nu nug een reporter van de rug (gva/hbvl)bhoeyb wrote:Nog een uitvloeisel van de RTV-reportage: zonet is er een reporter langs gekomen van Het Volk / Het Nieuwsblad. Het artikel over EBT zal hoogstwaarschijnlijk nu donderdag in het regionaal nieuwsdeel staan.
Hopend op een 2de golf nieuwe Belgische gebruikers ....
100 000 biljetten van bhoeyb
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Wie heeft er vandaag de regionale Kempische katern van Het Volk / Het Nieuwsblad gezien?bhoeyb wrote:Het Volk / Het Nieuwsblad. Het artikel over EBT zal hoogstwaarschijnlijk nu donderdag in het regionaal nieuwsdeel staan.
Aan het aantal nieuws Belgische EBT'ers te zien, vrees ik dat het er vandaag niet in staan

- wally2cv
- Euro-Master
ik heb net de site bezocht .... geen woord over ebtbhoeyb -not logged in- wrote:Wie heeft er vandaag de regionale Kempische katern van Het Volk / Het Nieuwsblad gezien?bhoeyb wrote:Het Volk / Het Nieuwsblad. Het artikel over EBT zal hoogstwaarschijnlijk nu donderdag in het regionaal nieuwsdeel staan.
Aan het aantal nieuws Belgische EBT'ers te zien, vrees ik dat het er vandaag niet in staan.
PSV-Fan since 1970
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
the fun, the hits
Hey Bertje,
Ik was in Rhodos toen je je 100.000-ste biljet ingaf (heb er daar iets meer dan 50 ingegeven)
Anyway, proficiat en doe gewoon verder.
Ik was in Rhodos toen je je 100.000-ste biljet ingaf (heb er daar iets meer dan 50 ingegeven)
Anyway, proficiat en doe gewoon verder.

Joeri Werbrouck
Geistingen 33
3640 Kinrooi
Belgium
joeriwerbrouck@hotmail.com
http://www.limzibad.tk/
Geistingen 33
3640 Kinrooi
Belgium
joeriwerbrouck@hotmail.com
http://www.limzibad.tk/
- bhoeyb
- Euro-Master
Nog in de nasleep van de 100.000, ga ik dadelijk een radio interview geven op Radio 2 (regio Antwerpen). Wordt maandagochtend om 6.45 u -
- uitgezonden.

Wat zit er maandag in de Antwerpse Ochtendpost?
Eurobilltrackers
In Herentals woont een jongeman die zich bezighoudt met het traceren van eurobiljetten.. Waar is welk briefje zoal uitgegeven en/of geïncasseerd?
- Blueman
- Euro-Master
Waar heb je het allemaal over gehad met ze?bhoeyb wrote:Nog in de nasleep van de 100.000, ga ik dadelijk een radio interview geven op Radio 2 (regio Antwerpen). Wordt maandagochtend om 6.45 u -- uitgezonden.
En heb je de site duidelijk genoemd?
Ze zullen het toch wel gedeeltelijk monteren, maar de kans dat ze de site duidelijk noemen is dus wel aanwezig!
Blue is the color that makes people wild!
- bhoeyb
- Euro-Master
Ik werd geïnterviewd door een sympathieke gast. Heb het principe uitgelegd, biljetten ingegeven, hits besproken, ... en heb enkele keren de URL vermeld. Nu is het natuurlijk afwachten wat ze gaan uitzenden na montage.Blueman wrote:Waar heb je het allemaal over gehad met ze?
Ze zullen het toch wel gedeeltelijk monteren, maar de kans dat ze de site duidelijk noemen is dus wel aanwezig!
Er werd me ook beloofd de URL op hun website te zetten. Hopelijk levert het toch weer enkele nieuwe Belgische gebruikers op

ik geloof dat ik dan net in de auto naar het werk zit 6u45 zei je toch hébhoeyb wrote:Ik werd geïnterviewd door een sympathieke gast. Heb het principe uitgelegd, biljetten ingegeven, hits besproken, ... en heb enkele keren de URL vermeld. Nu is het natuurlijk afwachten wat ze gaan uitzenden na montage.Blueman wrote:Waar heb je het allemaal over gehad met ze?
Er werd me ook beloofd de URL op hun website te zetten. Hopelijk levert het toch weer enkele nieuwe Belgische gebruikers op.
ik zit wel in die doelgroep, maar zat in de auto. en ik zou niet weten hoe ik het op het net zou krijgen
ik heb het dus wel gehoord, en ik vond het erg goed en vlot, zonder hakkelen of zonder euh's. ik zou het niet kunnen.
het enige negatieve vond ik dat de reporter begon met te zeggen dat bhoeyb een 'SAAIE' hobby had. dat vond ik spijtig.
in elk geval hadden er veel collega's het gehoord, en waren er over bezig.
(één van de doelgroepen van radio 2 is nl chauffeurs, er wordt voor ons ook 's nachts uitgezonden, veel (verkeers) info enz)

ik heb het dus wel gehoord, en ik vond het erg goed en vlot, zonder hakkelen of zonder euh's. ik zou het niet kunnen.
het enige negatieve vond ik dat de reporter begon met te zeggen dat bhoeyb een 'SAAIE' hobby had. dat vond ik spijtig.
in elk geval hadden er veel collega's het gehoord, en waren er over bezig.
(één van de doelgroepen van radio 2 is nl chauffeurs, er wordt voor ons ook 's nachts uitgezonden, veel (verkeers) info enz)