Selain
Posted: Tue Feb 26, 2002 12:53 pm
Ei oikein potki Netscapella. Lieneekö vika selaimeni viritteissä, vai onko
tämä jokin IE-only paska.
tämä jokin IE-only paska.
Click here if you want to track your Euro banknotes
https://forum.eurobilltracker.com/
Ei mitään IE-only sivuja ole olemassakaan. Jos jotkut sivut eivät toimi netscapella mutta toimivat IE:llä, johtunee se siitä, että selaimesi on syvältä.Kabe wrote:Ei oikein potki Netscapella. Lieneekö vika selaimeni viritteissä, vai onko
tämä jokin IE-only paska.