valkske wrote:ik zit wel in die doelgroep, maar zat in de auto. en ik zou niet weten hoe ik het op het net zou krijgen
ik heb het dus wel gehoord, en ik vond het erg goed en vlot, zonder hakkelen of zonder euh's. ik zou het niet kunnen.
het enige negatieve vond ik dat de reporter begon met te zeggen dat bhoeyb een 'SAAIE' hobby had. dat vond ik spijtig.
in elk geval hadden er veel collega's het gehoord, en waren er over bezig.
(één van de doelgroepen van radio 2 is nl chauffeurs, er wordt voor ons ook 's nachts uitgezonden, veel (verkeers) info enz)
Zelf heb ik het niet gehoord want zat in de trein opweg naar't werk ... maar de reporter heeft beloofd me het stukje toe te sturen. Morgen bel ik hem.
Commentaar aanpassen? Ik wist niet dat dat mogelijk was! Is bhoeyb een moderator of is deze functie ook beschikbaar voor mensen met een invoer van meer dan 100.000?
Groeten,
Senior
Do you have information about euro variants? Tell me!
Senior wrote:Commentaar aanpassen? Ik wist niet dat dat mogelijk was! Is bhoeyb een moderator of is deze functie ook beschikbaar voor mensen met een invoer van meer dan 100.000?
Groeten,
Senior
Er zijn users die daartoe de mogelijkheid hebben gekregen, (zodat de webmaster het niet allemaal alleen hoeft te doen (als er vragen voor veranderingen binnen komen via de mail) Het heeft niks met het aantal ingevoerde biljetten te maken.