Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Burdie
Euro-Master
Euro-Master

Re: Wat een ellende

Post by Burdie »

HIts in Ierland in 2020: 6

Waarom ben ik hier nog :( :wink:
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple :flag-ie: 3 :flag-eu: 407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
Tracktor19
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Tracktor19 »

Bij mij ondertussen zo'n 240 biljetten sinds mijn laatste hit (eind september vorig jaar).

Het helpt ook niet echt dat als ik bij de KBC geld afhaal het meestal nieuwere biljetten zijn, maar dat is dan ook meer een "investering" naar de toekomst toe, kan ze moeilijk niet ingeven. :D

Nou ja, als je bijna gewoon bent geworden dat er om de maand of 2,3 een hit is ... :)
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

Mk1992 wrote: Wed Jan 15, 2020 9:07 am
Mk1992 wrote: Mon Jan 13, 2020 1:48 pm Ik ben niet alleen...

Al 9 dagen geen hit in heel :flag-nl: Limburg!

Kan niet verder terugscrollen dan april 2018, maar ik kom niet zo'n lange periode van droogte tegen.
Wel 1x acht en 1x zeven dagen.
Inmiddels breekt dag 11 aan, 250 uur zonder hit in Limburg.
Hitratio 1:101.
Welkom, dit is dag 17.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1036 EBT-wide (per 01.08.2025)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Burdie wrote: Wed Jan 15, 2020 11:41 pm HIts in Ierland in 2020: 6

Waarom ben ik hier nog :( :wink:
Hoe minder hits er in/met een land zijn hoe bijzonderder ze worden. Ierland heb ik al wel 1 hit mee, maar nog niet met een gebruiker die echt in Ierland woont. Er zijn vast veel gebruikers die een hit met jou in Ierland erg bijzonder vinden.

Verder mis ik nog Cyprus, Estland, Griekenland, Letland, Luxemburg en de ministaatjes. Als ik daar een hit mee krijg dan ben ik ook enorm blij met de gebruiker die mij deze bezorgt.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Ga ik wisselen in de krantenwinkel zie ik dat al de biljetten mooi in dezelfde richting liggen, voelde de bui al aankomen . idd, had ze al allemaal ingegeven .
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Mk1992 »

https://www.limburger.nl/cnt/dmf2020031 ... -bij-venlo

Plofkraken, ze zijn er nog steeds.

"In de Duitse grensplaatsen Stralen en Boisheim, net over de grens bij Venlo, zijn in de nacht van maandag op dinsdag plofkraken gepleegd bij bankfilialen.
In Boisheim bliezen de daders even voor vier uur ’s nachts een geldautomaat op. Een buurtbewoner was getuige van de plofkraak. Vanaf het balkon van zijn woning zag hij drie daders, die vluchtten in een donkerkleurige Audi met Nederlands kenteken.

Bij de plofkraak raakte een dorpswinkel beschadigd. De daders zijn nog steeds spoorloos. Het is niet bekend hoeveel geld ze hebben buitgemaakt.

Twee plofkraken in Duitse grensplaatsen

In Stralen werd omstreeks tien over half vier een plofkraak gepleegd bij een geldautomaat in de Kuhstraße. De poging mislukte, want de daders sloegen zonder buit op de vlucht. Beide plofkraken zijn in onderzoek bij de politie."
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #102 of the Netherlands, #1036 EBT-wide (per 01.08.2025)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Een topleverancier van biljetten sluit zijn winkel to 5/4 :(
PSV-Fan since 1970

wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Mk1992 wrote: Tue Mar 17, 2020 11:14 am https://www.limburger.nl/cnt/dmf2020031 ... -bij-venlo

Plofkraken, ze zijn er nog steeds.

"In de Duitse grensplaatsen Stralen en Boisheim, net over de grens bij Venlo, zijn in de nacht van maandag op dinsdag plofkraken gepleegd bij bankfilialen.
In Boisheim bliezen de daders even voor vier uur ’s nachts een geldautomaat op. Een buurtbewoner was getuige van de plofkraak. Vanaf het balkon van zijn woning zag hij drie daders, die vluchtten in een donkerkleurige Audi met Nederlands kenteken.

Bij de plofkraak raakte een dorpswinkel beschadigd. De daders zijn nog steeds spoorloos. Het is niet bekend hoeveel geld ze hebben buitgemaakt.

Twee plofkraken in Duitse grensplaatsen

In Stralen werd omstreeks tien over half vier een plofkraak gepleegd bij een geldautomaat in de Kuhstraße. De poging mislukte, want de daders sloegen zonder buit op de vlucht. Beide plofkraken zijn in onderzoek bij de politie."
weer die audi ?
PSV-Fan since 1970

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Kuhstraße Straelen is de Volksbank. Inpandige geldautomaten. Boisheim kan ik me zo even niet voor de geest halen, maar er zit een SB aan de Pütterhöfer Weg waar ook een winkel zit.

Een paar maanden geleden kwam ik er achter dat de geldautomaat in Wankum gesloten was en er was een nieuwe in een apart gebouwtje bij de Netto net buiten het dorp. Maar die was toen ook al geplofkraakt.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Spaarrente bij saldo boven de 1 miljoen gaat bij de rabobank nu naar -0,5%. Ze zijn niet de enige.

Gelukkig heb ik nog geen miljoen op de bank staan. :| :mrgreen:
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Al een paar dagen in quarantaine, dus geen nieuwe biljetten, momenteel. Ach, ik prijs me gelukkig, meer dan een beetje keelpijn heb ik niet, er zijn er die een pak meer problemen hebben.
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

groentje wrote: Sat Mar 28, 2020 1:09 pm Al een paar dagen in quarantaine, dus geen nieuwe biljetten, momenteel. Ach, ik prijs me gelukkig, meer dan een beetje keelpijn heb ik niet, er zijn er die een pak meer problemen hebben.
Beterschap!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Net mijn vader naar het ziekenhuis gebracht. Dubbele longontsteking met corona. Van de dokter hoefde ik nog niet in quarantaine, maar wel even in de gaten houden of ik geen koorts krijg.

En zo zie je hoe dom mensen in deze situatie kunnen handelen. Bron is hier een klasgenoot van mijn moeder die twee weken geleden al zwaar ziek naar de reünie van de lagere school kwam. Haar man is er een week geleden aan overleden.
Dus mijn moeder is ook al ziek geweest, nu mijn vader en die heeft het harder te pakken.
Steda
Euro-Master
Euro-Master

Post by Steda »

Dat is inderdaad ellende. Hopelijk komt hij erdoor.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”