Wat een ellende
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Wat een ellende
Dit jaar nog maar één hit gescoord, al 7 maanden hitloos...
- Crazy Bob
- Forum Moderator
- groentje
- Euro-Master
Een hoop oude seriebiljetten gevonden, maar voorlopig geen hits. Wellicht morgen verder, ben moe.
- wally2cv
- Euro-Master
Opname ziekenhuis
Ben sinds donderdagavond terug thuis na een opname in het ziekenhuis voor 1 maand.
Heb een Whiggle operatie moeten ondergaan. Operatie van 5 (vijf) uur.
Heb een Whiggle operatie moeten ondergaan. Operatie van 5 (vijf) uur.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Waarschijnlijk bedoel je een Whipple-operatie: https://www.mlds.nl/ziekten/operaties/whipple-operatie/. Dat is een zware!
Sterkte en beterschap gewenst!

Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
- Henk Draijer
- Euro-Master
Re: Opname ziekenhuis
Wally, goed dat je weer thuis bent.
Sterkte en ik hoop dat je snel opknapt.

Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
Goed dat je weer thuis bent. Juist gelezen. Is inderdaad een serieuze operatie geweest. Hopelijk genees je vlug.
-
- Euro-Expert
EBTST is blijkbaar offline (of het duurt te lang om verbinding te maken). Kan ik niet meer zien welke openstaande tijdstippen ik heb op de tijdanalyse bingo (ik weet dat je dat ook op EBT Check kunt zien, maar dat wordt maar 1 keer per maand bijgewerkt).
EBT Check moet je toch zelf je gegevens ingeven en dan worden er vervolgens statistieken van gemaakt.Tracktor19 wrote: ↑Tue Nov 05, 2019 7:23 am EBTST is blijkbaar offline (of het duurt te lang om verbinding te maken). Kan ik niet meer zien welke openstaande tijdstippen ik heb op de tijdanalyse bingo (ik weet dat je dat ook op EBT Check kunt zien, maar dat wordt maar 1 keer per maand bijgewerkt).
Ik moet in ieder geval altijd de csv bestanden versturen
-
- Euro-Expert
Sommige statistieken worden maar één keer per maand aangemaakt op EBT Check (zoals de tijdsanalyse bingo) omdat het veel om te verwerken is.arjanvs wrote: ↑Fri Nov 08, 2019 10:58 amEBT Check moet je toch zelf je gegevens ingeven en dan worden er vervolgens statistieken van gemaakt.Tracktor19 wrote: ↑Tue Nov 05, 2019 7:23 am EBTST is blijkbaar offline (of het duurt te lang om verbinding te maken). Kan ik niet meer zien welke openstaande tijdstippen ik heb op de tijdanalyse bingo (ik weet dat je dat ook op EBT Check kunt zien, maar dat wordt maar 1 keer per maand bijgewerkt).
- Henk Draijer
- Euro-Master

Last edited by Henk Draijer on Sat Nov 09, 2019 5:06 pm, edited 1 time in total.
This is me.
This is me.
- Henk Draijer
- Euro-Master
Bij mij is EBTST meer dan 3 uur bezig om de biljetten en hits te verwerken.Tracktor19 wrote: ↑Tue Nov 05, 2019 7:23 am EBTST is blijkbaar offline (of het duurt te lang om verbinding te maken). Kan ik niet meer zien welke openstaande tijdstippen ik heb op de tijdanalyse bingo (ik weet dat je dat ook op EBT Check kunt zien, maar dat wordt maar 1 keer per maand bijgewerkt).
Krijg ook altijd een error melding en moet hem dan opnieuw opstarten.
This is me.
This is me.
Ok ik dacht zodra je je nieuwe csv bestand doorstuurt je stats ook worden geupdateTracktor19 wrote: ↑Sat Nov 09, 2019 9:26 amSommige statistieken worden maar één keer per maand aangemaakt op EBT Check (zoals de tijdsanalyse bingo) omdat het veel om te verwerken is.arjanvs wrote: ↑Fri Nov 08, 2019 10:58 amEBT Check moet je toch zelf je gegevens ingeven en dan worden er vervolgens statistieken van gemaakt.Tracktor19 wrote: ↑Tue Nov 05, 2019 7:23 am EBTST is blijkbaar offline (of het duurt te lang om verbinding te maken). Kan ik niet meer zien welke openstaande tijdstippen ik heb op de tijdanalyse bingo (ik weet dat je dat ook op EBT Check kunt zien, maar dat wordt maar 1 keer per maand bijgewerkt).
- Henk Draijer
- Euro-Master
Dat dacht ik eerst ook, tot ik dit tegen kwam, staat op pagina : Welcome to EBTCheck.arjanvs wrote: ↑Sat Nov 09, 2019 8:32 pmOk ik dacht zodra je je nieuwe csv bestand doorstuurt je stats ook worden geupdateTracktor19 wrote: ↑Sat Nov 09, 2019 9:26 amSommige statistieken worden maar één keer per maand aangemaakt op EBT Check (zoals de tijdsanalyse bingo) omdat het veel om te verwerken is.arjanvs wrote: ↑Fri Nov 08, 2019 10:58 amEBT Check moet je toch zelf je gegevens ingeven en dan worden er vervolgens statistieken van gemaakt.Tracktor19 wrote: ↑Tue Nov 05, 2019 7:23 am EBTST is blijkbaar offline (of het duurt te lang om verbinding te maken). Kan ik niet meer zien welke openstaande tijdstippen ik heb op de tijdanalyse bingo (ik weet dat je dat ook op EBT Check kunt zien, maar dat wordt maar 1 keer per maand bijgewerkt).
Vanwege het beperkte CPU-vermogen worden niet alle grafieken en pagina's elke keer opnieuw gegenereerd. Gewoonlijk wordt de teller voor regeneratie op de 1e van elke maand gereset.
This is me.
This is me.