Fons wrote:Belgische koning??
Hij is ook de beste van allemaal, dus EBT-koning is beter
Ik heb al twee keer een hit met Bhoeyb gehad.
En vandaag hoor ik ook weer bij de happy-few, opnieuw een Nederlands - Belgische hit: Voorthuizen - Diest, mijn dag kan niet meer stuk.
Happy Benny: Ik vier mijn vierde hit.
En voor mij de eerste die ik gewoon in mijn eigen woonplaats vind.
Wel apart dat ik nu al voor de tweede keer een hit vind die afkomstig is uit ebt-desert Flevoland.
Feest!
Yes hit nummer 6! Met Horatio een user die maar 7 biljetten had ingevoerd, maar inmiddels na de hitmail van vanavond weer actief is geworden. Wanneer gaat iemand een biljet van mij terugvinden?
Lijkt me leuk.
FotoVideoStore wrote:portugal hit was ook een rappe !! 14 dagen , zag ik dat goed ??
Ongetwijfeld in de herfstvakantie meegenomen door een landgenoot. Ik heb er zelf ook een stuk of wat uit Portugal geimporteerd... dus wil je die ook nog even opzoeken, Mickbill?
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Bij deze een felicitatie voor Eurorulezz en hjkmans! Volgens mij is het voor hjkmans pas z'n 10e hit. Veeeel te weinig als je kijkt naar hitratio's. Maar de aanhouder wint!
Fonzie wrote:Ongetwijfeld in de herfstvakantie meegenomen door een landgenoot. Ik heb er zelf ook een stuk of wat uit Portugal geimporteerd... dus wil je die ook nog even opzoeken, Mickbill?