niet het originele biljet, maar een eigen reproductie
puntje boven dat balkje - onder de 2002
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten
En ik had me vergist : ik had een voor me liggen en daarop staat de "2002" echt naast de blindenstrook. Maar op het vijfje staan ze (door de kleinere ruimte natuurlijk) WEL boven elkaar.
Dus: sorry intoer, dat ik je beschuldigde van "onzorgvuldigheid".
vermeer wrote:He, weer een zaterdag. Zo wordt het ook nooit wat.
Wat hadden die 2 post hierboven (of nog meer) met de 12 april 2009 bijeenkomst te maken?
Als je de laatste 4 posts had gelezen had je kunnen zien dat het over 12 april 2008 ging
Ook een zaterdag overigens. Alle meetings zijn op zaterdag, aangezien door de weeks wordt gewerkt of gestudeerd.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten