EBT meeting in Venlo 17 maart
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: EBT meeting in Venlo 17 maart
Ik blijf ook eten ja.
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ik kom en blijf dan ook eten. Na het eten ga ik er vandoor.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- LArdennais
- Euro-Master

Hartelijk MDeen voor deze moooooooooooooooooooie gidseurostyle wrote:Daar kom ik met mikoyan en mijn partner. We zullen er waarschijnlijk drie. Voor LArdennais ===> wait and see !MDeen wrote:Ik heb je erbij gezet. Ook bij het eten?
We zullen gaan naar het restaurant en moet vertrekken dan.
En dank u voor de gids die spreekt Frans.
En enkel voor dat...IK KOM !!!
(Ja, ja, ik heb mijn verlof-dagen
http://liste.eurobillets.free.fr/ & http://liste.eurobillets.free.fr/index2.htm : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! 
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=fr&gl=US : A utiliser sans modération ! Use it without moderation !
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=fr&gl=US : A utiliser sans modération ! Use it without moderation !
- harrycompany
- Euro-Expert in Training

Helaas moet ik afhaken. Ik ben een week eerder in de buurt, en vanuit Naarden is Venlo toch niet even een heen en weertje....
Goin' down to southpark.....
edit 
Last edited by yli on Mon Mar 05, 2012 11:12 am, edited 1 time in total.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- Crazy Bob
- Forum Moderator

En wat heeft dit met de meeting in Venlo te maken?yli wrote:In Frankrijk zijn er ATM's van de Banque Postale (La Poste) met. Geen biljettenkeuze of zo en je krijgt er maximaal twee. Het scherm van de ATM geeft aan welke biljetten erin zitten. Soms zitten er ook
in, maar die haal ik er nooit uit dus daarover geen informatie.
Hier enkele ATM's die ik in dit jaar bezocht heb :
76190 Yvetot![]()
14120 Mondeville (Calvados)![]()
76400 Fécamp![]()
![]()
76240 Le Mesnil-Esnard![]()
76220 Gournay-en-Bray![]()
76260 Eu![]()
![]()
59960 Neuville-en-Ferrain![]()
![]()
shit verkeerde topic 
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Ik zeg niet dat ik afzeg, maar ik zeg wel dat ik misschien kom. Ik kon 4 weken geleden niet echt voorspellen dat ik het nu zo enorm druk zou hebben. De komende anderhalve week is weer gevuld met een scala aan verplichte activiteiten. (Toneelstuk repeteren/allerlei interviews met mensen voor journalistiek en commissie/studie/feesten en dat soort dingen). Geen idee dus of ik dan nog zin of zelfs tijd heb om een weekend naar Venlo te gaan.
Niet voor niets ben ik al 3 weken niet meer met de trein weggeweest voor EBT en heb ik deze maand nog 0 biljetten ingevoerd.
Maar ik ben er zeker van dat jullie ook zonder mij een prima tijd kunnen beleven.
Niet voor niets ben ik al 3 weken niet meer met de trein weggeweest voor EBT en heb ik deze maand nog 0 biljetten ingevoerd.
Maar ik ben er zeker van dat jullie ook zonder mij een prima tijd kunnen beleven.
Ik wilde even vertellen dat ik overdag niet bij de meeting zal zijn maar s´avonds wel mee eet. Ralf is er gewoon de hele meeting.
Groetjes Femke
Groetjes Femke
Een schep !
g.s.51 (en zijn vrouw) zal deelnemen aan deze meeting
g.s.51 (en zijn vrouw) zal deelnemen aan deze meeting
Avec le temps et la patience, la feuille de mûrier devient de la soie (proverbe chinois)
-
MDeen
- Euro-Master

Tres bien! Ik zal eens bellen naar het restaurant en de reservering veranderen. We zijn volgens mij al met een paar mensen meer.
- MM8_NL
- Euro-Master

Wij hebben onze planning klaar. Wij zouden graag om ongeveer 13 uur in Venlo aankomen en de rondwandeling meemaken. Na afloop iets met jullie drinken en dan als jullie gaan eten rijden wij weer naar het hoge Noorden.
Is er nog plaats?
Groet,
T&M
Is er nog plaats?
Groet,
T&M
Leuk om je nog eens te zien. Is lang geleden.
- MM8_NL
- Euro-Master

Ja wij verheugen ons ook.Steda wrote:Leuk om je nog eens te zien. Is lang geleden.