EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Re: EBT Meeting Groningen 24 Oktober 2009

Post by Tjariet »

harrycompany wrote:Beste allemaal,

Ik blijf de nacht over in groningen, dus ik zoek voor de volgende dag een leuk doel voor op de terugreis. Natuurlijk ga ik nog gemeetes scoren op de heen en terugreis, maar wat is interressant om op de zondag te gaan doen?

Het gronings museum schijnt mooi te zijn, maar verder.....

Arjen
Bedoel je in Groningen of bedoel je op weg terug naar Naarden (waar het andere deel van Tjariet gisteren was en een lege Rabobank ATM aantrof...)
In Groningen zelf is natuurlijk veel te doen. Hangt puur van je interesses af.

Naast Groningen aan de Duitse grens (het hangt er vanaf wat jij bedoelt met terugreis natuurlijk; Duitsland is voor een rechtstreekse terugweg niet erg rechtstreeks...) ligt Bourtange, een volledig gerestaureerde vestingstad die, hoewel enigszins toeristisch, erg leuk is om te bezoeken. http://toerisme.groningen.nl/english/ho ... e-fortress" onclick="window.open(this.href);return false;. http://nl.eurobilltracker.eu/profile/?c ... city=12661" onclick="window.open(this.href);return false;

Lijkt me trouwens nog een hele opgave voor jou om stipjes te scoren, overal waar ik iets invoer ben jij ook al ongeveer geweest :D

Als je tijd over hebt of als Bourtange je niks lijkt kan je natuurlijk even de grens oversteken en de Volksbank leeghalen. (Als je met z'n 2en komt en je hebt allebei een pasje mee levert dit je bijna gegarandeerd 240x5 op) Mijn vader en ik doen dit vrij regelmatig en hebben al duizenden biljetten uit Duitsland dankzij de VB. Weet je hoe het werkt? Als niet kan ik het je heel gemakkelijk uitleggen via PM of gewoon de 24e. Er zijn enkele VB's direct over de grens waar je makkelijk langs terug kunt rijden.

Er is vast veel meer wat ik zo nog weet, maar waar ik nu even niet op kan komen. Groninger museum kan ik niet zo veel over zeggen want ik moet tot mijn spijt zeggen dat ik er nog nooit ben geweest. Zo gaat dat met plekken in je eigen woonplaats...
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Bedankt voor de tips tjariet, ik zal er eens naar kijken.

De rabo ATM die leeg was in naarden was deels de schuld van mijn vrienden. Ik vierde zaterdag mijn verjaardag ennuh....

Maar vaak gebeurt dit niet. Ik haal meestal mijn bills bij de rabo in bussum. Daar zitten in 1 van de twee buitenautomaten wel :note-5: jes.

En ohja, die duitse VBB automaten ken ik. Al eens gezien wie er de grootste invoerder in Frasdorf is? :)
Goin' down to southpark.....
familiebrand
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by familiebrand »

Weten jullie of ik ergens vijfjes kan pinnen in Groningen?
Ik zit nog niet zo lang op het forum en ben het nog een beetje aan het ontdekken.
Vind het wel gezellig en grappig om allemaal te lezen...

Groetjes Jolanda
familiebrand
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by familiebrand »

Nog even een berichtje erachteraan..

Het gaat opschieten hè mensen?! Nog maar vijf nachtjes slapen en dan is het zover.
Ik heb er echt super veel zin in...
Ben wel benieuwd naar alle gezichten achter die namen...
We moeten er wel 3 uur voor in de trein zitten maar dat hebben we er wel voor over!!

Tot zaterdag!!

Jolanda
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by harrycompany »

Ik ben ook heel benieuwd jolanda, we zien elkaar!

Overigens, ik wil mezelf misschien opwerpen om de volgende meeting te organiseren, maar dat zien we zaterdag wel.
Goin' down to southpark.....
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

MDeen wrote:Ja, als het allemaal goed loopt wel. Ik pak de trein van 8:17 uit Venray, dan heb ik in Amersfoort 3 minuten om van spoor 7 naar spoor 2 te komen. Dat is geen officiële overstap maar normaal moet dat lukken.
Ik heb in Amersfoort 4 minuten (10:04-10:08), dus misschien zie ik je daar dan al wel...
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Crazy Bob wrote:
MDeen wrote:Ja, als het allemaal goed loopt wel. Ik pak de trein van 8:17 uit Venray, dan heb ik in Amersfoort 3 minuten om van spoor 7 naar spoor 2 te komen. Dat is geen officiële overstap maar normaal moet dat lukken.
Ik heb in Amersfoort 4 minuten (10:04-10:08), dus misschien zie ik je daar dan al wel...
Maar dat is cross-platform, en NS heeft de neiging om dat soort verbindingen wel te geven. Je ziet me wel van de trap afdonderen :mrgreen:
ruurdbrand wrote:Weten jullie of ik ergens vijfjes kan pinnen in Groningen?
Ik zit nog niet zo lang op het forum en ben het nog een beetje aan het ontdekken.

Groetjes Jolanda
Rabobank aan de Poststraat en de Guldenstraat. Allebei achter het stadhuis (of is dat in stad "achter stadhuis"?).
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

ruurdbrand wrote:Weten jullie of ik ergens vijfjes kan pinnen in Groningen?

Groetjes Jolanda
Hoi Jolanda,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik had je post niet gezien...

Inderdaad nog 5 nachtjes slapen. Ik vind het leuk dat er ook relatief kleine users zo enthousiast zijn voor een meeting. En wat betreft reistijd, ik heb toch wel verreweg de kortste weg af te leggen... 15 minuten maximaal op de fiets... :D

Je kan in 3 automaten 5jes pinnen in Groningen (zoiets zei MDeen ook al, maar achter het stadhuis is wel een erg ruim begrip...)

In de Guldenstraat zijn 2 automaten met 5jes: Rechterautomaat binnen en rechterautomaat buiten. Op zaterdag gaat het kantoor van de Rabo dicht om 2 uur, dus mocht je ook naar de binnenautomaat willen raad ik je aan dat vroeg te doen, anders kan het niet meer. Rabo in de Poststraat is de favoriete Rabo van vermeer en mij: er zitten alleen maar :note-5: :note-10: :note-20: in. Zo af en toe alleen maar 5jes. Zo af en toe... Ik denk dat er alleen nog maar :note-10: :note-20: in zitten na de meeting met al die 5jesslurpers die komen...

Gelegenheid genoeg dus.
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Tjariet wrote: Zo af en toe alleen maar 5jes.
Als dat op zaterdagochtend ook zo is, wordt het 's-middags: "Deze geldautomaat is buiten gebruik. Excuses voor het ongemak." :lol: 8)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

eddydevries wrote:
Als dat op zaterdagochtend ook zo is, wordt het 's-middags: "Deze geldautomaat is buiten gebruik. Excuses voor het ongemak." :lol: 8)
:D Als het zover is, en ik zie het, stuur ik vermeer altijd een PM om het te zeggen. Andersom ook trouwens. Dan kunnen niet-raboklanten namelijk ook 35 stuks krijgen in een keer :D

Maar met jou in de buurt is geen enkele Raboautomaat veilig, denk ik... Ik zal eens kijken vanmiddag of ze al dekking zoeken.
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Ik wil nog even mededelen dat er nog 1 plaatsje vrij is bij mij in de auto. Ik rijd vanuit Helmond naar het noorden en haal één persoon op in Apeldoorn.
Als het een beetje langs de route ligt kan ik je dus nog ophalen.

Verder heb ik er ook veel zin in. Vrijdag ga ik al mijn geld weer afstorten, zodat ik genoeg :note-5: jes kan pinnen in Groningen en wie weet ook nog ergens in Duitsland.

Tot zaterdag allemaal.

Rob.
Blapa
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Blapa »

Tjariet wrote:
eddydevries wrote:
:D Als het zover is, en ik zie het, stuur ik vermeer altijd een PM om het te zeggen. Andersom ook trouwens. Dan kunnen niet-raboklanten namelijk ook 35 stuks krijgen in een keer :D

Maar met jou in de buurt is geen enkele Raboautomaat veilig, denk ik... Ik zal eens kijken vanmiddag of ze al dekking zoeken.
Hoi Tjariet,

Mocht het zo zijn dat er alleen :note-5: jes in de automaat zitten zou ik dat ook heel graag te horen krijgen. :wink:
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

Blapa wrote:
Tjariet wrote:
eddydevries wrote:

Hoi Tjariet,

Mocht het zo zijn dat er alleen :note-5: jes in de automaat zitten zou ik dat ook heel graag te horen krijgen. :wink:
Blapa! welkom op het forum! Je kan je overigens nog steeds bij ons aansluiten voor de meeting zaterdag als het je leuk lijkt... :D

Ik zal het je melden, maar het komt vrijwel nooit voor. Laatste keer was maart dit jaar.
Blapa
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Blapa »

Tjariet wrote:
Blapa wrote:
Tjariet wrote:
eddydevries wrote:

Hoi Tjariet,

Blapa! welkom op het forum! Je kan je overigens nog steeds bij ons aansluiten voor de meeting zaterdag als het je leuk lijkt... :D

Ik zal het je melden, maar het komt vrijwel nooit voor. Laatste keer was maart dit jaar.
Ok, bedankt alvast.

Wat betreft de meeting is dit weekend toevallig een weekend dat ik in Groningen ben. Alleen de rede hiervoor zijn 2 tentamens op maandag en hierdoor heb ik niet de tijd om de hele zaterdag bij de meeting te zijn. Eventueel als ik tijd heb zal ik even langskomen op een van de ontmoetingspunten om kennis te maken dus geen aanmelding, helaas.

PS. wederom een hit met jou zojuist.
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master

Post by Tjariet »

School gaat altijd voor, is mijn stelregel, dus voel je niet verplicht te komen nu ik het heb aangeboden.

Ik weet niet of de hit net met 1 van de 9 5jes was die ik vanmiddag naar de ah heb gebracht. Kassa 7 geloof ik. de op een na achterste als je de winkel binnenkomt. Daar zijn ze terechtgekomen.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”