Vindplaatsnotatie

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderator: BaliBennie

Re: Vindplaatsnotatie

Postby Elmo » Thu May 17, 2012 2:32 pm

googlejaps wrote:Terwijl ik geen 100% zekerheid heb dat mijn griekse vriend de biljetten ook daadwerkelijk in :flag-gr: Thessaloniki heeft gehaald/gehad. Ik heb wel mijn biljetten gestuurd naar een adres in Thessaloniki, maar het zou kunnen dat de envelop terug niet vanuit :flag-gr: Thessaloniki is verstuurd, maar misschien wel vanaf zijn werk in :flag-gr: Efkarpia, of vanuit :flag-gr: Diavata, waar hij bij zijn ouders op bezoek was. Ik heb wel (bijna) 99.999% zekerheid dat de biljetten in :flag-gr: Griekenland zijn geweest. Maar ik ga geen biljetten invoeren onder :flag-gr: onbekende stad.

Dit vind ik het eerste goede argument om biljetten per post onder je eigen woonplaats in te voeren, ook al kan ik er hier nog tegenin brengen dat de envelop bij de Griekse post afgestempeld gaat worden, en dat het stempel dan ook de plaats Thessaloniki zal bevatten, en dan kun je wel weer zeggen dat het biljet in Thessaloniki is geweest! :wink:
Last edited by Elmo on Thu Jan 31, 2013 2:25 pm, edited 1 time in total.
"Democracy is two wolves and one sheep who vote on what they are going to have for dinner." - Benjamin Franklin
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Postby Crazy Bob » Thu May 31, 2012 3:49 pm

Wat vindt u allen hiervan? Moet ik dit biljet, waarvan ik de gegevens vond op een briefje in mijn portemonnee, volgens de puristen eigenlijk onder "onbekende plaats" invoeren?
Crazy Bob
Euro-Master
Euro-Master

Postby jabosa2 » Thu May 31, 2012 3:51 pm

Crazy Bob wrote:Wat vindt u allen hiervan? Moet ik dit biljet, waarvan ik de gegevens vond op een briefje in mijn portemonnee, volgens de puristen eigenlijk onder "onbekende plaats" invoeren?

Dat biljet voer je toch gewoon in onder de plaats waar je het gevonden hebt of zie ik dat verkeerd????
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Postby Crazy Bob » Thu May 31, 2012 3:53 pm

Probleem is dus, dat op het briefje alleen staat "50 t014a4 z.....", en verder helemaal niets. In welke plaats ik het biljet in handen kreeg? Geen flauw idee!
Crazy Bob
Euro-Master
Euro-Master

Postby jabosa2 » Thu May 31, 2012 4:02 pm

Crazy Bob wrote:Probleem is dus, dat op het briefje alleen staat "50 t014a4 z.....", en verder helemaal niets. In welke plaats ik het biljet in handen kreeg? Geen flauw idee!

Tja dan wordt het moeilijker, dan zou ik gewoon de vindplaats van het briefje erbij vermelden.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Postby Fons » Thu May 31, 2012 10:40 pm

Normaal gesproken zou ik het invoeren onder thuisadres, maar omdat je die hebt opgeschreven zal het biljet overal geweest kunnen zijn behalve daar...
Fons
Euro-Master
Euro-Master

Previous

Return to Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)