25 ongelukkigste Nederlanders

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

sergeantmajoor wrote:twee maanden aan het "tracken" en nu al op een lijst! weliswaar de 25e plaats bij ongelukkige nederlanders, maar toch.... het geeft weer moed om hogerop te komen. ik ben op 109NL lijst geweest teruggevallen naar 111 en nu weer op 110
voorwaarts mars naar de eeste hit en de tweede enz,
Ralf bedankt voor de moeite om het allemaal voor ons uit te zoeken, hoe goed bedoe;d ookik hoop toch van die lijst ONGELUKKIGSTE NEDERLANDERS te verdwijnen. maar dat heeft de rest van Nederland in de hand ZOEK en vind mijn biljetten!!!!
Alle lijsten zijn goed voor iedereen iedereen wil hoger komen en daardoor meer biljetten en dan ook meer hits en daar doen we het allemaal voor :)
Ga iedergeval zo door dan stijg je nog wel of krijg je je eerste hit.
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Ik zie dat er net iemand uit tholen zich heeft aangemeld dus je hitkans wordt groter sergantmajoor.
Met 3 (4) actieve leden in een niet al te groot dorp als tholen moet een hit toch wel eens komen denk ik.
Kasper
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Toch een hit?!

Post by Kasper »

Ga ik op vakantie, krijg ik een hit! En toch sta ik inmiddels op de zevende plaats in hitloze Nederlanders....wat is hier in de hand? Meer info op:

http://www.wheresgeorge.com/report.php? ... f&entcnt=0

Het grappige is dat ik die hit had in Holland, Michigan. Voor alle Nederlanders die in die buurt komen: je mag het klompendansen daar niet missen!

Nu nog een hit in het echte Holland, met eurobiljetten.
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Re: Toch een hit?!

Post by Fonzie »

Kasper wrote:Ga ik op vakantie, krijg ik een hit! En toch sta ik inmiddels op de zevende plaats in hitloze Nederlanders.....
Prachtige hit, Kasper... Nu nog eentje via EBT...

Ik sta zelf overigens bij zowel wheresgeorge als EBT nog droog en moet nodig weer eens een plaatsje opschuiven in de Hitlijst der Ongelukkigen dus ik gun je die hit van harte :lol:
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Hoi Ralf,
Ik hoop dat je inmiddels bezig bent met de nieuwe lijst van ongelukkige nederderlanders............... :lol: :wink:
Moet nu toch wel ergens rond de top tien kunnen staan :?: (geintje)
Heb vandaag nog weer het nodige ingevoerd en zie in de NL lijst dat ik Balibennie weer heb mogen inhalen en binnen ben op plaats 88????
En geloof me nog steeds geen hit.... Dus Fonzie waar blijft ie nu.
Sorry ben niet veel op het forum.... DRuk druk druk, maar nog geen vakantie.... :cry: :cry:
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Nataschja wrote:Hoi Ralf,
Ik hoop dat je inmiddels bezig bent met de nieuwe lijst van ongelukkige nederderlanders............... :lol: :wink:
Moet nu toch wel ergens rond de top tien kunnen staan :?: (geintje)
Heb vandaag nog weer het nodige ingevoerd en zie in de NL lijst dat ik Balibennie weer heb mogen inhalen en binnen ben op plaats 88????
En geloof me nog steeds geen hit.... Dus Fonzie waar blijft ie nu.
Sorry ben niet veel op het forum.... DRuk druk druk, maar nog geen vakantie.... :cry: :cry:
Lijst is gemaakt met behulp van fonzie.
Heb problemen met de computer dus ben/was druk bezig.
Ik zal hem dalijk online zetten.
Nataschja
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Nataschja »

Lijst is gemaakt met behulp van fonzie.
Heb problemen met de computer dus ben/was druk bezig.
Ik zal hem dalijk online zetten.[/quote]

O o o die Fonzie.... Tijd genoeg over dus. :lol: :lol:
Tja kon hij gelijk zien hoeveel biljetten ik vandaag weer heb ingevoerd.
Enne ik ben echt zeer benieuwd naar de nieuwe lijst, daar er tussen mijn invoeringen (183 today) geen hits zaten ga ik er toch maar weer vanuit dat ik enkele plaatsen ben gestegen....

Enne voor fonzie..... Die hit moet toch eerdaags wel eens gebeuren.... hoewel je gaat binnenkort op vakantie..... :wink:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Nataschja wrote:O o o die Fonzie.... Tijd genoeg over dus.
Ja... het wordt wat rustiger de laatste weken. Morgen zelf helemaal vrij :lol:
Nataschja wrote: Tja kon hij gelijk zien hoeveel biljetten ik vandaag weer heb ingevoerd.
Enne ik ben echt zeer benieuwd naar de nieuwe lijst, daar er tussen mijn invoeringen (183 today) geen hits zaten ga ik er toch maar weer vanuit dat ik enkele plaatsen ben gestegen....
Dat klopt ook... je zit me op de hielen.. als Ralf de lijst online heeft zul je dat wel zien.. ik verklap nog niets :roll:
Nataschja wrote: Enne voor fonzie..... Die hit moet toch eerdaags wel eens gebeuren.... hoewel je gaat binnenkort op vakantie....
Pas eind juli hoor... bovendien blijven mijn biljetjes wel in Ten Boer rondzweven als ik wegben... toch raar.. twee mensen uit de ongelukkigen-top-25 die op nog geen 100 meter van elkaar wonen :?
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

De nieuwe lijst van maandag staat online.
Veel lees en kijk plezier!
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Ralf wrote:De nieuwe lijst van maandag staat online.
Dank je wel, Ralf... leuk commentaar :) Alleen de datum van de laatste update staat op 12 juni... dat moet 12 julie zijn, neem ik aan :roll:
Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf »

Fonzie wrote:
Dank je wel, Ralf... leuk commentaar :) Alleen de datum van de laatste update staat op 12 juni... dat moet 12 julie zijn, neem ik aan :roll:
Oeps foutje :oops:
Het is weer aangepast.
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Fonzie wrote:

Ik kies dan liver voor juli
zeker een typfoutje van je geweest :lol: :D
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Fons wrote: Ik kies dan liver voor juli
Hahaha... ja sorry... net zo'n typefoutje als liver ipv liever... hahaha 1:1 :wink:
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by Fons »

Fonzie wrote:
Fons wrote: Ik kies dan liver voor juli
Hahaha... ja sorry... net zo'n typefoutje als liver ipv liever... hahaha 1:1 :wink:
WTF!
Ik had dat dus echt niet door! :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D

Ik wou er toen nog bij zetten: 'Iedereen maakt wel eens zo'n klein typfoutje' :lol:
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master

Post by Fonzie »

Fons wrote: WTF!
Ik had dat dus echt niet door! :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D
:lol: :lol: :wink:
Post Reply

Return to “Spelletjes & Statistieken”