Ik ga van de week een dag naar 't Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.
Er zijn in Enkhuizen 2 Rabobanken, Molenweg 5 & Koperwiekplein 32.
Weet iemand of daar jes in de flappentap zitten en of er vrije biljetkeuze is ?
Ik was in het najaar in Enkhuizen op de Molenweg en daar kreeg ik toen geen -jes. Wel vrije biljetkeuze. Ik meen twee automaten, een binnen en een buiten.
in belgie kan je bij verschillende grootwarenhuizen ook geld pinnen na je gewone aankopen. Vraag om meer geld af te halen van je kaart en je krijgt het gevraagde bedrag terug in biljetten. Je krijgt dan ook al zeker gebruikte biljetten terug. Bij gewone ATM krijg je regelmatig nieuwe biljetten terug, die zijn ook belangrijk, maar kunnen niet onmiddellijk het geluk van een hit geven.
Dit kan in Nederland trouwens ook: veel supermarkten hebben een sticker, dat je (t/m een bepaald bedrag) extra kan pinnen.
Ik doe het zelf echter niet zoveel, omdat je meestal de grotere biljetten terugkrijgt (je kan niet altijd aan ze vragen om kleinere biljetten). De biljetten haal ik liever uit de automaat.
In België zal ik dit echter wel vaker gaan doen (i.v.m. de moeilijkheden voor buitenlanders om te pinnen); bedankt voor de tip.
kunnen er waarschijnlijk ook wel meer zijn - maar goed was m'n tweede dag van de vacantie. Later niet meer in Saarland geweest
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Op deze website van de postbank kun je tegenwoordig met Google Maps alle geldautomaten in Nederland vinden. Erg handig als je wilt weten waar er een is of als je op zoek bent naar de postcode.
De ING-automaten (binnen in het kantoor aan het Victor Hortaplein voor station Brussel-Zuid) hebben 50 en 20 euro, en 5 euro voor ING-klanten.
Een tip als je weer eens te lang dreigt te moeten wachten aan de 2e drukste ATM van België (die Fortis-ATM in de galerij van Brussel-Zuid).