10 eurobiljet = 10.000 euro

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

bhoeyb NLI

Post by bhoeyb NLI »

Westinghouse wrote:Iemand uit Herent is de eerste winnaar.
Is er aandacht aan besteed WAAR precies het biljet gevonden werd? En waar werd het biljet door Donna uitgegeven?
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3469
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Post by wally2cv »

teller staat op 441396
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
Mr Euro
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2396
Joined: Fri Apr 12, 2002 10:59 am
Location: Hasselt - Belgium

Post by Mr Euro »

Voordat iedereen begint te dromen:

Radio Donna is een staatszender. Die zullen nooit geen request doen aan EBT om de data te importeren in EBT of wij zullen het niet mogen doen. Ze kunnen hen geen wettelijke problemen met privacy-toestanden permitteren. Bovendien heeft de staatsomroep al veel problemen gehad de laatste jaren, dus....

En die 4xxxxxx biljetten. Het zou me niet verwonderen als dat getal "lichtjes" is opgeblazen. Uiteindelijk is er een strijd gaande tussen een paar commerciële zenders hé. Q-Music, Radio Donna, Studio Brussel, 4FM,... ze vissen allemaal in hetzelfde vijvertje luisteraars.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3469
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Post by wally2cv »

Mr Euro wrote:En die 4xxxxxx biljetten. Het zou me niet verwonderen als dat getal "lichtjes" is opgeblazen.
of veeel fakers
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13079
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Post by vermeer »

Het zullen best :note-10: van de afgelopen week zijn. Het lijkt me sterk dat radio Donna-luisteraars deze actie hadden zien aankomen. Maar inderdaad controleer maar meer dan 400.000 biljetten op fake biljetten. En onder welke naam zouden ze in het systeem komen (als het door zou gaan; wat door vele andere van ons ondenkbaar is). Verder welke locatie gaat gebruikt worden. Alleen Brussel of echt uit elk gehucht/dorp/plaats in België.
User avatar
computerfreak
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 540
Joined: Tue Dec 28, 2004 3:04 pm
Location: Staden(W-Vl,België)

Post by computerfreak »

bhoeyb NLI wrote:
Westinghouse wrote:Iemand uit Herent is de eerste winnaar.
Is er aandacht aan besteed WAAR precies het biljet gevonden werd? En waar werd het biljet door Donna uitgegeven?
in Gent in de Veldstraat werd het uitgegeven, en het is gevonden in Herent
Last edited by computerfreak on Wed Jan 24, 2007 2:17 pm, edited 1 time in total.
User avatar
computerfreak
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 540
Joined: Tue Dec 28, 2004 3:04 pm
Location: Staden(W-Vl,België)

Post by computerfreak »

Daarnet telefoon van Radio Donna om het adres te vragen van mijn dochter (die is nu naar school) want ze heeft blijkbaar het 610.000e biljet ingegeven en krijgt daarom de cd van Donnamour...
Raar vind ik dat: haar adres staat toch waar ze het briefje ingeeft? Daar vonden ze ons telefoonnummer toch ook?
En ik ben héél zeker dat mijn dochter de laatste week geen briefjes meer heeft ingegeven, want ze geeft ze aan mij om te wisselen want ze kan haar geld niet missen tot 2/2 en dan geef IK ze in (wel zelfde adres, maar ze vroeg toch echt achter mijn dochter Lien) op mijn naam en hou ze bij

of 8O 8O 8O 8O 8O was het om te weten of het telefoonnummer klopt en heeft ze toch één van DE briefjes ingevoerd?

*kan niet wachten tot mijn dochter thuiskomt*

Toen ik hoorde dat het .... (naam vergeten, zo'n typische vrouwelijke radiostem) van Radio Donna was en dat het over "de 10 euro wordt 10.000 euro actie" ging, liep ik mijn andere dochter bijna omver om bij de biljetten te komen die bij mijn pc liggen :P

*edit*
net sms van mijn dochter:

‘inderdaad raar want ik heb er gene meer ingegeven de laatste week, maar dat ze maar cd opsturen, is welgekomen’

???

*nog een edit*
Mijn dochter werd 10 minuten geleden (om 15u55) genoemd op de radio als invoerster van het 610.000e biljet en dat ze dus een cd naar haar zullen opsturen...

Zal die blij zijn dat ze op school was, want ze ging waarschijnlijk een reactie moeten geven op de radio hé
User avatar
Libra_22
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 369
Joined: Thu Jul 06, 2006 11:43 pm
Location: Leuven (Belgium)

Post by Libra_22 »

FVS wrote:iedereen heeft tel.nr ingevuld voor zijn biljet > dat is te koppelen aan een postcode lijkt me..
zal ook niet zo gemakkelijk zijn lijkt mij want wat doe je met GSM-nummers?
User avatar
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 784
Joined: Tue Aug 05, 2003 1:57 pm
Location: hoboken, antwerpen, belgium

Post by tinka »

Babysitter krijgt eerste Donnabiljet van buren


Winksele - Door een wedstrijd op Radio Donna heeft de 17-jarige Anja Kahlert uit Winksele haar 10 euro babysitgeld kunnen verzilveren in 10.000 euro. Zij had een van de vier juiste 'rode briefjes' die de presentatoren begin deze maand in omloop brachten.

De wedstrijd begon toen vier Donna-presentoren elk een briefje van 10 euro uitgaven op de eerste dag van de solden. De vier luisteraars die een van die biljetten in handen krijgen, winnen elk 10.000 euro. Mensen kunnen controleren of ze een winnend briefje hebben door de codes van hun biljetten in te tikken op de website van Donna.

Bijna vergeten

Het gezin van Lut Loeckx (48) uit Winksele mocht gisteren als eerste juichen. Samen met haar man en twee kinderen potte ze 19 briefjes van 10 euro op. Hun winnende bankbiljet blijkt het felbegeerde rode briefje te zijn dat presentator David van Ooteghem uitgaf op 3 januari in Gent.

Volgens moeder Lut Loeckx komt het winnende bankbiljet van haar 17-jarige dochter Anja. ,,Ze verdiende die 10 euro met babysitten bij de buren. Het biljet was bijna vergeten doordat Anja tijdens de solden een nieuwe jas had gekocht. Ze herinnerde zich maandag gelukkig dat het biljet nog in haar oude jas stak."

De buren van Anja Kahlert wisten gisteren nog niet dat ze het winnende biljet hadden weggegeven. De 10.000 euro zal volgens de moeder van Anja in gezinsverband worden besteed. ,,Concrete plannen zijn er nog niet. Maar een grote reis met het hele gezin lijkt me heerlijk."

De zoektocht naar de drie andere Donnabiljetten gaat verder. Gisteren waren er al 600.000 biljetten van 10 euro geregistreerd. Vooralsnog dreigt er geen tekort aan biljetten van 10 euro. Volgens de Nationale Bank zijn er wereldwijd meer dan 1.100 miljoen van die briefjes in omloop. (bjm)
gent gevonden, waar zit wijnegem :)
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13079
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Post by vermeer »

Image
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Post by eddydevries »

tinka wrote:gent gevonden, waar zit wijnegem :)
Maar dat biljet was gevonden in Winksele, niet in Wijnegem (of bedoel je dat niet?).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 784
Joined: Tue Aug 05, 2003 1:57 pm
Location: hoboken, antwerpen, belgium

Post by tinka »

het biljet dat in wijnegem shopping was uitgegeven, das dichter tegen mij aan gelegen. :wink:
zou het nog gevonden worden (in mijn buurt misschien :) )
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13079
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Post by vermeer »

Gaan we naar Winksele.

Image
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Post by eddydevries »

tinka wrote:het biljet dat in wijnegem shopping was uitgegeven, das dichter tegen mij aan gelegen. :wink:
zou het nog gevonden worden (in mijn buurt misschien :) )
Ik had je verkeerd begrepen :oops: : Ik had het idee, dat je de route van het biljet uit Gent wilde volgen (vond het al vreemd: "Gent gevonden", alsof je niet wist waar Gent lag/ligt).

Nu begrijp ik het beter. (en dat voor een hollander :wink: )
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 784
Joined: Tue Aug 05, 2003 1:57 pm
Location: hoboken, antwerpen, belgium

Post by tinka »

niet erg hoor.

winksele wist ik zelfs nog niet zijn, herent wel maar dan ook enkel omdat daar vroegere vrienden woonden anders had ik ook moeten gaan googlen :oops:
klein belgië? als ik sommige plaatsnamen lees als ingaveplaats moet ik echt op zoek waar dat ligt gaan vanwege onbekend :oops:

Wie is er van die omgeving (leuven)? dan kan die nu op zoek naar dat biljet tenzij ze nog moeten wachten tot 1 februari vooraleer het terug uit te geven? :?
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”