Nu, weet ik waarom ik dacht dat dat al een tijdje niet meer was bijgewerkt. Bij de andere 'sticky' items, staat de laatste update altijd helemaal bovenaan, op pagina 1 dus. Misschien is het gemakkelijker om 'uniform' te werken, dat kan misverstanden vermijden??? Het is maar een voorstel!wilg wrote:Ik update de lijst nu om de 14 dagen, dus volgende weekBlanchke wrote:waneer wordt dit nog eens ge-update?
vrijdag komt er een nieuwe.....
TOP 50 HITS Nederland en België
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
Dat wil ik wel doen maar deze post is door Thomas B. opgestart, hij isBlanchke wrote:Nu, weet ik waarom ik dacht dat dat al een tijdje niet meer was bijgewerkt. Bij de andere 'sticky' items, staat de laatste update altijd helemaal bovenaan, op pagina 1 dus. Misschien is het gemakkelijker om 'uniform' te werken, dat kan misverstanden vermijden??? Het is maar een voorstel
eigenaar van het 1e item, ik kan daarin niet wijzigen. Misschien kan een
moderator dit veranderen?
Dat zou inderdaad erg handig zijn.wilg wrote:Dat wil ik wel doen maar deze post is door Thomas B. opgestart, hij isBlanchke wrote:Nu, weet ik waarom ik dacht dat dat al een tijdje niet meer was bijgewerkt. Bij de andere 'sticky' items, staat de laatste update altijd helemaal bovenaan, op pagina 1 dus. Misschien is het gemakkelijker om 'uniform' te werken, dat kan misverstanden vermijden??? Het is maar een voorstel
eigenaar van het 1e item, ik kan daarin niet wijzigen. Misschien kan een
moderator dit veranderen?