[Centraal] Allemaal nieuwe users uit...
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Re: [Centraal] Allemaal nieuwe users uit...
Leuk te zien dat we ook nog eens wat nieuwe Grieken mogen verwelkomen bij eurobilltracker.
http://nl.eurobilltracker.com/users/?co ... try=Greece" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nl.eurobilltracker.com/users/?co ... try=Greece" onclick="window.open(this.href);return false;
Idd heel veel nieuwe Grieken 
http://nl.eurobilltracker.com/users/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://nl.eurobilltracker.com/users/" onclick="window.open(this.href);return false;
- gille
- Euro-Master
26 'stuks' op één dag, zeer mooi!
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
- de-jo
- Euro-Master
oud stukje uit man bijt hond vanavond in vrt programma....
vandaar nieuwe Belgische users....
- gille
- Euro-Master
Spijtig dat ik het gemist heb.
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
Als ik het goed begrijp, was het niet in de aflevering van Man bijt hond van gisteren, maar in een ander programma (welk?) waar een eurobilltrackersfragment te zien was van een oude aflevering van Man bijt hond.de-jo wrote:oud stukje uit man bijt hond vanavond in vrt programma....
"Het verloren voorwerp"De Slak wrote:Als ik het goed begrijp, was het niet in de aflevering van Man bijt hond van gisteren, maar in een ander programma (welk?) waar een eurobilltrackersfragment te zien was van een oude aflevering van Man bijt hond.de-jo wrote:oud stukje uit man bijt hond vanavond in vrt programma....
- de-jo
- Euro-Master
Inderdaad: Het verloren voorwerp...tussen de verschillende stukjes door.
Ook ik ben een niewe user , maar dan wel niet via man bijt hond .
Een mens geeft zo eens nu en dan van di rare hersenspinsels , zodanig dat ik na jaren wetende van het bestaan van ebt ook eens een aantal biljetten heb ingevoerd .
Ik vind het wel een ietsiepietsie verslavend en ik voel een constant drang om te checken wat er rondom zoal gehit en ingevoerd word
Dus bij deze aan allen hallokes en hopelijk mogen we eens hitten he , dees is volgens mij wel verslavend
Een mens geeft zo eens nu en dan van di rare hersenspinsels , zodanig dat ik na jaren wetende van het bestaan van ebt ook eens een aantal biljetten heb ingevoerd .
Ik vind het wel een ietsiepietsie verslavend en ik voel een constant drang om te checken wat er rondom zoal gehit en ingevoerd word

Dus bij deze aan allen hallokes en hopelijk mogen we eens hitten he , dees is volgens mij wel verslavend

- MM8_NL
- Euro-Master
Succesdummybet wrote:Ook ik ben een niewe user , maar dan wel niet via man bijt hond .
Ik vind het wel een ietsiepietsie verslavend en ik voel een constant drang om te checken wat er rondom zoal gehit en ingevoerd word![]()

Welkom dummybet, ik hoop dat je veel plezier gaat beleven aan deze verslavende hobby en dat je inderdaad maar veel hits mag ontvangen.

Dummybet, welkom op het forum. Dat er veel hits mogen komen en veel biljetten ingevoerd mogen worden. Succes!
Last edited by Neska on Mon Jun 17, 2013 11:51 am, edited 1 time in total.
Dummybet, welkom op het forum.
-
- Euro-Master

Aan iedereen een merci voor de hartelijke ontvangst
,
Gisterenavond ontdekt hoe je vlug nieuwe biljetten in series kunt invoeren die identiek zijn in serienummer etc ,uitgezonderd de laatste 3 cijfers ( telkens +9 uitgezonderd serienr's met een 0 op't einde )
wel jammr dat ik de avond voordien 100 nieuwe biljetten manueel heb ingevoerd
, maar ja al doende ......... 

Gisterenavond ontdekt hoe je vlug nieuwe biljetten in series kunt invoeren die identiek zijn in serienummer etc ,uitgezonderd de laatste 3 cijfers ( telkens +9 uitgezonderd serienr's met een 0 op't einde )

wel jammr dat ik de avond voordien 100 nieuwe biljetten manueel heb ingevoerd