Het wordt de zaterdag 19 juli. Graag even een PB naar mij als je komt. Het voorlopige programma:
Deelnemers:

Nog geen bericht ontvangen maar wel toegezegd:

Het programma:
Tussen 13:00-14:00 verzamelen en lunch op het terras van het Neutje (Neude 30, Utrecht)
Dombeklimmen ga ik regelen vanaf het verzamelpunt. Er zijn beklimmingen om 1500 en 1600, maar een reservering kon ik niet maken. Degenen die willen moeten mij 9 euro betalen en dan ga ik de kaartjes regelen. Als het niet lukt gaan we een stukje door de stad wandelen (of beide)
Tussen 1730 en 1800 Diner bij de Humphrey's, ook afhankelijk van aantal personen.
Leuk dat jullie komen!
Arjen
Hallo allemaal,
Al enige tijd heb ik even niets van mij kunnen laten horen, ben heel erg druk geweest met heel erg veel. Zoals ik hier al las is er weer behoefte aan een meeting ontstaan. Het wordt vakantietijd, dus steeds lastiger om wat te regelen met zijn allen.
Aangezien we al een tijdje niet in Utrecht zijn geweest, en daar nogal wat interessants te doen is EBT technisch, wil ik daar graag een meeting organiseren. Mijn voorkeur is op zaterdag 12 of 19 juli. We kunnen in de middag de Dom gaan beklimmen of een rondvaart maken, en aansluitend wat gaan eten bij de Humphrey's. Prima kaart en goed eten, dat ging in Venlo destijds ook goed.
Ik zet dit topic open tot het einde van deze week laten we zien wie er zin heeft

Verdere suggesties? Plaats het maar hieronder!