Erittäin harvinaisia näyttävät olevan nuo F/TSTP wrote:Kun nyt ootte kerran menossa Irlantiin, niin tuokaa kans muutama F/Tmeidän muidenkin riemuksi tänne pohjolaan. Jospa niitä edes Irlannista löytyisi

Erittäin harvinaisia näyttävät olevan nuo F/TSTP wrote:Kun nyt ootte kerran menossa Irlantiin, niin tuokaa kans muutama F/Tmeidän muidenkin riemuksi tänne pohjolaan. Jospa niitä edes Irlannista löytyisi
Thanks for the information.De-Ker wrote:![]()
![]()
G-G should be included
Siinä onkin hyvä syy päivittää bingohöpsismöppiäinen wrote:Uusi kombinaatio on löytynyt: G/F-.
Kyllä tuo vaikuttaa näppäilyvirheeltä. Tiettävästi Itävalta ei ole (ainakaan vielä) painattanut euro-kymppejä Giesecke & Devrientillä. Myöskään luotettavana pidetty Guy Sohierin euroseteliluettelo ei tunne tuota yhdistelmää. P/N-kymppejä tosin löytyy EuroBillTrackerin tietokannasta yli 7600 kpl, mutta taitavat kaikki olla näppäilyvirheitä. Syy voi olla siinä, että F/N on aika helppo sekoittaa P/N:ään.Naamavelli wrote:Minulla on kirjattuna tällainen P/N. Onkohan virhe vai löytyykö tällaisia muilta?
Passaan Juristia ja olet varmaan F:n kirjannut P:nä. Pika F/N tarkastuksena sarjanumeron ensimmäinen numero lienee sama kuin lyhyt koodin viimeinen?Naamavelli wrote:Minulla on kirjattuna tällainen P/N. Onkohan virhe vai löytyykö tällaisia muilta?
Kyllä, sama numero löytyy molemmista. Eli näköjään olen katsonut kirjaimen väärin. Sen verran tuore kun näissä jutuissa olen, niin enpä ole todellakaan edes miettinyt tuolloin etteikö tällaista kombinaatiota voisi olla. Korjaan tiedot oikeiksi.aplfi wrote:Passaan Juristia ja olet varmaan F:n kirjannut P:nä. Pika F/N tarkastuksena sarjanumeron ensimmäinen numero lienee sama kuin lyhyt koodin viimeinen?Naamavelli wrote:Minulla on kirjattuna tällainen P/N. Onkohan virhe vai löytyykö tällaisia muilta?
+de*lerger wrote: Printer/countrycode combination on note
35/40