Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by MDeen »

De Rabobank in Mierlo wordt verbouwd en een beetje verplaatst (de hoek om). Daardoor is de binnenautomaat met :note-5: :note-10: :note-50: :note-200: en vrije biljetkeuze verdwenen en is alleen nog maar de buitenautomaat met :note-10: :note-20: :note-50: en bedrag+biljetkeuze over. :cry:
Het nieuwe kantoor lijkt er niet op dat daar een binnenautomaat komt die 24h beschikbaar is. Er staan nogal wat planten en meubilair in het voorportaal, en het heeft tapijt.
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Crazy Bob »

Ook in Keulen (Köln) :flag-de: kwam ik twee keer de Volksbank-opname-stortingsautomaat tegen die 100 biljetten tegelijk kan uitegeven. 100x :note-5: leverde één hitje op met ProChrist, en 2x 50x :note-10: leverde een flinke uitbreiding van mijn Draghi-collectie op, waaronder m'n eerste E/X Draghi :note-10:.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

De Rabobank in Tilburg heeft ook last van de crisis. Per 1 februari 2013 gaat de vestiging aan de Beethovenlaan dicht, de buitenautomaat blijft wel maar ik vermoed dat daar na de sluiting geen :note-5: meer uit komen.
Jan010
Euro-Expert
Euro-Expert

Post by Jan010 »

Heb een rondje Zeeuws-Vlaanderen en Oost-Vlaanderen gedaan.

Sommige KBC en Belfius automaten gaven gebruikte :note-5: biljetten.
In Zeeuws-Vlaanderen veel nieuwe :note-10: : F020/N***
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs »

Oud en nieuw is geweest, ik heb nog niets gehoord over geldautomaten waar rook en kruitdampen uit komen. Image
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by eddydevries »

Gisteren was ik in Ahoy. Daar wilde ik wisselen in de wisselautomaat, maar kon de wisselautomaat niet meer vinden.

dus OF ik heb niet goed gezocht, OF hij staat er niet meer.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

Gisteren voor het eerst sinds maart 2008 weer bij de Rabo in De Goorn https://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=20519 geweest.

Het pand is kleiner geworden. De automaat met :note-5: is naar binnen verplaatst, dus alleen tijdens kantooruren te gebruiken. :( Verder zitten er binnen :note-10: en :note-50: in. Dus geen mooie mix om met weinig geld veel biljetten te krijgen.

Men loopt daar nog echt achter want de stort-automaat is er nog zo een met biljet voor biljet-invoer. :lol: Dat maakte herinneringen uit het verleden wakker, dat je heeeeeeeeeeeeeeeel lang aan het invoeren was, vooral als de biljetten niet gelijk geaccepteerd werden.
Mkay
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Mkay »

MM8_NL wrote: Men loopt daar nog echt achter want de stort-automaat is er nog zo een met biljet voor biljet-invoer. :lol: Dat maakte herinneringen uit het verleden wakker, dat je heeeeeeeeeeeeeeeel lang aan het invoeren was, vooral als de biljetten niet gelijk geaccepteerd werden.
Hier is vorig jaar de stortmachine waar je een stapel in kunt leggen beschadigd geraakt door een brand in het naastgelegen pand. De bank is een paar maanden gesloten geweest en de stortmachine die er nu staat is er één waar je alles één voor één moet invoeren. Die dingen hebben ze dus nog niet afgeschaft, of het is er één die uit een reeds gesloten kantoor komt.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Post by MDeen »

Een jaar of twee geleden werd het filiaal in Panningen verbouwd en kwam er een tweede stortingsautomaat bij. De eerste was er eentje waar je een bundel in kon leggen.
De tweede was een één voor één-automaat. :roll:
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Zijn er ook onbekende retailmixen die nog niet in mijn profiel staan?
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master

Post by Henk_2006 »

vermeer wrote:Zijn er ook onbekende retailmixen die nog niet in mijn profiel staan?
Hoofdstad van Limburg rechterautomaat binnen!
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master

Post by googlejaps »

Ook in Waalwijk!
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Goed, Waalwijk wordt dan Tilburg - Waalwijk - Den Bosch.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

luckbox wrote:De Rabobank in Tilburg heeft ook last van de crisis. Per 1 februari 2013 gaat de vestiging aan de Beethovenlaan dicht, de buitenautomaat blijft wel maar ik vermoed dat daar na de sluiting geen :note-5: meer uit komen.
Vanochtend weer eens bij de Beethovenlaan in Tilburg geweest, de buitenautomaat is er inderdaad nog maar geeft geen :note-5: meer. De biljetkeuze is nu :note-10: :note-20: :note-50:.

Maar volgens mij zijn er nog genoeg autmaten met :note-5: in Tilburg, zoals de retailmix op de Heuvelring en de rabo-atm op de Spoorlaan die daar 100 meter vanaf ligt.
vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Post by vermeer »

Na 6 jaar en 4 maanden maar eens bij de SNS geweest; 240 werd in 3 * 10 + 3 * 20 + 3 * 50 uitbetaald.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”