Finnish-style-MEETING - 25 Maart 2006 - Gorinchem
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- cornjac
- Euro-Master

Heel erg jammer dat je er niet bij kunt zijn Rufes. In ieder geval beterschap en de rumgrog werkt echt wel

EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
- BaliBennie
- Forum Moderator

Hoi,
Ik ben al in Gorinchem in een Turks internetcafeetje bij de scheve kerktoren.
Even kijken naar nieuwe berichtjes en mijn biljetjes van onderweg invoeren. Ik ben vandaag door Baarle-Hertog en Baarle-Nassau gekomen en daar ook een paar biljetjes gescoord. Onderweg en ook in Gorinchem nog even wat Belgische vijfjes gewisseld voor Nederlandse Euro's.
Nu eerst even invoeren en straks naar het station om de andere die-hards te ontmoeten. Beterschap aan Rufes, vorige keer was ik de pineut met ziekte....
Enne Exep, ik zie jullie vast wel weer in Amsterdam!
Ik ben al in Gorinchem in een Turks internetcafeetje bij de scheve kerktoren.
Even kijken naar nieuwe berichtjes en mijn biljetjes van onderweg invoeren. Ik ben vandaag door Baarle-Hertog en Baarle-Nassau gekomen en daar ook een paar biljetjes gescoord. Onderweg en ook in Gorinchem nog even wat Belgische vijfjes gewisseld voor Nederlandse Euro's.
Nu eerst even invoeren en straks naar het station om de andere die-hards te ontmoeten. Beterschap aan Rufes, vorige keer was ik de pineut met ziekte....
Enne Exep, ik zie jullie vast wel weer in Amsterdam!
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
Look at my 5 years statistics
Er gaat niets boven Groningen EBT
- cornjac
- Euro-Master

Ook wij zijn weer veilig thuisgekomen, na een erg gezellige meeting. Fons bedankt voor de leuke avond en de organisatie van een en ander. De pizza's waren heerlijk en het bowlen erg leuk. Op naar de volgende meeting

EBT-ing is a joy for ever.
Ook ik ben veilig thuis gekomen....maar dankzij de NS moest er onderweg nog aardig wat gebiert worden
In Geldermalsen was er een of andere bruiloft in "het café bij het station" - maar gelukkig was het hotel er langs nog wel geopend. In 's Hertogenbosch was er geen toilet op het station meer open, maar ik kende de weg naar de dichtbijzijnde kroeg....hier kon ik nog net een 10 eurobiljetje scoren, voor de een na laatste trein trein naar Tilburg ging
Echter zonder hits thuis gekomen, wel waarschijnlijk wat dot's op erbij - nou ja, dat zie ik later vandaag dan wel weer
Zeker geslaagd, en als het even uit komt tot een volgende keer.
In Geldermalsen was er een of andere bruiloft in "het café bij het station" - maar gelukkig was het hotel er langs nog wel geopend. In 's Hertogenbosch was er geen toilet op het station meer open, maar ik kende de weg naar de dichtbijzijnde kroeg....hier kon ik nog net een 10 eurobiljetje scoren, voor de een na laatste trein trein naar Tilburg ging
Echter zonder hits thuis gekomen, wel waarschijnlijk wat dot's op erbij - nou ja, dat zie ik later vandaag dan wel weer
Zeker geslaagd, en als het even uit komt tot een volgende keer.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
meeting
ik ben een half uurtje tot 45 minuten geleden ook thuis gekomen, we (ik en bhoeyb) hebben een hele kleine 'plaats-hunting toer' gedaan in de regio van Werkendam

bhoeyb, bedankt dat mijn fiets in je auto kon, gelukkig hoefde ik dan niet door de regen terug te fietsen
Iedereen leuk dat ze zijn gekomen, alleen jammer dat Rufes en exep niet konden komen op het laatste moment...
Ik vond het een gezellige en geslaagde meeting, alleen had ik die naamstickertjes niet moeten vergeten....

bhoeyb, bedankt dat mijn fiets in je auto kon, gelukkig hoefde ik dan niet door de regen terug te fietsen
Iedereen leuk dat ze zijn gekomen, alleen jammer dat Rufes en exep niet konden komen op het laatste moment...
Ik vond het een gezellige en geslaagde meeting, alleen had ik die naamstickertjes niet moeten vergeten....
Ik ben ook net thuis, na een dothuntingtour langs Fijnaart, Yerseke en Goes
samen met Burdie en Giberski (wat heb ik die arme Burdie toch aangedaan,
die is nu nog onderweg naar huis...). Ondanks dat Giberski bij het tankstation
aan de A59 bij Fijnaart een aantal vijfjes wisselde voordat ik daar iets kocht
was het vijfje dat ik als wisselgeld kreeg toch geen hit. In ieder geval kun-
nen wij nu ook drie letters aan ons alfabet toevoegen.
Ik vond het een zeer geslaagde meeting! Het was zeer leuk om de bekende
gezichten weer te zien, en zeker om de nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb
helaas niet iedereen evenveel gesproken, maar daar was deze meeting dan
ook te kort voor! Ik hoop in ieder geval iedereen weer in Hasselt te zien (of
heel misschien nog wat eerder)!
@ Burdie en Giberski: in de links naar de drie bovengenoemde plaatsen
staan tevens de juiste postcodes aangegeven.
samen met Burdie en Giberski (wat heb ik die arme Burdie toch aangedaan,
die is nu nog onderweg naar huis...). Ondanks dat Giberski bij het tankstation
aan de A59 bij Fijnaart een aantal vijfjes wisselde voordat ik daar iets kocht
was het vijfje dat ik als wisselgeld kreeg toch geen hit. In ieder geval kun-
nen wij nu ook drie letters aan ons alfabet toevoegen.
Ik vond het een zeer geslaagde meeting! Het was zeer leuk om de bekende
gezichten weer te zien, en zeker om de nieuwe mensen te ontmoeten. Ik heb
helaas niet iedereen evenveel gesproken, maar daar was deze meeting dan
ook te kort voor! Ik hoop in ieder geval iedereen weer in Hasselt te zien (of
heel misschien nog wat eerder)!
@ Burdie en Giberski: in de links naar de drie bovengenoemde plaatsen
staan tevens de juiste postcodes aangegeven.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut