Bumerangisetelit
Sain tämän tänään automaatista Helsingissä. Käsittämätöntä... Tulee tällaisia yksi miljoonasta -tapauksia eikä sitten kuitenkaan vieläkään yhtään kansainvälistä osumaa. 
Pecunia non olet. -Titus Flavius Vespasianus, Rooman keisari v. 69-79.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

- T.Pitkänen
- Euro-Regular in Training

Tämän vitosen toi kaverini Hyvinkäältä
. Kyllä vähä hämmästelin kun kone moitti että oon tekemässä virhettä.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Päivän tähänastinen saldo:
141 syötettyä seteliä.
Ei yhtään osumaa, mutta kolme bumerankiseteliä.
Eilen oli myös muutama bumeranki ja vain yksi vaivainen osuma.
Pitäisikö pitää vähän lomaa, että setelit ehtisivät hieman leviämään, kun ei itse ehdi niitä levittämään?
Ei oikein hivele mieltä triplabumerankikaan.
141 syötettyä seteliä.
Ei yhtään osumaa, mutta kolme bumerankiseteliä.
Eilen oli myös muutama bumeranki ja vain yksi vaivainen osuma.
Pitäisikö pitää vähän lomaa, että setelit ehtisivät hieman leviämään, kun ei itse ehdi niitä levittämään?
Ei oikein hivele mieltä triplabumerankikaan.
Ajan tuhlaaminen on tärkeä osa elämää.
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Ihmeiden aika ei ole ohi.
Miten tällaisiin bumerangeihin pitäisi suhtautua?
Viisikymppisiä en varmasti itse ole tuolta kotiin tuonut. Vitosia ja kymppejä kylläkin. Isommat rahat olivat pikemminkin vaihtokassaa.
Kaukaa on seteli ainakin seurannut seikkailijaa kotiautomaattiin.
Noh. Raisio nyt on tunnetusti niin hyvä paikka, että rahakin haluaa mieluimmin olla täällä.
Miten tällaisiin bumerangeihin pitäisi suhtautua?
Viisikymppisiä en varmasti itse ole tuolta kotiin tuonut. Vitosia ja kymppejä kylläkin. Isommat rahat olivat pikemminkin vaihtokassaa.
Kaukaa on seteli ainakin seurannut seikkailijaa kotiautomaattiin.
Noh. Raisio nyt on tunnetusti niin hyvä paikka, että rahakin haluaa mieluimmin olla täällä.
Ei ole ei..bin Lauri Œ wrote:Ihmeiden aika ei ole ohi.
Sain tämän takaisin Hansakorttelin Osuuspankista
- bin Lauri Œ
- Euro-Master

Pelkkiä bumerangeja vaan tulee jatkuvalla syötöllä.pejole wrote:Ei ole ei..bin Lauri Œ wrote:Ihmeiden aika ei ole ohi.
Sain tämän takaisin Hansakorttelin Osuuspankista
Missä ne muiden kirjaamat viiskybäiset on?
Pelkästään omia seteleitä tulee joka päivä bumerankina takaisin.
- ZoneTripper
- Euro-Regular

Hän oli karussa reilut 3kk, kunnes kohtasimme jälleen Niiralan Salessa. Hyvin säilynyt ikäisekseen, joskin pientä rypyn alkua oli jo havaittavissa.
[#EBT@IRCnet] - [User report]
Tällainen bumerangi on jo aika harmillinen. Olisi tuon Ruotsiin kirjatun juhlasetelin nyt sieltä Kontiolahden S-Marketista joku muukin ebtari voinut löytää.. 
No, olisi tosiaan voinut. Ehkä sen vielä joku löytää.
Money makes the world go round. We make the money go round.
Postcrossing
Postcrossing
Bird, jos muistetaan että olet setelin itse Joensuuhun roudannut, ei tuo nyt niin tavaton bumerangi ole. Tietty hieman harmillinen. Olisin minä esim. voinut tuon löytää, mutta kun ei. 
Living away from Euro zone in the beautiful Vancouver, Canada since January 2012. Experiences and stories of living in here can be found in here (in Finnish).
Olenko EBT-urani huipulla
Ai,että miten niin? Sain äsken kirjaamistani Suomen pankin elokuussa niputetuista vitosista useamman bumerangin
Kaikki kirjaamiani pitkin kevättalvea.Sen ymmärrän jos niitä vaihtelen omilla kylillä niin bumerangeja riittää kyllä ja sehän on aivan luonnollista.Tarvisiko ottaa pieni aikalisä
taidan nyt ainakin nukkua yön yli
(tai jos kuitenkin ton käteiskassan pyöräyttäisin ympäri
) Ei taida olla lääkitystä tämän kirjaamisen pysäyttämiseksi,vai onko jollain hyviä vinkkejä
Saipahan ainakin Sporttis päivityksen aihetta kk-kirjauksiin (kiusa se on pienikin kiusa
)
Ai,että miten niin? Sain äsken kirjaamistani Suomen pankin elokuussa niputetuista vitosista useamman bumerangin
Saipahan ainakin Sporttis päivityksen aihetta kk-kirjauksiin (kiusa se on pienikin kiusa