Minkä ikäisiä?
- Mika11
- Euro-Regular in Training

Minkä ikäisiä?
Minkä ikäisiä?,tämmösen olen joskus jossain nähnyt,mutta itse 41v!
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

- Dakkus
- Euro-Master

Vielä parin kuukauden ajan B020D2.
(2 merkkaa miästä, 6 naista. Ja painomaa sekä setelin toinen sijaintikoordinaatti on syntymäpäivä. Jos on syntynyt 29. päivän jälkeen, plussataan sukupuolinumeroon päivän numeron ja 29:n erotus. Muistakaa W:n olemassaolo.)
Vähänkö muuten henkkareiden pitäisi toimia näin, eikä nykyisellä tylsällä formaatilla. Numeroiksi vaan pitäisi laittaa iän sijaan syntymävuosi ilman ensimmäistä numeroa. Eli mä olisin B986D1
(2 merkkaa miästä, 6 naista. Ja painomaa sekä setelin toinen sijaintikoordinaatti on syntymäpäivä. Jos on syntynyt 29. päivän jälkeen, plussataan sukupuolinumeroon päivän numeron ja 29:n erotus. Muistakaa W:n olemassaolo.)
Vähänkö muuten henkkareiden pitäisi toimia näin, eikä nykyisellä tylsällä formaatilla. Numeroiksi vaan pitäisi laittaa iän sijaan syntymävuosi ilman ensimmäistä numeroa. Eli mä olisin B986D1
Ko saka āboliņš? Pēk pēk pēk!
-
Puupenni - Wooden Penny
- Euro-Expert

Kovin meni vaikeaksi, mutta oltaisiin me ehkä muutenkin älytty, että olet itsesi ikäinen ja painat maata. Kello on jo paljon. Ja eikö ne 6 naistakin jo ala sinua odotella, vai tulkitsinko jotenkin väärin?Dakkus wrote:Vielä parin kuukauden ajan B020D2.
Puup W pen (ei silti se W, jonka olemassaolo pitää Dakkuksen pyynnöstä muistaa, kai)
Ihan kaikella ystävyydellä, Dakkus hyvä, oot parhaita tyyppejä palstalla.
- JuusoJuu
- Euro-Expert in Training

Tästä syntyy vielä tappelu. Taisit mokata. Jos en täysin väärin muista, länsimaisen perinteen mukaan täydellisyyden luku on 7. Yksikään foorumia lukeva nainen ei tule hyväksymään luvukseen mitään muuta.Dakkus wrote:2 merkkaa miästä, 6 naista.
Tästä olisi pitänyt tehdä äänestys, johon voi vastata anonyymisti kliksuttelemalla. Toiselta sukupuolelta kun ei muistaakseni ole tapana ikää tiedustella. Minä en tosin tiedä mistään tavoista mitään, mutta ajattelin lähinnä teitä muita.
Ja 25-vuotias olen vielä hetken.
Sinappikurkkusalaatti - Nick JJf @ IRC
- Geodyykkari
- Euro-Regular

43 vuatta kerätty täälläkin, mutta mun syntymävuoden kunniaks setelit uudistettiin Suomessa. Harmi kun ne täytyy muuttaa aina vuodenvaihteessa.HTL wrote:43 tuli mittariin viime tiistaina.
Ennenkun aurinko synty, niin täällä oli pirun pimeetä.
Tilastoni
Tilastoni
- PietiPekka
- Euro-Regular in Training

JepsPimpe wrote:43 vuatta kerätty täälläkin, mutta mun syntymävuoden kunniaks setelit uudistettiin Suomessa. Harmi kun ne täytyy muuttaa aina vuodenvaihteessa.HTL wrote:43 tuli mittariin viime tiistaina.Muutenhan ne olis vaihdettu vasta Juhannuksena
---