Nog lang niet genoeg denk ik voor mijn eerste hit maar die komt vanzelf wel...!!
Hoop ik ten minste....!

Ben sinds 25 juni bezig, de meeste mensen lachen me uit omdat ik al mijn biljetten probeer in te vullen...
Maar ik vind het geweldig!!
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Nog even Mr Euro, je zit op het kritische punt (mijn 670ste was prijs)Mr Euro wrote:Ik heb inmiddels al zes keer zoveel als jou, maar ook nog geen hit. Echter geef ik niet op...
Ik heb dezelfde ervaring, daarom prijs ik deze site aan op forums, guestbooks, etc... Sommige registreren en komen nooit terug,nodisch18 wrote: Ik heb al wel veel mensen over deze site verteld maar de meeste staan er een beetje lacherig tegenover en hebben geen zin in hun biljetten in te voeren.
En kijk is aan! Na bijna anderhalf jaar ben ik er nog steeds!nodisch18 schreef op 07 december 2002 om 12:15 pm wrote:Ik zal zeker mijn biljetten blijven invullen!!
En hoe kom je dan aan al die extra biljetten? Vrienden, familie, of je werk?Wel lachen hoor, op 25 juni geregistreerd en pas op 7 december had ik de eerste honderd biljetten ingevoerd... Tegenwoordig haal ik makelijk de honderd biljetten in vier weken!