Er zat inderdaad helaas geen hit bij, maar dat had ik ook niet echt verwacht daar. En ik moest ook aan jullie (Pa Tjariet en Skathâlder) denken toen ik op Sint-Maarten was. Daar hoopte ik stiekem toch op een hit met één van jullie biljetten, maar helaas!
Ik ben nu als een gek in mijn regio aan het rondfietsen om al die biljetten in omloop te krijgen (ING wisselt namelijk maximaal €500, maar de wissel wordt niet geregistreerd, dus ik kan in principe net zo vaak per dag wisselen als het aantal ING-kantoren dat ik op één dag kan befietsen. Bovendien worden de bijetten daardoor wel goed verspreid.

De ING-kantoren van Leiden (Schuttersveld en Bevrijdingsplein), Leiderdorp (Reaal), Voorschoten (Schoolstraat), Wassenaar (Johan de Wittstraat), Katwijk (Trambaan) en Oegstgeest zijn nu besmet gebied! Dit geldt ook voor de retail-ATM van Katwijk (opname-stortings-ATM ABN Amro, Noordeinde), maar volgens mij ben ik de enige EBT'er die daar regelmatig komt!
En wat die Finse muntjes betreft: Nederland heeft een tijdje terug een muntenuitruil met Finland gedaan. Nederland heeft een tekort aan 5-centjes en een overschot aan 2-euro's, en voor Finland geldt dat precies andersom. Dus daardoor zijn er tientallen miljoenen Finse 5-centjes naar Nederland gekomen. Ik heb een paar van die muntjes naar Guadeloupe en Martinique gebracht (één rolletje per eiland), en daar in omloop gebracht. Dus als je daar een keer naartoe gaat en je vindt daar een Fins 5-centje, dan heb je ook een hit met mij!

Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut