry:

De Hasseltse zaterdag in mei moet normaal gezien lukken.
LeNNeMaN
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by LeNNeMaN »

18 december komt echt te vroeg vrees ik :( toch probeer ik om er nog bij te kunnen zijn.
Ik zag op de site van de NMBS dat er voldoende treinen zijn voor mij maar als student valt eind december al minder mee.
De meeting in mei mag ik daarentegen niet aan mij laten voorbijgaan. Ik maak daar wel plaats voor in mijn agenda.
:flag-be: || LeNNeMaN || http://www.standbeelden.be || foxie & båløubeer || :flag-eu:
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master

Post by Mr Euro »

Zij die wensen kunnen met mij mee met de auto. Ik vertrek in Hasselt en ga via de E314 naar Leuven. Dus ik kan wel een aantal mensen oppikken. Hou er wel rekening mee dat ik de eerste ben die er ga zijn en wellicht ook bij de laatste ben om te vertrekken...
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”