[Centraal] Ik heb hier een biljet met...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- Max
- Euro-Expert in Training

Misschien een kindje dat gewoon wat aan het tegenen wasnickzy wrote:dan zou ik niet weten wat het betekendPEKU wrote:Noppes, geen hitnickzy wrote:heb je het al ingevoerd?PEKU wrote:Ik heb een biljet met 2 stempels erop
Weet iemand de betekenis hiervan? Het bovenste stempel lijkt op een wereldbol en de onderste op een of ander beest.
- nickzy
- Euro-Master

het was toch een stempelMax wrote:Misschien een kindje dat gewoon wat aan het tegenen wasnickzy wrote:dan zou ik niet weten wat het betekendPEKU wrote:Noppes, geen hitnickzy wrote:heb je het al ingevoerd?PEKU wrote:Ik heb een biljet met 2 stempels erop
Weet iemand de betekenis hiervan? Het bovenste stempel lijkt op een wereldbol en de onderste op een of ander beest.
- PEKU

Het is zeker niet getekend. Het is wel degelijk gestempeldnickzy wrote:het was toch een stempelMax wrote:Misschien een kindje dat gewoon wat aan het tegenen wasnickzy wrote:dan zou ik niet weten wat het betekendPEKU wrote:Noppes, geen hitnickzy wrote: heb je het al ingevoerd?
Ik heb ondertussen al weer een biljet het een stempel
nu met een visje erop. Moet er alleen nog een foto van maken
Ik heb een keer dezelfde stempeltjes gezien op een ander biljet, ik dacht een vijf eurobiljet. Ik kan het niet vinden op dit moment,maar ik zal het beslist in het commentaarveld genoemd hebben.PEKU wrote:Ik heb een biljet met 2 stempels erop
- PEKU

Beste jabosa2jabosa2 wrote:Ik heb een keer dezelfde stempeltjes gezien op een ander biljet, ik dacht een vijf eurobiljet. Ik kan het niet vinden op dit moment,maar ik zal het beslist in het commentaarveld genoemd hebben.PEKU wrote:Ik heb een biljet met 2 stempels erop
![]()
Was dat dezelfde combinatie van stempels
Dat zou betekenen dat er misschien nog meer in omloop zijn.
Het wordt interesant. Ben ondertussen begonnen met het verzamelen
van biljetjes met stempels . Bezit er nu al twee
Een biljet met een stip tussen de R en O van het woord EURO,
aan de voorzijde.

Op deze manier markeert Taxi Fritz Wagen 21 zijn biljetten, een
hitbiljet van woensdag 16-11.
aan de voorzijde.

Op deze manier markeert Taxi Fritz Wagen 21 zijn biljetten, een
hitbiljet van woensdag 16-11.
- Max

Ik ben vandaag zo'n 5 eurobiljet tegen gekomen in een copycenter te Antwerpen (universitas; www.universitas.be)PEKU wrote:Ik heb een biljet met 2 stempels erop
Het biljet had zo'n drie stempel vlak bij elkaar op de voorkant van het biljet op het witte oppervlak aan de linkerkant. De stempels hadden ongeveer dezelfde vorm en een oranje-achtige kleur. Iemand wou ermee betalen. Ik durfde niet te vragen om het te ruilen omdat de winkel redelijk vol stond
Maar nu weet de maker hiervan teminste dat er een zulk biljet in Antwerpen B-2000 is ...