Page 1 of 1

Selain

Posted: Tue Feb 26, 2002 12:53 pm
by Kabe
Ei oikein potki Netscapella. Lieneekö vika selaimeni viritteissä, vai onko
tämä jokin IE-only paska.

Posted: Thu Feb 28, 2002 6:32 pm
by mts
Sivustoa uusittiin äskettäin, siinä on varmaan bugeja. Kerro webmasterille, itselläni on vain IE ja Opera..

Re: Selain

Posted: Sun Aug 11, 2002 10:54 pm
by Guest
Kabe wrote:Ei oikein potki Netscapella. Lieneekö vika selaimeni viritteissä, vai onko
tämä jokin IE-only paska.
Ei mitään IE-only sivuja ole olemassakaan. Jos jotkut sivut eivät toimi netscapella mutta toimivat IE:llä, johtunee se siitä, että selaimesi on syvältä.
Siirryhän käyttämään Operaa :!: Se on yksinkertaisesti paras.

Posted: Sun Aug 25, 2002 10:04 pm
by eph
Mozilla sen ollapitää :)