EBT-meeting Den Haag (12 April 2008).
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Ik wilde best komen als ik de tijd had. Maar ik was pas om 9 uur s'avonds thuis en rond 11'en in de stad. Maar toen waren jullie volgens mij al weg, dus heb ook niet even daar heen gelopen (was maar 100 meter hemelsbreed ofzo)
My Statistics
Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
MoneyMiljonair
EuroClix
- eddydevries
- Forum Moderator

Omdat mijn computer thuis kapot is, heb ik mijn biljetten nu pas (op mijn werk) in kunnen voeren.GP wrote:Volgens mij heeft er pas 1 iemand ingevoerd die op de meeting was.. En dat was zo te zien Crazy Bob.. En ook meteen een uit hit uit de automaat op de bezuidenhoutseweg..
Ik wacht op de rest:P
Maar het heeft wel meteen een hit opgeleverd: deze met Elmo.
Goed, dat ik toch maar een keertje pinde toen we hier stonden (was het eerst eigenlijk niet van plan, omdat ik het al eerder deze week had gedaan)
Ik heb er nog meer, maar deze had ik al opgeschreven (en het lijstje heb ik thuis laten liggen
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
- eddydevries
- Forum Moderator

We hebben tot ongeveer half 10 in Het Wapen van Den Haag gezeten, en zijn daarna nog naar het Plein gelopen. Daar om ongeveer 11 uur vertrokken, dus je had ons niet meer kunnen treffen.GP wrote:Ik wilde best komen als ik de tijd had. Maar ik was pas om 9 uur s'avonds thuis en rond 11'en in de stad. Maar toen waren jullie volgens mij al weg, dus heb ook niet even daar heen gelopen (was maar 100 meter hemelsbreed ofzo)
Volgende keer beter.
Eddy - Rotterdam - NL
- cornjac
- Euro-Master

Eddy bedankt voor de organisatie van de meeting "Den Haag".
Het weer werkte alles mee.
De rondleiding was heel interessant en we kregen een mooi beeld van historisch 's Gravenhage !!!
Ook de rondvaart was een aangename tijdspassering.
We hadden ruimschoots de tijd om waar dan ook te pinnen en zelfs de enige
ATM van Staalbankiers in Nederland spuwde geld uit.
Het diner in "Het wapen van Den Haag" was uitstekend.
Al met al een prima georganiseerde meetingen, het was prettig iedereen weer eens te spreken en kennis te maken met nieuwelingen.

Crazy Bob, Eddy en Elmo feli met jullie "meeting"-hits
De rondleiding was heel interessant en we kregen een mooi beeld van historisch 's Gravenhage !!!
Al met al een prima georganiseerde meetingen, het was prettig iedereen weer eens te spreken en kennis te maken met nieuwelingen.
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
- eddydevries
- Forum Moderator

Iedereen (ook de weergoden
) bedankt voor de gezelligheid en voor de medewerking.
Het was alleen een beetje krap tijd voor het lunchen, maar verder lukte het gelukkig goed.
Het zal even duren, voordat de foto's in de gallery komen: nu eens niet doordat avij het zo druk heeft, maar omdat ik de foto's niet op mijn computer kan zetten (en ze dus ook niet door kan sturen). Maar ooit komen ze wel.
Tot ziens op de volgende meeting (in Slovenië of ergens in Nederland/België), of tussendoor tijdens het "gewone" EBT-en.
Het was alleen een beetje krap tijd voor het lunchen, maar verder lukte het gelukkig goed.
Het zal even duren, voordat de foto's in de gallery komen: nu eens niet doordat avij het zo druk heeft, maar omdat ik de foto's niet op mijn computer kan zetten (en ze dus ook niet door kan sturen). Maar ooit komen ze wel.
Tot ziens op de volgende meeting (in Slovenië of ergens in Nederland/België), of tussendoor tijdens het "gewone" EBT-en.
Eddy - Rotterdam - NL
-
intoer
- Euro-Regular

Mooi verwoord Cornjac...ik sluit me hierdan ook volledig bij aan als je het goed vind, nogmaals Eddy bedankt voor de organisatiecornjac wrote:Eddy bedankt voor de organisatie van de meeting "Den Haag".
Al met al een prima georganiseerde meetingen, het was prettig iedereen weer eens te spreken en kennis te maken met nieuwelingen.![]()
![]()
http://www.intoer.nl
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
De website is nog in ontwikkeling maar bezoek hem gerust.
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik ben toch wel benieuwd, van wie ze zijn.
(de snelste manier om het te weten te komen is natuurlijk om ze in te voeren, maar dat zou niet eerlijk zijn: zeker als organisator moet je geen meeting-hits veroorzaken
Ik schrijf de biljetten trouwens wél op.
Als iemand een hit heeft, kan hij altijd vragen of het biljet ook op de meeting is geweest.
Eddy - Rotterdam - NL
Waarom niet invoeren? Je laat ze gewoon modereren, en dan zijn ze zeker potentiële intressante trippeltjes 
Lijkt mij...
EDIT: snap het al, laaaat maaaar:p
Lijkt mij...
EDIT: snap het al, laaaat maaaar:p
Last edited by GP on Wed Apr 16, 2008 10:29 pm, edited 2 times in total.
My Statistics
MoneyMiljonair
EuroClix
MoneyMiljonair
EuroClix
Lol, nee zo werkt het 
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
- eddydevries
- Forum Moderator

De eerste biljetten, die ik op 12 april heb gekregen zijn uitgegeven, allemaal in Den Haag.
(2*Restaurant Rootz en 2* MediaMarkt).
Omdat ik denk, dat jullie graag willen, dat ze gevonden worden zal ik ze allemaal ook in Den Haag uitgeven: meer kansen, dan in de andere plaatsen waar ik regelmatig kom.
Als ze allemaal "onderweg" zijn zet ik hier wel een lijstje neer, met welk biljet wanneer waar achtergelaten is (natuurlijk niet met het volledige nummer
).
(2*Restaurant Rootz en 2* MediaMarkt).
Omdat ik denk, dat jullie graag willen, dat ze gevonden worden zal ik ze allemaal ook in Den Haag uitgeven: meer kansen, dan in de andere plaatsen waar ik regelmatig kom.
Als ze allemaal "onderweg" zijn zet ik hier wel een lijstje neer, met welk biljet wanneer waar achtergelaten is (natuurlijk niet met het volledige nummer
Eddy - Rotterdam - NL
Re: EBT-meeting Den Haag (12 April).
Alweer 300 dagen gelden dat deze meeting was, maar vandaag een biljet van Intoer terug gevonden.
Het biljet is totaal niet meer nieuw zoals in het oorspronkelijke commentaar staat.
Wel jammer dat EBTM niet in het commentaar staat, maar ja zo'n datum blijft nou eenmaal wel hangen
Het biljet is totaal niet meer nieuw zoals in het oorspronkelijke commentaar staat.
Wel jammer dat EBTM niet in het commentaar staat, maar ja zo'n datum blijft nou eenmaal wel hangen
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
- eddydevries
- Forum Moderator

Re: EBT-meeting Den Haag (12 April).
Blijkbaar heeft Intoer zijn markering er in de haast opgezet, want normaal staat het stipje niet onder de "2002", maar boven de blindenstrook. Dan wordt het een i (van "intoer"yli wrote:Alweer 300 dagen gelden dat deze meeting was, maar vandaag een biljet van Intoer terug gevonden.
Eddy - Rotterdam - NL