Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

ze vind me iets te fanatiek met eurobilltrackeren
Tja dat probleem heb ik nu ook zie: De mijne zegt ook da ik nog zot wordt en da ik het een beeke moet minderen. Daardoor heb ik vele minder biljetten deze weekend, want der zijn er vele door mijn handjes gepasseerd zenne, maja as ge ze niet moogt opschrijven...
Blueman
Euro-Master
Euro-Master

Post by Blueman »

rufus50 wrote:
Tja dat probleem heb ik nu ook zie: De mijne zegt ook da ik nog zot wordt en da ik het een beeke moet minderen. Daardoor heb ik vele minder biljetten deze weekend, want der zijn er vele door mijn handjes gepasseerd zenne, maja as ge ze niet moogt opschrijven...
Dat meestal nog niet... als ik ze zie, schrijf ik ze op... en ze wil me daar ook wel bij helpen
maar ben ik er niet bij, dan doet ze dit niet :(
Blue is the color that makes people wild!
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Blueman wrote:
rufus50 wrote:
Dat meestal nog niet... als ik ze zie, schrijf ik ze op... en ze wil me daar ook wel bij helpen

Dat is bij mij ook vaak zo!
Soms schrijft mijn vader ze op als hij ze daarnaa weer ergens moet uitgeven. Maar meestal niet.
(helaas)
Sneakster
Euro-Master
Euro-Master

Post by Sneakster »

Blueman wrote:Dat meestal nog niet... als ik ze zie, schrijf ik ze op... en ze wil me daar ook wel bij helpen
Mijn vrouw gelukkig wel.. eerst pinnen, gauw opschrijven en daarna weer uitgeven 2 deuren verder :lol:
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

Ik ga waarschijnlijk 20 juni naar Kalmthout in België.
valkske
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by valkske »

zeker doen, een prachtige streek. je kan er erg mooie wandelingen maken op de heide.
Batavorum
Euro-Master
Euro-Master

Post by Batavorum »

Komende zaterdag ga ik naar Lisse.

Nee niet naar de keukenhof, maar naar het keltisch festival.

Eens kijken of ik daar wat kan hitten.
Sitting at home ... behind my PC ... talking to Europe ... about notes?
Tim8607
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by Tim8607 »

Ik zie het momenteel op Nederland, Duitsland en Frankrijk. In augustus al zeker Nederland, want dan ga ik met m'n beste Nederlandse vriend en nog andere collega's hartje Rotterdam doen... :)
For the moment:
4 eurobiljets...
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

Ik zit zelf in Emmen, dus dierenparkbezoekers flink biljetten strooien! ik ben ook abonnementshouder dus ik haal af en toe wat eurotjes daarvandaan. Aardig wat kans op een hit van iets verder weg.....

Verder ben ik regelmatig in Ommen en Zwolle te vinden omdat we op een camping staan bij Ommen.

Ik heb nog een broer wonen in het Duitse Meppen en ben regelmatig op pad in Duitsland (veel grensgebied).

Voor de rest heb ik nog wat connecties in Zuid Holland en Brabant, maar heb daar (nog) niks verspreid. Dat komt zeker nog wel.

Er is nog niet echt een buitenlandse reis gepland al denk ik wel een beetje aan Parijs en Eurodisney.

Grote Luchtgekoelde Volkswagen evenementen bezoek ik ook wel in de zomer. Budel half juni, VW Euro in september en wellicht nog Le Bug Show Spa op het formule1 circuit.

Ik ben nog een redelijke newbie maar wel al bezig met veel verschillende plaatsen in te voeren om veel puntjes te krijgen op mijn kaart.
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

BaliBennie wij gaan morgen winkelen in Meppen.
Inke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by Inke »

BaliBenne: aankomende vrijdagavond treedt ik op in Ommen en ga daarna naar mijn zus in Hoogeveen.
Dat weekend ben ik ongetwijfeld een dagje in de dierentuin van Emmen!
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master

Post by jabosa2 »

Bovenstaande berichten lezende Balibennie krijg ik het vermoeden dat jij op korte termijn wel 's iemand kan hitten of door iemand gehit kan worden.

Succes ermee!!!!!
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training

Post by rufus50 »

Grote Luchtgekoelde Volkswagen evenementen bezoek ik ook wel in de zomer. Budel half juni, VW Euro in september en wellicht nog Le Bug Show Spa op het formule1 circuit.
Op de 24 uren van Spa-francorchamps, alsook de 24 uren van zolder kan je me ook altijd tegenkomen. Daar ben ik jaarlijks van de party.
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie »

:D Zou leuk zijn een hit te krijgen, hoewel ik nog maar net lid ben van EBT sinds 20 mei.

Ik heb vandaag onder andere wat eurootjes achtergelaten bij de speeltuin-kiosk van de dierentuin. Ook in de rest van Emmen flink aan t wisselen geweest.

Zoekt en gij zult vinden :P
diana333
Euro-Master
Euro-Master

Post by diana333 »

Blueman wrote:
rufus50 wrote:
Ik heb ook het idee dat mijn man dit hele gedoe maar helemaal niks vind, soms wil hij zijn biljetten niet eens even afgeven aan me.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”