Anderen kunnen meestal ookCrazy Bob wrote:volgens mij klopt dat en kunnen alleen pashouders van de RabobankGP wrote:Misschien alleen die keuze als Rabo klant?biljetten trekken. ik ging er (gemakshalve) van uit dat je ook een Rabo-pasje had; blijkbaar is dat niet het geval
Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- eddydevries
- Forum Moderator

Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.
Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Ik zit te twijfelen of ik daar maar eens klant van ga wordenCrazy Bob wrote:volgens mij klopt dat en kunnen alleen pashouders van de RabobankGP wrote:Misschien alleen die keuze als Rabo klant?biljetten trekken. ik ging er (gemakshalve) van uit dat je ook een Rabo-pasje had; blijkbaar is dat niet het geval
- MM8_NL
- Euro-Master

Niet teveel vijfjes storten dan wordt je verdacht van witwassen van drugsgelden.GP wrote:Ik zit te twijfelen of ik daar maar eens klant van ga wordenCrazy Bob wrote:volgens mij klopt dat en kunnen alleen pashouders van de RabobankGP wrote:Misschien alleen die keuze als Rabo klant?biljetten trekken. ik ging er (gemakshalve) van uit dat je ook een Rabo-pasje had; blijkbaar is dat niet het geval
- MM8_NL
- Euro-Master

Is voor mij ook de reden geweest om er een Rabo-rekening bij te nemen naast de Fortis. Als Rabo-klant heb je ook nog de mogelijkheid om je biljetten zelf samen te stellen qua aantallen en soorten. Maximaal 40 in een trek.GP wrote:Ohhhh,, dan moet ik toch maar eens gaan kijken voor de overstap van Fortis naar Rabo
- eddydevries
- Forum Moderator

Ik heb die website bekeken: Pas na onze hit kwam ik erachter, dat je een lijst bijhoudt van geldautomaten.Luchtje wrote:Op mijn website staat een lijstje met gegevens van door mij bezochte geldautomaten. Zijn de gegevens die in dit topic staan nog up-to-date? Dan kan ik mijn lijst verder aanvullen.
Na die tijd ben ik gaan bijhouden, welke geldautomaat welke biljetten heeft.
Ik zal zo snel mogelijk een lijstje naar je mailen (luchtje@versatel.nl), zodat je het weer aan kan vullen.
Eddy - Rotterdam - NL
Heel graag; alle info is welkom!eddydevries wrote:Ik heb die website bekeken: Pas na onze hit kwam ik erachter, dat je een lijst bijhoudt van geldautomaten.Luchtje wrote:Op mijn website staat een lijstje met gegevens van door mij bezochte geldautomaten. Zijn de gegevens die in dit topic staan nog up-to-date? Dan kan ik mijn lijst verder aanvullen.
Na die tijd ben ik gaan bijhouden, welke geldautomaat welke biljetten heeft.
Ik zal zo snel mogelijk een lijstje naar je mailen (luchtje@versatel.nl), zodat je het weer aan kan vullen.
Gister eindelijk mijn eerste
jes Rabobank gevonden. Op aanwijzing van mijn broer omdat hij daar weleens
jes pint. Dus ik fietsen en al vanaf ver zag ik 4 vakjes in plaats van 3 vakjes. (Aanwezige biljetten: €50,- €20,- €10,- en €5,-.)
Dus ik snel pinnen. Even kijken hoeveel
je tegelijk kan pinnen. Dus deed €105,-. De mogelijkheid was 7 *
en 7 * 
Volgende keer weer een iets hoger bedrag proberen

Adres: Parkweg 127
2271AH Voorburg
Dus ik snel pinnen. Even kijken hoeveel
Volgende keer weer een iets hoger bedrag proberen
Adres: Parkweg 127
2271AH Voorburg