EBTM Oisterwijk 20.2.2010

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Re: EBTM Oisterwijk 20.2.2010

Post by maarsy »

:lol: en zeer vrindelijk me even af te zetten

we hebben nog in de wagen zitten lachen over net op tijd zijn en dan de trein op springen

:mrgreen: zo is het dus ook gegaan hij had vertraging en ik had em nog net

ik was even bang dad ik vandaag geen hit zau hebben maar toen ik thuis kwam zag ik deze

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=76229622" onclick="window.open(this.href);return false;

http://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=81186" onclick="window.open(this.href);return false; al lid sinds 2006 en maar 4 biljetten in gegeven :?
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Ook ik ben rond half twaalf weer thuis aangekomen. Onderweg nog bij elk tankstation dat nog open was gestopt om beetje te wisselen. Heb vandaag weer een paar nieuwe locaties gescoord. Ook Oisterwijk was tot nu niet in mijn lijst aanwezig.

Een beetje spijtig dat er geen hit bij zat vandaag voor mij. Maar de meeting was weer zeer gezellig. Met 2.5 onverwachte gasten was het wat krap aan tafel maar het ging prima. Ook het eten was voortreffelijk. Yli~ bedankt voor deze mooie meeting!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik was rond 2.45 of zo thuis denk ik. Meteen maar begonnen met biljetten invoeren... en hou even pauze bij biljet 50.000. Ik moet er nog veel uit halen, aangezien we nog even naar :flag-de: Kempen zijn gegaan. Nadat de eerste Volksbank leeg was, een andere van wat vijfjes verlost. Helaas zat er één vijfje aan de onderkant van uit uitgiftevak, zodat we die er niet uitkregen. Maar het serienummer was te lezen...... hoewel ik de acht keer geld opnemen (2 rekeningen) wel nodig had om alle 11 cijfers te zien.

Dat vijfjes niet alles zijn bewijst deze hit uit de ATM van de Rabobank. Het biljet is in de stortautomaat van de ING een paar meter verder verdwenen. Op de heen weg Tilburg-Oisterwijk (met omweg !) had ik ook al twee hits.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
pet26644
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pet26644 »

Nu lekker thuisgekomen in Amsterdam. Na onze rondtour en nadat we Ralf in Lommel Limburg hadden afgezet. Was Rob gelukkig zo aardig om mij even naar Eindhoven te brengen waar ik lekker in slaap viel in de stiltecoupé (er was niemand anders :D ) Totdat een stelletje mij ruw kwam verstoren. Maar ach inmiddels klaar wakker... hmmm toch maar even het bedje in.

Hoi Yli bedankt voor het organiseren, al was ik niet zo slim om de juiste kroeg te vinden hmmmm... ach ja.. zo henk nog beter leren kenn :) . Zeker de moeite om vanuit Amsterdam even te komen.

TOT de volgende keer allemaal en veel plezier in Malta

groet Peter
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

pet, sinds wanneer woon ik in Lommel? :lol: :wink:
Yli bedankt voor de organisatie en Rob voor het meerijden!
Het was leuk dat er een aardig grote groep was voor alleen maar een avondprogramma, tevens 2 nieuwe mensen ontmoet.
De aftermeeting was natuurlijk ook weer gezellig en weten dus ook weer dat een Volksbank ATM dus ook ontdaan kan worden van alle 5jes :lol:
pet26644
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by pet26644 »

eeeeuhh Lottum oid ach ja...... het was vroeg moet je maar denken 8)
maarsy
Euro-Master
Euro-Master

Post by maarsy »

geen hit maar als verzamelaar :D wel een F/S :note-50: gevonden

:? ik weet niet wat dat is met die banken maar als ik tel zit ik met zon 400 euro teveel
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rlaurenssen »

Het was weer een geslaagde meeting, en eindelijk is het gelukt om alle :note-5: jes uit een volksbank automaat te halen.
We hebben uiteindelijk toch nog een rondleiding gehad in Kempen en nadat we nog een maaltijd hadden genuttigd bij de Mac aldaar, zijn
we terug gereden naar Nederland. Ik had 2 hits op 310 biljetten, maar ook veel nieuwe E/P biljetten, dus geen slechte score.
Zelf was ik om 3 uur thuis en heb toen nog de helft van mijn biljetten in zitten voeren, ik zie nu wel dat kempen vandaag op
nr. 1 staat.

Tot de volgende meeting weer.
yli
Euro-Master
Euro-Master

Post by yli »

Ik had uiteindelijk maar liefst 6 hits in Kempen met 601 :note-5:, waaronder 97 nieuwe. Het laatste biljet heb ik ook ingevoerd. Hopelijk is het niet een biljet dat iemand te weinig heeft gekregen.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ik was rond 4:15 weer thuis, ben toen meteen mijn bed ingedoken...

Het was een gezellige meeting, ook de afterparty was erg geslaagd. De geldautomaat was leeg!

Jelle, bedankt voor de organisatie! En aan iedereen bedankt voor de hoge opkomst. We waren met meer mensen dan tijdens veel van de vorige meetings.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Nog 12 minuten te gaan:

1 Kempen (Niederrhein) + 2 040
2 Wenen + 1 902
3 Frankfurt am Main + 1 306

Ben benieuwd of we dan ook doel 2 bereikt hebben ;)
Heb iedergeval 5 hits mogen noteren (Duitsland-Duitsland)
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Wel "wat" laat om nog te reageren ('k was gisteravond al thuis), maar yli, bedankt voor het organiseren.

In het eerste café was het zo gezellig, dat er haast geen tijd meer was voor de bankentour. Met een paar toch maar gedaan, dus wat later bij het restaurant aangekomen.
Doordat er zoveel mensen zijn gekomen (De Slak, leuk dat je er ook bij was), was het wat krap aan tafel, maar we konden allemaal zitten en eten.

Wat mijn eigen resultaten betreft: minder biljetten kunnen halen dan de bedoeling was. De meeting heeft mij dan ook geen hits opgeleverd, maar het was er wel gezellig.

Tot de volgende keer allemaal (op Malta of wat dichter bij huis).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Elmo
Euro-Master
Euro-Master

Post by Elmo »

Ik sluit mij bij de vorige posts aan. Het was een zeer leuke meeting, en ik hoop jullie de volgende keer weer te zien!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Ralf wrote:1 Kempen (Niederrhein) + 2 040
2 Wenen + 1 902
3 Frankfurt am Main + 1 306

Ben benieuwd of we dan ook doel 2 bereikt hebben ;)
Heb iedergeval 5 hits mogen noteren (Duitsland-Duitsland)

Kempen is nr. 1 gebleven.
Mijn bijdrage bestond uit 302 biljetten uit Kempen.
Daar zat 1 hit bij..., het was wel een oude hit! (met dezelfde user die ik eens in Straelen heb gevonden na een vorige meeting)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”