Allereerst R/J proficiat met je hit! Ik benieuwd of de anderen nog iets hebben.
Zelf heb ik geen hits overgehouden uit het bescheiden handje biljetten uit Elmpt, maar wel zat er in Engeland gedrukte tussen (http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=53696910), nog nooit gezien, leuk dus.
Ik ben nog bezig met invoeren, maar deze is er alvast. (dus De-Ker is niet meer de enige)
Er is wel een nadeel, dat we er zoveel uit Elmpt hebben gehaald:
Dit valt nu op, dus is het profiel van Elmpt gemerged met Niederkrüchten .
Maar ik heb ze toch allemaal ingevoerd als "Elmpt".
yli wrote:
Overigens op site van de Volksbank Viersen eG artikel gelezen over nieuwe geldautomaat.
Vraagje: Wat is er nieuw aan? Volgens mij is het al zo in vele Bundesländern met de keuzes. Daarom gaan wij altijd naar de Berliner Volksbank als wij in Berlijn zijn.
yli wrote:
Overigens op site van de Volksbank Viersen eG artikel gelezen over nieuwe geldautomaat.
Vraagje: Wat is er nieuw aan? Volgens mij is het al zo in vele Bundesländern met de keuzes. Daarom gaan wij altijd naar de Berliner Volksbank als wij in Berlijn zijn.
Het was "altijd" alleen in de oostelijke en de zuidelijke Bundesländer (het dichtstbij was Rheinland-Pfalz), waar je "vrije keuze" had (Crazy Bob: verbeter me maar als ik iets verkeerd zeg).
Gisteren merkten we echter, dat het hier (in NRW) nu ook al zo is.
eddydevries wrote:Er is wel een nadeel, dat we er zoveel uit Elmpt hebben gehaald:
Dit valt nu op, dus is het profiel van Elmpt gemerged met Niederkrüchten .
Maar ik heb ze toch allemaal ingevoerd als "Elmpt".
Ja, Elmpt valt onder de gemeente Niederkrüchten... vandaar
Ook Overhetfeld is nu samengevoegd met Niederkrüchten. Tot gister was ik de enige die daar ingevoerd had (2 biljetten), zodat Elmpt helaas geen nieuwe gemeente voor mij was.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Lees nu net dat er dit weekend een meeting was.
Heb het gemist omdat ik pas vanaf vrijdag internet heb (na ruim anderhalve maand wachten )
Daardoor niet regelmatig op forum kunnen gluren en weinig in kunnen voeren.
Maar nu ben ik er weer. en bij de volgende nationale meeting ga ik zeker aanwezig proberen te zijn.
Op de terugweg is er op de een of andere manier toch nog een ongeregistreerd biljet uit mijn portemonnee gekomen, het was een €50-biljet uit Sleeuwijk.
Het moet gebeurt zijn bij tanken/wisselen bij Maarheeze of Oirschot