helaas 'moet' ik die avond naar een trouwfeest. veel zin heb ik niet, maar ik kan er niet aan onderuit. hopelijk komt er nog eens een meeting waar ik wel naartoe kan want het is weeral lang geleden.
Meeting Eindhoven 2 juli - Finse stijl
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Meeting Eindhoven 2 juli - Finse stijl
alles valt weer op dezelfde dag
helaas 'moet' ik die avond naar een trouwfeest. veel zin heb ik niet, maar ik kan er niet aan onderuit. hopelijk komt er nog eens een meeting waar ik wel naartoe kan want het is weeral lang geleden.
- eddydevries
- Forum Moderator

De stemming voor het restaurant is dus inmiddels gesloten.
Maar je kan je dus nog opgeven om te komen.rlaurenssen wrote:Zo te zien wordt het de Sizzling dus ik zal alvast een plekje reserveren. Als de eventuele anderen zich aan willen melden voor volgende week maandag, dan kan ik het aantal personen doorgeven. We zitten bovendien tegenover het station, dus degene die met de trein reizen hoeven zich geen zorgen te maken over het feit dat ze misschien een trein missen.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- R/J
- Euro-Master

Ik ga van 'misschien' naar 'ja'.
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
- eddydevries
- Forum Moderator

Kloppen de tijden hier nog?rlaurenssen wrote: @R/J, Echt een programma hebben we niet, we zullen rond 15:00 bij elkaar komen in Eindhoven, ik moet nog even kijken waar precies, maar waarschijnlijk ergens in de buurt van het station. Vervolgens gaan we ergens wat drinken en om 19:00 worden we verwacht in het restaurant voor het eten.
(in 1e berichtje staat er nog niets van)
Eddy - Rotterdam - NL
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ik kom dit keer met de trein. Het Hemakaartje van nog geen 15 euro komt me wel van pas.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Ik kom met de bus (dalurenkaartje N-Brabant € 3,-).... maar waar spreken we af ?
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- rlaurenssen
- Euro-Master in Training

Ik heb net iedereen die komt een berichtje gestuurd, maar ik kwam er achter dat de retail tot 14:00 te bereiken is.
Dus als mensen nog een retailmix willen doen, dan moeten ze dat voor die tijd doen.
Dus als mensen nog een retailmix willen doen, dan moeten ze dat voor die tijd doen.
-
MDeen
- Euro-Master

En Rabobank Emmasingel is ook maar tot 13:00 uur open. Buiten alleen
beschikbaar.
De ING aan de Nieuwstraat (om de hoek van waar we gaan eten) is tot 16:00 uur open.
Ik kom pas tussen 6 en 7 aan (maar ga voor 1 uur wel nog even bij de ING langs). Ik bel Rob wel tegen de tijd dat ik in de buurt ben om te zien waar jullie zijn.
De ING aan de Nieuwstraat (om de hoek van waar we gaan eten) is tot 16:00 uur open.
Ik kom pas tussen 6 en 7 aan (maar ga voor 1 uur wel nog even bij de ING langs). Ik bel Rob wel tegen de tijd dat ik in de buurt ben om te zien waar jullie zijn.
Ben terug van vakantie. En ben er zaterdag nog altijd bij. Tot dan.
- eddydevries
- Forum Moderator

De ABN AMRO met retail gaat al om 14.00 uur dicht.
Dus als je naar de retail-automaat wilt gaan, moet je het dus voor de meeting doen.
Tot morgen allemaal.
Dus als je naar de retail-automaat wilt gaan, moet je het dus voor de meeting doen.
Tot morgen allemaal.
Eddy - Rotterdam - NL
Hoi,
Het is..........weer eens.........iets later geworden vanavond dan gepland. Stel dat ik om 15:00 niet in Ehvn ben, dan ben ik op 19:00 in Sizzlers in Ehven.
Don't wait for me - zoals gebruikelijk neem ik geen GSM mee
Als ik onderweg nog 5jes wil halen zou ik morgen om 11.00 de bus naar Best moeten pakken......de wekker is gezet, maar of ik die haal is een tweede vraag

Het is..........weer eens.........iets later geworden vanavond dan gepland. Stel dat ik om 15:00 niet in Ehvn ben, dan ben ik op 19:00 in Sizzlers in Ehven.
Don't wait for me - zoals gebruikelijk neem ik geen GSM mee
Als ik onderweg nog 5jes wil halen zou ik morgen om 11.00 de bus naar Best moeten pakken......de wekker is gezet, maar of ik die haal is een tweede vraag
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
- googlejaps
- Euro-Master

Allemaal veel plezier in Eindhoven. Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar de volgende keer beter!
De eerste meetinghit is al binnen: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=72481355" onclick="window.open(this.href);return false; dank Harrycompany
Veel plezier nog vandaag!
Veel plezier nog vandaag!
Ik ben terug thuis. Niet ver rijden voor mij natuurlijk. Bedankt Rob voor de meeting. Het eten was zeer lekker.
- Crazy Bob
- Forum Moderator

Jammer dat ik er (wederom) niet bij.kon zijn. Groeten vanuit een zonovergoten Fredericton (Canada).