Tja dat probleem heb ik nu ook zie: De mijne zegt ook da ik nog zot wordt en da ik het een beeke moet minderen. Daardoor heb ik vele minder biljetten deze weekend, want der zijn er vele door mijn handjes gepasseerd zenne, maja as ge ze niet moogt opschrijven...ze vind me iets te fanatiek met eurobilltrackeren
Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
-
rufus50
- Euro-Master in Training

- Blueman
- Euro-Master

Dat meestal nog niet... als ik ze zie, schrijf ik ze op... en ze wil me daar ook wel bij helpenrufus50 wrote:Tja dat probleem heb ik nu ook zie: De mijne zegt ook da ik nog zot wordt en da ik het een beeke moet minderen. Daardoor heb ik vele minder biljetten deze weekend, want der zijn er vele door mijn handjes gepasseerd zenne, maja as ge ze niet moogt opschrijven...ze vind me iets te fanatiek met eurobilltrackeren
maar ben ik er niet bij, dan doet ze dit niet
Blue is the color that makes people wild!
Blueman wrote:Dat meestal nog niet... als ik ze zie, schrijf ik ze op... en ze wil me daar ook wel bij helpenrufus50 wrote:Tja dat probleem heb ik nu ook zie: De mijne zegt ook da ik nog zot wordt en da ik het een beeke moet minderen. Daardoor heb ik vele minder biljetten deze weekend, want der zijn er vele door mijn handjes gepasseerd zenne, maja as ge ze niet moogt opschrijven...ze vind me iets te fanatiek met eurobilltrackeren
maar ben ik er niet bij, dan doet ze dit niet
Dat is bij mij ook vaak zo!
Soms schrijft mijn vader ze op als hij ze daarnaa weer ergens moet uitgeven. Maar meestal niet.
(helaas)
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ik zit zelf in Emmen, dus dierenparkbezoekers flink biljetten strooien! ik ben ook abonnementshouder dus ik haal af en toe wat eurotjes daarvandaan. Aardig wat kans op een hit van iets verder weg.....
Verder ben ik regelmatig in Ommen en Zwolle te vinden omdat we op een camping staan bij Ommen.
Ik heb nog een broer wonen in het Duitse Meppen en ben regelmatig op pad in Duitsland (veel grensgebied).
Voor de rest heb ik nog wat connecties in Zuid Holland en Brabant, maar heb daar (nog) niks verspreid. Dat komt zeker nog wel.
Er is nog niet echt een buitenlandse reis gepland al denk ik wel een beetje aan Parijs en Eurodisney.
Grote Luchtgekoelde Volkswagen evenementen bezoek ik ook wel in de zomer. Budel half juni, VW Euro in september en wellicht nog Le Bug Show Spa op het formule1 circuit.
Ik ben nog een redelijke newbie maar wel al bezig met veel verschillende plaatsen in te voeren om veel puntjes te krijgen op mijn kaart.
Verder ben ik regelmatig in Ommen en Zwolle te vinden omdat we op een camping staan bij Ommen.
Ik heb nog een broer wonen in het Duitse Meppen en ben regelmatig op pad in Duitsland (veel grensgebied).
Voor de rest heb ik nog wat connecties in Zuid Holland en Brabant, maar heb daar (nog) niks verspreid. Dat komt zeker nog wel.
Er is nog niet echt een buitenlandse reis gepland al denk ik wel een beetje aan Parijs en Eurodisney.
Grote Luchtgekoelde Volkswagen evenementen bezoek ik ook wel in de zomer. Budel half juni, VW Euro in september en wellicht nog Le Bug Show Spa op het formule1 circuit.
Ik ben nog een redelijke newbie maar wel al bezig met veel verschillende plaatsen in te voeren om veel puntjes te krijgen op mijn kaart.
-
rufus50
- Euro-Master in Training

Op de 24 uren van Spa-francorchamps, alsook de 24 uren van zolder kan je me ook altijd tegenkomen. Daar ben ik jaarlijks van de party.Grote Luchtgekoelde Volkswagen evenementen bezoek ik ook wel in de zomer. Budel half juni, VW Euro in september en wellicht nog Le Bug Show Spa op het formule1 circuit.
- BaliBennie
- Forum Moderator

Ik heb ook het idee dat mijn man dit hele gedoe maar helemaal niks vind, soms wil hij zijn biljetten niet eens even afgeven aan me.Blueman wrote:rufus50 wrote:Tja dat probleem heb ik nu ook zie: De mijne zegt ook da ik nog zot wordt en da ik het een beeke moet minderen. Daardoor heb ik vele minder biljetten deze weekend, want der zijn er vele door mijn handjes gepasseerd zenne, maja as ge ze niet moogt opschrijven...ze vind me iets te fanatiek met eurobilltrackeren