giberski wrote:Helemaal niemand waarbij ik kan slapen? De wedstrijd is pas 's middags dus ik heb tijd genoeg om naar Den Bosch te reizen. Please, someone help me!
Hoi Giberski,
als je wilt kun je wel bij mij slapen.
Wij moeten echter zondag ergens net voor of rond de middag zelf ook weer weg.
Ik heb alleen geen idee of het OV op zondag vanaf Sleeuwijk gemakkelijk verloopt naar s'Hertogenbosch. Volgens mij gaan er alleen vanaf een busstation ergens ver buiten Sleeuwijk ( de Tol ) interliners richting utrecht of richting breda / tilburg.
Ik hoor het wel wat je wilt.....groeten Intoer
Hoi Intoer, ik heb het idd even opgezocht en vanaf Sleeuwijk is een vrij lastige, bijna onmogelijk toer. Als jullie niet langs een grote plaats komen vanwaar ik wel kan vertrekken, dan wil ik jullie hartelijk bedanken voor het aanbod, maar dan rij ik 's avonds wel weer terug met Eddy mee terug en pak ik de volgende dag wel weer de bus. Bedankt voor jullie aanbod.
Ja dat dacht ik al...Sleeuwijk is net een gevangenis zondags je komt er niet meer uit ( althans met OV). En ik weet niet waar we heen gaan zondags, ik kriig namelijk van m'n vriendin een verrassing aangeboden en weet niet waar we naar toe gaan, ik zal het toch eens voorzichtig vragen
intoer wrote:Ja dat dacht ik al...Sleeuwijk is net een gevangenis zondags je komt er niet meer uit ( althans met OV). En ik weet niet waar we heen gaan zondags, ik kriig namelijk van m'n vriendin een verrassing aangeboden en weet niet waar we naar toe gaan, ik zal het toch eens voorzichtig vragen
Je kan ook vragen, of jullie langs een grote plaats gaan, om Giberski af te kunnen zetten. Dan blijft het een verrassing, waar je heengaat (je hoeft hiervoor namelijk niet te weten WELKE grote plaats), maar je weet wel of je hem kunt helpen.
giberski wrote:Helemaal niemand waarbij ik kan slapen? De wedstrijd is pas 's middags dus ik heb tijd genoeg om naar Den Bosch te reizen. Please, someone help me!
Hoi Giberski,
als je wilt kun je wel bij mij slapen.
Wij moeten echter zondag ergens net voor of rond de middag zelf ook weer weg.
Ik heb alleen geen idee of het OV op zondag vanaf Sleeuwijk gemakkelijk verloopt naar s'Hertogenbosch. Volgens mij gaan er alleen vanaf een busstation ergens ver buiten Sleeuwijk ( de Tol ) interliners richting utrecht of richting breda / tilburg.
Ik hoor het wel wat je wilt.....groeten Intoer
Hoi Intoer, ik heb het idd even opgezocht en vanaf Sleeuwijk is een vrij lastige, bijna onmogelijk toer. Als jullie niet langs een grote plaats komen vanwaar ik wel kan vertrekken, dan wil ik jullie hartelijk bedanken voor het aanbod, maar dan rij ik 's avonds wel weer terug met Eddy mee terug en pak ik de volgende dag wel weer de bus. Bedankt voor jullie aanbod.
Ik heb het even overlegt , het enige wat ze los laat is dat we je kunnen afzetten op het busstation in Raamsdonksveer. Maar volgens info op 9292 is het dan nog een hele onderneming voor je om in Den Bosch te komen. Ik hoor het wel...
Het ziet er nu naar uit dat een aantal mensen van de basketbal al zaterdagavond in Eindhoven/Den Bosch of ergens anders gaan stappen, dus Eddy, misschien zodra zeker is waar ze heen gaan kan je me onderweg ergens uit de auto schoppen?
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo