Mijn wens is wel heel snel in vervulling gegaanmickbill wrote:Wanneer gaat iemand een biljet van mij terugvinden?

Bedankt Ans voor het terugvinden

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Mijn wens is wel heel snel in vervulling gegaanmickbill wrote:Wanneer gaat iemand een biljet van mij terugvinden?
En jij, hartelijk bedankt voor het invoeren van het biljetmickbill wrote:Mijn wens is wel heel snel in vervulling gegaanmickbill wrote:Wanneer gaat iemand een biljet van mij terugvinden?![]()
Bedankt Ans voor het terugvinden
Bedankt Venga. Het is maar van welke kant je het bekijkt. Als mij vorig rond deze tijd iemand zou vertellen dat ik nu, een jaar later, 10 hits zou hebben, zou ik hem/haar voor gelegenheidsidoot hebben versleten. Ik had toen na bijna 9.000 biljetten namelijk nog geen enkele hit. Dat was inderdaad volhouden, dit is gewoon relaxed bijna elke maand een hitje meepikken.Venga wrote:Bij deze een felicitatie voor Eurorulezz en hjkmans! Volgens mij is het voor hjkmans pas z'n 10e hit. Veeeel te weinig als je kijkt naar hitratio's. Maar de aanhouder wint!
Gefeliciteerd met je eerste hit weer sinds 30 mei!Blueman wrote:Ben in de Nederlandse lijst de user na search die het langste al geen hit meer gehad heeft.
- search 2004-05-19
- Blueman 2004-05-30
Ik zag het tijdens de 2-0 van Maccabi Haifa!Ralf wrote:
Gefeliciteerd met je eerste hit weer sinds 30 mei!
http://www.eurobilltracker.eu/index.php ... id=2613343