Muistaakseni arto on sieltä ihan pankinkin löytänyt ja osumia kolunnut. Miten sitten lie kirjannut, sitä en muista.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Evert joka on ensimmäisenä kirjannut "Pohja 36840" pitää korkkauksensa, kunnes joku esittää kirjanneensa ennen häntä bingoon edellyttävällä tavalla.
Hienoa, kun tässä on niin yksinkertaiset säänötkin.
Oli toiveena, että päivitykset tehdään vain yhteen viestiin sekaannusten välttämiseksi.
Päivityksestä vain maininta uuteen viestiin mielelellään linkin kera, tai ellei osaa niin ainakin sitten sivunumeromaininnalla, jossa päivitys tapahtuu. Näitä sivuja tulee varmaan kymmenittäin. Sekaan tulee uusia osaanottajia ja vanhojen päivityksiä, joten homman ylläpito menee mahdottomaksi, ellei ole mitään järjestystä.
Tällainen paikka tuli tuotua eilen EBT-kartalle, kun ajelin Kajaanista Rautavaaran suuntaan jokseenkin täydellistä korpea halkovaa seututietä nro 870. Oli jopa niin neitseellistä seutua, että kyseinen piste oli koko EBT:n täpläkartalla ennen käyntiäni valkoinen.
Laakajärven lisäksi olen ainoa seteleitä syöttänyt ainakin täältä: 22830 Enklinge
Olen tuon Laakajärven joskus katsonut, mutta on Joensuusta niin syrjässä, etten ainakaan minä ole viitsinyt sitä varten lähteä toista sataa kilometriä ajamaan. Kiva, että kävit tuon kartalle noukkimaan.
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).