MM8_NL wrote:Wij hebben onze planning klaar. Wij zouden graag om ongeveer 13 uur in Venlo aankomen en de rondwandeling meemaken. Na afloop iets met jullie drinken en dan als jullie gaan eten rijden wij weer naar het hoge Noorden.
Is er nog plaats?
Groet,
T&M
Dat moet wel lukken.
Ik kom nu op 22 personen voor de stadswandeling en 22 voor het eten 's avonds. Heb ik nog mensen vergeten die niet in het lijstje staan? Dit is het lijstje op dit moment:
BaliBennie
bhoeyb
bren_nmgn - bij het eten
Crazy Bob
eddydevries
Elmo
eurostyle + 1
Fons
googlejaps
g.s.51 +1
LArdennais
maarsy
mikoyan
MDeen
MM8_NL + 1 (stadswandeling)
Tjariet
Ralf (+ 1 bij het eten)
rlaurenssen
Steda
yli
Ik heb de rest mijn mobiel nummer gestuurd voor het geval je me zaterdag moet bereiken. Het is vandaag en morgen prachtig weer, het is hier nu bijna 18 graden, maar helaas wordt het zaterdag regenachtig. De neerslagkans ligt nu op 70% maar volgens MeteoLimburg "kan het nog geruime tijd meevallen".
Ik probeer morgen om 13.00 op cafe te zijn, maar als ik er niet ben - ben ik 15.00 wel bij het museum. Er zijn werkzaamheden op het spoor tussen Eindhoven en Maastricht....tsja, en onderweg wil ik nog wel tig keer uitstappen natuurlijk
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
yli wrote:Ik probeer morgen om 13.00 op cafe te zijn, maar als ik er niet ben - ben ik 15.00 wel bij het museum. Er zijn werkzaamheden op het spoor tussen Eindhoven en Maastricht....tsja, en onderweg wil ik nog wel tig keer uitstappen natuurlijk
Ligt Venlo tussen Eindhoven en Maastricht dan?
Ik ben trouwens inmiddels onderweg, ik zit nu in de trein naar Rotterdam.