Lijst van grootste invoerders
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: Lijst van grootste invoerders
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination
Ja, nogal - in de bezoekersranglijst van Slowakije sta ik zelfs gewoon in de top 20 (nu nog 17de) 
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- eddydevries
- Forum Moderator

De afgelopen weken heb ik weer een heleboel plaatsen/gemeenten uit België toegevoegd aan mijn plaatsnamenlijst.
Helaas was ik daarbij steeds niet de nummer 1 overall, maar meestal was ik daar wel de bovenste (vaak zelfs de enige) Nederlander.
Telt dit niet?
Helaas was ik daarbij steeds niet de nummer 1 overall, maar meestal was ik daar wel de bovenste (vaak zelfs de enige) Nederlander.
Telt dit niet?
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- googlejaps
- Euro-Master

Helaas eddy, er doen namelijk ook belgen mee met de ranking.eddydevries wrote:De afgelopen weken heb ik weer een heleboel plaatsen/gemeenten uit België toegevoegd aan mijn plaatsnamenlijst.
Telt dit niet?
Ik ga maar eens beginnen aan de lijst van yli...
groote pot koffie nodig voor die lijst ,
je hebt geluk dat ik men rijbewijs nog nie heb
anders ga ik men territorium uitbreiden
- googlejaps
- Euro-Master

Pfff. wat een irritante accenten op de í ú ó ý á č ň š en ž zeg!googlejaps wrote:Ik ga maar eens beginnen aan de lijst van yli...
Ja, leuke tekens allemaal
Ik heb ze allemaal gecopy/pasted vanuit de site van de slowaakse post.
Overigens zijn ľ, ť en ď ook speciale tekens (uitspraak lj,tj en dj)
Ik heb ze allemaal gecopy/pasted vanuit de site van de slowaakse post.
Overigens zijn ľ, ť en ď ook speciale tekens (uitspraak lj,tj en dj)
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
- BaliBennie
- Forum Moderator

Hoeveel ruimte heb je op je bureaublad dan? Het toetsenbord wordt dan aanmerkelijk groter!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
niet bepaald breder maken maken maar een rij erbij in de lengteBaliBennie wrote:Hoeveel ruimte heb je op je bureaublad dan? Het toetsenbord wordt dan aanmerkelijk groter!
o maar waar ik eigenlijk voor kwam
peizigem met 82 biljeten afgenomen van cueboy
http://nl.eurobilltracker.com/profile/? ... city=73724" onclick="window.open(this.href);return false;
peizigem met 82 biljeten afgenomen van cueboy
http://nl.eurobilltracker.com/profile/? ... city=73724" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

Ook ik vind het een topprestatie, yli.yli wrote:Ja, nogal - in de bezoekersranglijst van Slowakije sta ik zelfs gewoon in de top 20 (nu nog 17de)
Hoewel je zou verwachten, dat de Oostenrijkers masaal de grens overtrekken, hebben ze niet zo'n hoge plek.
De tweede niet-Slowaak is een Duitser (TU154M op de 73e plaats), daarna Harrycompany (plaats 228
Eddy - Rotterdam - NL
Met de vrijdaguitstap van S-EBTM09, zullen er veel bezoekers toegevoegd worden aan de bezoekersranglijst.eddydevries wrote:Ook ik vind het een topprestatie, yli.yli wrote:Ja, nogal - in de bezoekersranglijst van Slowakije sta ik zelfs gewoon in de top 20 (nu nog 17de)
Hoewel je zou verwachten, dat de Oostenrijkers masaal de grens overtrekken, hebben ze niet zo'n hoge plek.
De tweede niet-Slowaak is een Duitser (TU154M op de 73e plaats), daarna Harrycompany (plaats 228), daarna weer twee Duitsers (Duebell en wisi, 274 en 276), skathalder
(412), TIJDLOOS TEAM
(429), waarna eindelijk een Oostenrijker komt (Gnaeus met 41 biljetten op de 486e plaats), gelijk gevolgd door een Fransman (Yok's).
Superprestatie Yli! Bedankt namens de EBT-community!
- googlejaps
- Euro-Master

Tot mijn schrik zag ik dat ik in
Old Head of Kinsale ingehaald ben door
knebb 
Toch maar even snel kijken in mijn lijst of ik nieuwe plaatsen heb. Gelukkig heb ik 3 gevonden
Shannon Airport
Rossbehy
Cullar
Toch maar even snel kijken in mijn lijst of ik nieuwe plaatsen heb. Gelukkig heb ik 3 gevonden
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 259 Hits with 2 triple
3
407
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog