...volgende keer wel
[Centraal] Off-topic
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: [Centraal] Off-topic
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- vermeer
- Euro-Master

Achteraf gezien ben ik gisteren Mkay tegengekomen; actief 2 hits en passief gemodereerd 1 hit.
-
MDeen
- Euro-Master

Man verliest envelop met 10.000 euro

Iemand van hier?Een man uit het Belgisch-Limburgse Bilzen heeft een envelop verloren met 10.000 euro erin.
Hij had het geld afgehaald bij een bank in het centrum van de stad om het naar een andere bank te brengen. Met de envelop op zak maakte hij nog enkele tussenstops in een café en enkele winkels.
Toen hij bij de bank aankwam, was die al gesloten. Eenmaal thuis zag hij dat de envelop verdwenen was.
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik ken wel een EBT-er uit Bilzen.MDeen wrote:Man verliest envelop met 10.000 euroIemand van hier?Een man uit het Belgisch-Limburgse Bilzen heeft een envelop verloren met 10.000 euro erin.
Hij had het geld afgehaald bij een bank in het centrum van de stad om het naar een andere bank te brengen. Met de envelop op zak maakte hij nog enkele tussenstops in een café en enkele winkels.
Toen hij bij de bank aankwam, was die al gesloten. Eenmaal thuis zag hij dat de envelop verdwenen was.
Maar of we het erg zouden vinden als hij zo'n envelop kwijtraakt.......... ????
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Als die EBT-jer ze ingevoerd heeft is het niet erg. Maar dan....?
- eddydevries
- Forum Moderator

Als het inderdaad dezelfde persoon zou zijn had hij niet voor €10.000 ingevoerd maar voor meer. Het is een "bekende" faker.Neska wrote:Als die EBT-jer ze ingevoerd heeft is het niet erg. Maar dan....?
Eddy - Rotterdam - NL
Het EK mag dan een drama zijn geworden, we zijn wel wereldkampioen!
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
Als ik de indruk heb gewekt dat ik deel uitmaakte van het team dan spijt me dat, want dat is niet zo. Misschien had ik we tussen aanhalingstekens moeten zetten.gille wrote:Geweldig jrnsndrs!
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
- gille
- Euro-Master

Ik weet wat je bedoelt, maar ik vind het leuk/geweldig dat jullie (Nederland) gewonnen hebben op het WK voetbalrobots.
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
- erasmuston
- Euro-Master

iemand geld kwijt?
http://www.nu.nl/binnenland/2848896/aut ... d-a67.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/binnenland/2848896/aut ... d-a67.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- gille
- Euro-Master

Weet er iemand of er herlaadkaarten voor Scarlet Prepaid (Mobile) in krantenwinkels (België) worden verkocht?
Of gebeurt dat enkel via hun shops of website?
Ik denk dat je ze hier vindtgille wrote:Weet er iemand of er herlaadkaarten voor Scarlet Prepaid (Mobile) in krantenwinkels (België) worden verkocht?
- gille
- Euro-Master

Heb ik ook al bekeken, maar in de provincie Antwerpen, waar ik woon, zijn er bijna geen iconen op de kaart. Dus ook geen verkooppunten.
En volgens de support (chat) op hun website, hebben zij geen fysieke verkooppunten (zoals krantenwinkels). Enkel via hun website. Een beetje raar.
En volgens de support (chat) op hun website, hebben zij geen fysieke verkooppunten (zoals krantenwinkels). Enkel via hun website. Een beetje raar.
- vermeer
- Euro-Master

Hailtotheking heeft voor het eerst in bijna 2 jaar weer ingevoerd.